Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

I dag tidlig!

Var hos elskeren. Deilig, men begge er litt halvsyke, så gleder meg mer til neste gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 1930-tiden, jeg vasket en tomat da Mann kom og kysset meg på nakken. Han klemte meg bakfra, har ømme bryster i dag så jeg sa "Au, pupp!", han sa " mmm, pupp" og masserte dem lett og så var transen i gang. Vi pustet tungt, jeg åpnet glidelåsen, han dro av meg klærne, så tok han meg bakfra foran vasken, tomater, salatblad og plasposer fløy. Etterpå lo vi og så måtte jeg vaske tomaten på ny🙂

 

🙂🙂

🙂

Anonymkode: a57a3...d42

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ok melder meg på (M4F) Kjekk mann, svak for damer, romatisk og koseklein, lett å holde ren😂😂

 - og sannsynligvis det mest desperate mennesket i landet. Først ble jeg litt lei innleggene dine, nå synes jeg mest synd på deg. Du kan ikke ha det helt bra med deg selv. 

Anonymkode: 47e38...d9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 - og sannsynligvis det mest desperate mennesket i landet. Først ble jeg litt lei innleggene dine, nå synes jeg mest synd på deg. Du kan ikke ha det helt bra med deg selv. 

... det var bare en blind flørt med den jeg siterte, to skrikende smilefjes sier hvorfior😂😂Har det vært to 👿👿har jeg ikke hatt det så bra, men takk for omsorgen da🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går morges. Slikket kjerringa og knullet henne i misjonær. Det var en bra start på dagen. Noen ganger vil man bare ha helt enkel sex. 

Anonymkode: b7c12...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig. Kona vekte meg, satt seg oppå meg, og ridde meg til jeg kom. Så gikk jeg i dusjen.

Finnes ingen bedre start på dagen enn det!

Anonymkode: 164eb...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld. Fingret henne til orgasme, litt rolig misjonær før jeg tok henne bakfra og hjalp til med hånda til hun kom igjen. Så blowjob med facial. "Synkron-sex" med naboene vegg-i-vegg har blitt en slager her i gården. Jeg tenner helt sykt på det, samboer er mest redd for å bli hørt og prøver å være stille, hva de to på den andre siden hører og vet anes ikke - men gøy er det.

Anonymkode: 05f51...bd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snek oss til en runde før leggetid i går, i morges hadde det blitt for mye stress. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai. Jeg orker ikke ta initiativet mer. Er kun han som har glede av sex  og finner det godt uansett

Anonymkode: f400b...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt. 2 år siden kanskje?

Fruen er overhodet ikke interessert, og vil ikke snakke om det. Antar at overgangsalder og hetetokter får ta en del av skylden. 

Anonymkode: e8a69...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 13.10, SardintrollReturns skrev:

Det ble et par runder før vi sto opp i dag. Klager ikke. ;) 

Et par... Søren noen som har det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire år siden, var digg.. Desverre ble han impotent.. 

Anonymkode: 9cb2d...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over åtte år siden. Ikke var det særlig bra heller. Hater å tenke på at det var nok siste gang. 😖

Anonymkode: f3e34...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over åtte år siden. Ikke var det særlig bra heller. Hater å tenke på at det var nok siste gang. 😖

Anonymkode: f3e34...3c6

Hvorfor tenker du at d var siste gang? ♥️

Anonymkode: 9cb2d...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Ca tre uker siden. Er gravid, så det var litt annerledes, men utrolig deilig. Først slikket han meg til jeg nesten kom, så ble jeg p*lt i misjonær og tatt hardt bakfra til han sprutet meg full... Så slikket han meg lenge til han lot meg komme. Sukk ❤️

Anonymkode: 0e663...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Natt til tirsdag. Langtekkelig og kjedelig.

Anonymkode: 30042...6ef

Er du gift eller noe sånt? :fnise:

Anonymkode: 26057...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...