Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kveld før vi sovna. Bra og langvarig, men hadde tatt noen øl. Blir mer løssluppen når jeg er litt brisen, men samtidig blir det litt mindre følsomt

Anonymkode: 491c7...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir mer løssluppen når jeg er litt brisen, men samtidig blir det litt mindre følsomt

Sexen varer lengre da😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 mnd siden og det kjennes ut som evigheter, men det er ikke sexen jeg savner mest, for den fikser jeg selv best i kjellerstuen. Kos og kyss savnes mest, men det fører jo også til sex noen ganger🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

9  år gammel tråd dette .

Hva så?

Anonymkode: 57690...3dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

2007. Veldig bra 

Anonymkode: 57690...3dc

Jeg trodde jeg var den eneste som ikke hadde hatt sex på mange år. Jeg har ikke hatt sex siden 2011.

Anonymkode: 95a69...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig. Jeg var kjempekåt og etterhvert begynte mannen min å slikke klitoris samtidig som han fingerpulte meg. Jeg fikk skikkelig sprutorgasme rett i munnen hans,noe han likte veldig godt👍🏻 Etterpå knullet han meg hardt og deilig og da fikk jeg 2-3 sprutorgasmer til. Var kjempedeilig,men synd lakenet ble så vått.

Anonymkode: 40c6a...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. august. Midt på treet, varte bare noen minutter totalt, men tar det jeg får siden det bare skjer et fåtall ganger i året... Bitter.no.

Anonymkode: dfb29...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld med fruen. Bretta henne over en lenestol og dogga henne. Holdt ikke på så lenge, og det var egentlig ikke så godt. Ble fort ferdig.

Anonymkode: 4c559...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig. Lå lenge i senga og koste oss, samboeren min rimmet meg for første gang- en MEGET positiv overraskelse. Fingret og slikka meg før  jeg sugde og red ham. Avslutta med at han tok meg i doggy, før vi sov litt og tok en runde til etterpå. Happyface nå 😊

Anonymkode: 3cfd8...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februar/mars en gang. Han kom, jeg kjente ikke at han var inni en gang. Teller det da? 🤔

Anonymkode: f6df2...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag for en uke siden. Deilig og intenst😍 Gleder meg til han kommer hjem fra jobb om to uker ☺️

Anonymkode: d41b2...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasan kor dere knuller hele tiden, nypult og fin, tenker dere ikke på meg som er i havsnød?😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Fasan kor dere knuller hele tiden, nypult og fin, tenker dere ikke på meg som er i havsnød?😂😂

Ikke klag, det er fler som har ventet lenger 😂😂

Anonymkode: f6df2...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke klag, det er fler som har ventet lenger 😂😂

Ok melder meg på (M4F) Kjekk mann, svak for damer, romatisk og koseklein, lett å holde ren😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...