April Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #141 Del Skrevet 26. januar 2004 Mens jeg først er i gang vil jeg også gi roser til Junibrud :blomst_opp: "stå på" til Junibrud! Oppdaget denne nå jeg :oops: :oops: *skynder seg til Popelkas dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 28. januar 2004 I går hadde jeg Cacas party og salget ble på litt over 12000 kr :o Jeg kunne da ta meg ut varer for 1200kr+at jeg hadde fått ting for 500 kr fra før!! Kjempe morsomt.. Hvis jeg ville kunne jeg få låne bryllupskakestativ av henne og så skulle jeg få låne noen Wilton bøker med masse bryllupskaker i..Tror ikke jeg baker selv, men jeg bør vel kanskje finne en passende kandidat! Fikk også et oppdrag om å bake sukkerbrød til ei som skal ha konfirmasjon uka før bryllupet, en stor bokform-spennende! I morgen reiser vi til Kristiansand og jeg skal ha med 4 brudepikekjoler til lillesøsteren min! Blir spennende å se hvem hun vil ha, jeg har en favoritt! Skulle ønske jeg hørte noe om ringene snart! Vi bør vel se litt mer på ønskelisten også..Tror ikke jeg gidder å gjøre så mye denne uka, siden vi reiser i morgen! Men til uka får jeg vel prøve å være litt mer effektiv på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. februar 2004 #143 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei du! Håper du har hatt det koselig i Kristiansand! .. jeg er fremdeles nysgjerrig på hvorfor du spurte meg om mine foto-ferdigheter, forresten!! Er det stille på bryllupsfronten nå, eller? Lenge siden du har vært her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei lmari! Ja, det er litt stille for tiden! Alt avhenger av hvilken kjole jeg skal ha! Forloveren min og jeg skal til brudesalongen på torsdag, da skal hun se om hun finner seg en kjole! Og jeg skal prøve litt igjen også! Første gang jeg var der så jeg på en kjole og jeg fikk med bilde hjem, den er egentlig veldig fin. Avtagbart slep og det er jo kjekt! Det finnes bilde av den på nettet, men jeg husker ikke hva modellen heter..Skal se på torsdag! Hvis jeg bare går ned litt, så tror jeg den kjolen hadde vært rålekker!! Begynte på Eat i går, gud så mye fett jeg skal spise! Men det er jo det som er digg da .. jeg er fremdeles nysgjerrig på hvorfor du spurte meg om mine foto-ferdigheter, forresten!! He, he!!! Greit, jeg skal fortelle deg det! Sender deg en pm jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #145 Del Skrevet 3. februar 2004 Forresten ja, Kristiansandturen var kjempe flott! Koset meg masse med jentene, spesielt den største av tvillingene! Hun var så god, skulle bare kose med meg og hun ville være med oss hjem og fikk ikke lov til å reise!! Tror du jeg fikk lyst på barn Men 4 1/2 mnd til, så er vi hvertfall prøvere På Brudeshowet, så vi et bilde av en brud i undertøy som forslag til morgengave og jeg spurte hva han synes om det! Og han synes det var en fin idè! Så jeg har snakket med venninnen min, som er veldig flink til å ta bilder, om hun ville tatt noen bilder av meg i undertøy, svarthvite! Det ville hun, så da tenkte jeg at han skulle få noen sånne bilder! Han skal jo også få rifle, så jeg gjør ikke så mye ut av bildene! Men jeg tror han blir glad! Lillesøsteren min likte også best den kjolen som jeg likte, så da ender hun nok opp med den! Hun ble helt nydelig i den! Ah, gleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #146 Del Skrevet 3. februar 2004 Fikk telefon fra de jeg skulle bestille ringer fra og da hadde de gitt meg fullstendig feil pris..4000 kr var nå blitt til 18 000kr :o :o :evil: :evil: Så nå må jeg på`n igjen..Jeg vil ha platina! *sende mail til slektning i USA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 3. februar 2004 #147 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er litt forskjell på 4000 og 18000, ja! :o Så dere skal blir prøvere etter bryllupet dere også? Kanskje vi blir graviditetsdagboknaboer til høsten! Det hadde vært hyggelig. Skjønner godt at du fikk lyst på barn i helgen. Tenk hvordan jeg har det som jobber på en barselavdeling! Lykke til med å bestemme deg for kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 4. februar 2004 Blir dere også prøvere Kult!! JA, da satser jeg på at vi blir naboer der også He,he..At jeg jobbet på barselavdelingen hadde jeg vel blitt helt gal av lengsel etter barn! Gleder meg til å prøve jeg, håper det ikke tar så kjempe lang tid før det skjer noe..Er litt utålmodig av meg I morgen blir det mer kjolesightseeing, JIPPI!! Forteller hvordan det går jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 #149 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Junibrud. Ser at du har lyst på en liten en! Det har jeg også...noen ganger. Nå har jeg jobbet en del i barnehage, og det er masse søte små der. Særlig en liten jente på 1,5 som heter Maren...hun er så nydelig. Store blå øyne og bustete hår! Men jeg tror nok at vi venter med å prøve til vi har vært gift noen år. Vi har jo ikke bodd sammen, så vi trenger nok litt tid på å bli vant til det... Skal du ha tiara og/eller slør, forresten? Du har sikkert sagt noe om det, men jeg husker ikke akkurat nå. I såfall, skal du ha langt slør eller kort? Jeg har nettopp kjøpt meg slør (rekker meg til rett under baken) og tiara...veldig fornøyd med begge deler! Hvordan går det med Eat? Er det vanskelig å legge om kostholdet så drastisk eller trives du med det? Ha en fin kveld! KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei Popelka! Ja,vi håper på en liten en etter bryllupet! Vi har vært sammen da i 10 år og bodd sammen i 8 år og vi føler vel egentlig at vi er klar for det..Så det er en spennende tid vi har foran oss.. Jeg skal ha både slør og tiara! Her er det full pakke...Jeg har et slør, men det kommer jeg nok ikke til å ha hvis jeg bytter kjole! Tror det er noe lignede samme lengde som ditt! Men det jeg har sett på nå, er like langt som meg med "diamanter" på og så er det sånn at du kan ha det foran også.. Begynte på Eat på mandag og det går greit! Bortsett fra tirsdag, da var jeg så uvel og hadde vondt i hodet! Men det er en av bivirkninger..Jeg tok et par hodepinetabletter og da gikk det heldigvis over! Det er litt rart å ikke spise brød og poteter, men jeg kan jo det etterhvert! Er de første 14 dagene som er strengest..Er spent på resultatet! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 5. februar 2004 Sangtips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #152 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva slags brud er jeg? Tradition Meets Trendy Your style is "tradition with a twist" -- you're not ready to forgo tradition, but you feel strongly that your wedding reflects your personality and your groom's, as well as your modern lifestyle and relationship. While you can't imagine forcing all your single female friends to fill the dance floor and scramble to catch your bouquet, you like the idea of sharing a first dance with your new husband. Nowadays, it's completely acceptable for brides to question customs and revise traditions; in fact, it's a must. That way, you can include some of the common and familiar elements that work for you and still have the freedom to make changes where necessary. After all, most brides have to figure out a way to involve parents, stepparents and often children in their wedding day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. februar 2004 #153 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva slags brud er jeg? Tradition Meets Trendy Your style is "tradition with a twist" -- you're not ready to forgo tradition, but you feel strongly that your wedding reflects your personality and your groom's, as well as your modern lifestyle and relationship. While you can't imagine forcing all your single female friends to fill the dance floor and scramble to catch your bouquet, you like the idea of sharing a first dance with your new husband. Nowadays, it's completely acceptable for brides to question customs and revise traditions; in fact, it's a must. That way, you can include some of the common and familiar elements that work for you and still have the freedom to make changes where necessary. After all, most brides have to figure out a way to involve parents, stepparents and often children in their wedding day. Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. februar 2004 #154 Del Skrevet 7. februar 2004 Grattis med bestemt kjole!!!!!! Kommer til å bli kjempebra, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #155 Del Skrevet 8. februar 2004 Takk for det :D Nå har jeg leita og leita, men jeg finner ingen bilder! Det er en Hilary Morgan, men siden deres er ikke oppe ennå..Typisk!! Men jeg er hvertfall kjempe glad! Må ned noen cm, men det er ikke noe problem! Ah, som jeg gleder meg Nå kan planleggingen fortsette som før, blir de samme rosene og hele pakka! Sambo og jeg skal ta en bryllupsprat i dag og se litt på hva som er det neste på listen og hva vi må gjøre fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. februar 2004 #156 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror dette blir kjempebra jeg, vennen! Dumt at du ikke har bilde av kjolen da, men kan du ikke forsøke å beskrive? Hva slags ermer er det, hva slags liv, er det slep? God arbeidsuke, nå tar jeg straks en uke ferie, jeg!! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #157 Del Skrevet 9. februar 2004 Har sendt deg mail, lmari JIPPI... :hoppe: Tremenningen min fra Star Tour ringte nå og kunne bekrefte bryllupsreisen!!!! Vi reiser til Fort Lauderdale 17. juni og der der noen dager før vi drar på cruise i Karibien søndag til søndag, så er vi tilbake til Fort Lauderdale noen dager!! AHHHHHH, jeg gleder meg!! De ringte også fra Trondhjems stempelfabrikk i stad og da kunne jeg få monogrammet mitt som stempel til kr. 250! Bestilte det..De skulle sende det i løpet av uka! Hun spurte først om jeg hentet det Det er jo ca bare 8 timer å kjøre!! Så snille damen skulle sende det til meg.. Gud, som ting begynner å falle på plass! Har ikke gått opp for meg at jeg skal gifte meg om snart 4 mnd :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. februar 2004 #158 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei! Gratulerer med bestilt bryllupsreise! Og med kjole! (Men det er ikke den kjolen du hadde lagt inn bilde av nylig, stemmer det? litt vanskelig å følge med... :oops: ) Jeg vil gjerne se bilde hvis du har! :D Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #159 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei 9na! Nei, det er ikke den jeg har lagt ut bilde av, men det er egentlig samme fasong! Armer som på den, bare at de er i vanlig brudekjolestoff, broderier foran, bak og på slepet! Skal prøve å få tatt et digitalt bilde av meg med kjolen, så kan jeg jo sende et bilde til deg..Veldig kjedelig at de ikke har en bra internettside :x På en måte noe alla denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2004 #160 Del Skrevet 9. februar 2004 Den var kjempesøt! Den minner litt om kjolen moren min hadde i 1972! Blir sikkert deilig når alt er i boks! Hvordan går det med Eat forresten? Ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå