Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikkje så mykje eg fekk med meg. Fekk vel knapt penetrert før eg vart vekt av vekkarklokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh...

Kanskje.. 9 dager siden?

For å være ærlig var det bare sånn helt middels. Men det skyldtes nok at vi begge to var ganske sliten + at hun var syk.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag for en uke siden med en ONS. var ikke ille, men ikke den beste sexen jeg har hatt heller:P han var søt da; 2 år yngre enn meg og livredd for at jeg skulle forelske meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en halvtime siden. Hadde sex i nesten tre timer, fy fader det var så deilig det! Han kom tre ganger og jeg kom to, sykt digg! Er så sjelden jeg møter noen med så heftig tiltrekning, men vi klarer bare ikke å holde oss unna hverandre :D Er så glad og fornøyd nå at jeg bare smiler :)

Anonym poster: 1b382aea624bde01091d234623ac1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

fredag for en uke siden med en ONS. var ikke ille, men ikke den beste sexen jeg har hatt heller:P han var søt da; 2 år yngre enn meg og livredd for at jeg skulle forelske meg :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1 minutt siden, på suiten på oslo plaza, vi hadde oss i timesvis. Kjempedaaaaaailig.

...eller ikke? Denne tråden er så patetisk at det er helt vilt :fnise:

Blir nesten som på facebook, krampeaktig smøre på som bare f for å forsikre alle bekjente om at du har det mest perfekte livet i hele verden

Anonym poster: 3cf99202cc3228a1ea634bd76768c670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

For 1 minutt siden, på suiten på oslo plaza, vi hadde oss i timesvis. Kjempedaaaaaailig.

...eller ikke? Denne tråden er så patetisk at det er helt vilt :fnise:

Blir nesten som på facebook, krampeaktig smøre på som bare f for å forsikre alle bekjente om at du har det mest perfekte livet i hele verden

Anonym poster: 3cf99202cc3228a1ea634bd76768c670

Så skjeldent jeg kan poste her, viser det vel heller at livet mitt ikke er perfekt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til lørdag. Kjæresten og jeg bestemte oss for å gå ut i boden av alle steder. Det var nice det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Så skjeldent jeg kan poste her, viser det vel heller at livet mitt ikke er perfekt i det hele tatt.

Du hadde jo to ganger igår, da har du vel ikke noe å klage over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Du hadde jo to ganger igår, da har du vel ikke noe å klage over :ler:

Men så aner jeg ikke når neste gang blir, for alt jeg vet kan neste gang bli når jeg er 83 år på gamlehjem og det er bare fordi dem har oppfunnet robot sykepleiere som også tilfredstiller beboerne på gamlehjemmet sexuelt også :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Men så aner jeg ikke når neste gang blir, for alt jeg vet kan neste gang bli når jeg er 83 år på gamlehjem og det er bare fordi dem har oppfunnet robot sykepleiere som også tilfredstiller beboerne på gamlehjemmet sexuelt også :grine:

Huffameg, det var dystre fremtidsutsikter :(. Nå er sommeren på trappene, og både planter og jenter springer ut i full blomst. Sommeren er flørtetid ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Huffameg, det var dystre fremtidsutsikter :(. Nå er sommeren på trappene, og både planter og jenter springer ut i full blomst. Sommeren er flørtetid ;).

Flørting er ikke problemet,. problemet er at mottagerne av flørtinga ikke lar seg overbevise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjeldent jeg kan poste her, viser det vel heller at livet mitt ikke er perfekt i det hele tatt.

Negativ stemning..

Anonym poster: b82914ee3240d4db5dc03e962ef2b77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti.

Men så aner jeg ikke når neste gang blir, for alt jeg vet kan neste gang bli når jeg er 83 år på gamlehjem og det er bare fordi dem har oppfunnet robot sykepleiere som også tilfredstiller beboerne på gamlehjemmet sexuelt også :grine:

Hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...