Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ville bare stikke innom og hilse på! :vinke:

Jeg synes kjoeln din er kjempefin! Og selvfølgelig kan en vel ha slør?........Det er du selv som skal like det, ikke frisøren din?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til slør: jeg skal ha slør på i kirken og hos fotografen, men tar det av til middagen. :wink: så får man vært ordentlig brud + at man får vist frem hvor fin man er på håret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kommentere den drømmen din, jeg hadde nemlig en lignende drøm i natt! Jeg hadde ikke fått telt håret, undertøy var ikke kjøpt inn og det var en time til vielsen! Typisk bridezilla-symptom, spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, ¤Arwen¤, Kittybride og Julibrud-04! Det var kjempe koselig!!

Sånn som det ser ut nå kommer jeg til å ha kjolen min!! Pøvde hele stasen i går, men får ikke helt igjen kjolen...Så nå må jeg bare skjerpe slankingen!! Men reiser til Syden på lørdag og da har jeg tenkt å ha en slankefri uke...

Alle jeg har snakket med ang slør, mener jeg bør ha det og det synes jeg også! Synes en blir litt mere brud da! ¤Arwen¤- tenkte også litt på å ha slør under vielsen og så ta det av senere! Men jeg får se hva jeg gjør! Jeg tror håret mitt kommer til å synes under sløret uansett!

Kittybride- bridezillas vi???? Nei.... :hoho::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Enig med du - du "må" da ha slør!! Men sløret kan vel festes helt bak på bakhodet - da ser man jo masse hår, da?

Venninna mi giftet seg i sommer og hun hadde sløret festet på bakhodet. Oppå var det små fletter og snirkler i håret, og det syntes kjempegodt. Så tok hun av sløret litt utpå kvelden, det hadde en tendens til å henge seg fast overalt.. ;)

Syden du, din heldiggris!!! :briller: Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Junibrud!

Ble litt nysjerrig når du nevner slanking...jeg prøver nemlig å gå ned fem kilo selv. Har litt ekstra rundt mage og hofter som jeg har lyst til å bli kvitt i god tid før bryllupet! Følger du noe spesielt opplegg? Jeg prøver å spise så lite sukker som mulig, og ellers spise grovt og nokså magert 8(kke helt fanatisk på fett).

Jeg synes kjolen din ser veldig fin ut, så vent å se til den passer, det ville jeg gjort - jeg synes relativt enkle kjoler er penest for da kan man heller ha en litt mer spennende bukett og pynt (smykker, hårpynt etc.).

Du får ha en fin uke i syden og kose deg. Så heldig du er!

Hej då så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Enig med du - du "må" da ha slør!! Men sløret kan vel festes helt bak på bakhodet - da ser man jo masse hår, da?

Venninna mi giftet seg i sommer og hun hadde sløret festet på bakhodet. Oppå var det små fletter og snirkler i håret, og det syntes kjempegodt. Så tok hun av sløret litt utpå kvelden, det hadde en tendens til å henge seg fast overalt.. ;)

Syden du, din heldiggris!!! :briller: Hvor skal du?

Jeg lurer litt på å ha slør som jeg kan ha foran ansiktet når jeg går opp kirkegulvet og da må det nesten festes oppå hodet!! Har ikke helt bestemt meg ennå! Først må kjolen passe! Men slør SKAL jeg ha...

Jeg reiser til Arguineguin, Gran Canaria! Mamma og kjæresten har leilighet der (Bjørn Lyng), de er nå og så kommer vi etter på lørdag! Gleder meg jeg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Junibrud!

Ble litt nysjerrig når du nevner slanking...jeg prøver nemlig å gå ned fem kilo selv. Har litt ekstra rundt mage og hofter som jeg har lyst til å bli kvitt i god tid før bryllupet! Følger du noe spesielt opplegg? Jeg prøver å spise så lite sukker som mulig, og ellers spise grovt og nokså magert 8(kke helt fanatisk på fett).

Jeg synes kjolen din ser veldig fin ut, så vent å se til den passer, det ville jeg gjort - jeg synes relativt enkle kjoler er penest for da kan man heller ha en litt mer spennende bukett og pynt (smykker, hårpynt etc.).

Du får ha en fin uke i syden og kose deg. Så heldig du er!

Hej då så lenge

Jeg følger Libra sitt opplegg og er fornøyd med det! Selvom min innsats ikke har vært til å skryte av i det siste! har gått ned 5kg og ca 30cm på 8 uker! De har et bra opplegg som er greit å følge! Jeg tar mailkurs og synes det er helt topp!!

Jeg drøyer nok tanken på andre kjoler en stund ja...Måtte titte litt på min i går og den er faktisk veldig fin!

Skal kose meg på tur jeg, gleder meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Du er jammen meg kjempeflink som har gått ned så mye! Selv gikk jeg på Grete Roede-kurs i januar i fjor, og det er virkelig en deilig følelse når kiloene bare detter av!

Fin kjole du har funnet deg også, og jeg tror den blir kjempeflott med slør ved siden av! Synes slør liksom hører med til en brud jeg da. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Tjorven! Har endel kilo igjen, men det går iallefall nedover!!

Men nå skal jeg på ferie....DEILIG :D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Nå er jeg tilbake fra ferie og det var utrolig deilig! Det var så godt med litt fri! Vi hadde kjempe bra vær og alt var topp!

Vi en koselig bekjed mens jeg var der nede, en god venninne, hun som skal hjelpe meg med diverse til bryllupet, er gravid igjen! De har en sønn på 10 måneder fra før! Men det kom også en dårlig nyhet sammen med denne og det var at samboer hennes har kastet henne ut fordi han ikke er klar for nr.2 ennå(dette var altså ikke planlagt!) og mener at hun bør ta abort ellers vil han ikke være sammen med henne! Den nye babyen vil han ikke ha noe med! Tenk å være så umoden, han er så vanvittig barnslig :kjempesinna: Hun er verdens snilleste jente og kjempe tålmodig, han kommer aldri til å finne seg noen som gidder å finne seg i sånn oppførsel som hun har gjort! Bare håper han kan få opp øynene og se hva han går glipp av, problemet er bare at han er så vanvittig sta og egen!!!! :frustrert: Hun har termin ca. 28 juni, så jeg håper babyen ikke kommer så veldig mye før, siden bryllupet er 12. juni!! Men det viktigste er jo at alt går bra med dem....

Litt bryllup....

Forloveren min hadde snakket med søskenbarnet mitt om utdrkkningslaget og hun mente at det måtte være utdritingslag og jeg VIL IKKE det! Forloveren min vet det og hun ville selv ikke hatt noe utdritningslag! Jeg sa hun heller måtte snakke med venninnen min(hun over her), for hun er også enig med meg! Jeg trodde jeg var ganske sikker på at jeg skulle få et rolig utdrikningslag, men nå begynner jeg å få kjempe angst!! Vil heller ha en jentekveld med god mat og drikke, trenger ikke være noe så voldsomme greier!!

*Gruer meg jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du må ikke grue deg allerede nå!

Og hvis forloveren din vet hva du ønsker, så er det jo hun som bestemmer, er det ikke? Det går sikkert bra, jeg krysser fingrene for at du får et rolig utdrikkingslag! :D

Og angående samboeren til venninnen din: Er det mulig?

Stakkars henne, det er ikke akkurat det hun trenger nå som hun er gravid! :frustrert:

For en fyr! Du får støtte henne og være en god venninne.

Lykke til!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen! Ja, her krysses alt for at utdrikningslaget blir rolig! Men jeg tror det...

Støtter venninnen min 200%, det er ikke akkurat koselig å være i en sånn situasjon når man egentlig er i en gledens stund! Hadde min samboer vært sånn når jeg blir gravid, tror jeg helst at jeg bare ville forsvinne i et stort hull! Tenk for en følelse det må være for henne! Utakknemlig dritt-det er det han er!! For håpe det ordner seg, men på mange måter fortjener hun noe MYE bedre.... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen hjem!

Spesiell oppførsel på den fyren du forteller om. Får håpe eks-samboeren hans finner seg en som tar vare på henne og respekterer henne isteden. Hørtes ikke ut som noen enkel situasjon.

Er enig med deg angående utdrikningslag. Du får bare si klart ifra dersom du fortsatt tviler på opplegget som er planlagt. Husk at det skal være moro for deg, ikke først og fremst for gjestene. Det som ikke er moro for deg blir ikke noe gøy for gjestene - de vil jo at du skal ha en fin dag!

Når er utdrikningslaget ditt, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kittybride!

Venninnen min bor hos moren og faren sin nå, men skal hjem i morgen! Men han har vært å sett på leilighet og vil ikke være sammen med henne hvis hun ikke tar abort! Håper det ordner seg, men det beste hadde nok vært om hun ble sammen med en som virkelig tok godt vare på henne...Og hun vil ikke ta abort, så da gjenstår det å se om han forandrer mening!

Jeg vet ikke når utdrikningslaget mitt skal være, er sikkert en stund til ennå! Men jeg sa at jeg kunne godt være med å planlegge litt selv også! Trenger ikke være noe stor overraskelse for meg! Liker best å ha litt kontroll egentlig, er ikke så glad i overraskelser...Men jeg vet ikke hva som skjer! Jeg er kanskje egoist, men jeg mener de bør ta hensyn til hva jeg vil! Og jeg har sagt klart og tydelig(håper jeg har vært klar nok...)at jeg ikke vil ha sånn teit utdrikningslag!

Jeg kan godt ha det hjemme hos meg og lage mat og alt selv! Så kan de heller komme med noen andre MILDE overraskelser, noe som kanskje er søtt og rørende! Det er meg da...Vil heller ha en sikkelig kosekveld jeg!!! Jeg blir 25 år i april, så det hadde jo godt an å slått sammen med det! Nei, nå får jeg la være å styre så fælt med noe jeg egentlig ikke har noe med.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært syk siden søndag...*host host* Det er så kjedelig! Jeg har ikke fått planlagt mye bryllup egentlig, men føler at det vi har igjen ikke er moe å stresse med! Bortsett fra bryllupsreisen og den hersens musikken....Fikk et tips i går og nå hadde vi så flaks at de skal spille på en fest neste helg, så da får vi dra og høre på de! Synes det hadde vært greit å høre på de først! Så det blir spennende å se da om de er noe flinke!

Så er det bryllupsreisen, der har det vært mye frem og tilbake! Aller, aller først hadde vi lyst til å dra til Karibien, en uke cruise og 6 dager i Ft. Lauderdale, men prisen vi fikk var på ca. 25000 pr. pers og det ble for dyrt! Så fant vi ut at da tar vi cruise i Middelhavet og en uke i Nice, prisen der lå på ca. 15000 pr. pers! Men når jeg ringte Startour her om dagen skilte disse to turene bare 600kr og de hadde begynt med direkte fly til Miami! Så da begynte jo jeg og gruble igjen!! Min kjære hater å fly og turen til USA er på 10,5 timer, så han vil helst ta den andre turen! Men så tenker jeg sånn at det er nå vi har mulighet til å ta en sånn lang tur, før vi får barn og sånt, da er ikke bare bare sikkert å reise fra de så lenge osv osv! Men Nice er bare 3 t unna og da kan man jo ta en langhelg og det klarer man vel å være borte! Jeg er heller ikke så glad i å fly, så sånnsett frister Nice mer, men med tanke på reisemål vil jeg helst til USA!!!! Ender vel opp med Nice og cruise i Middelhavet! Hørte at cruiset der var helt fantastisk og at passet veldig som bryllupsreise!

Gud, så mye man må tenke på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...