Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Noen som får til å se? Jeg blir helt besatt når ikke ting fungerer sånn som jeg vil :gjeiper: Håper charten viser, for nå er jeg lei altså :rope:

:ler:

- - -

Litt tulledag, har surret bort nesten hele ettermiddagen. Og så har jeg kjøpt mitt første gravidblad :flau: Hadde en lang, indre diskusjon med meg selv på Narvesen, skal - skal ikke :lol: Men så kom jeg frem til at det kunne være greit å se hva som står i sånne blad. Det er jo ikke noe man står og kikker til vanlig, det ville vært grusomt flaut å bli ferska :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser charten - Gud du er heldig som har sånt et hyppig sex-liv :ler: *misunnelig* - ehm.. men tilbake til saken, det er vanskelig å se et tydelig hopp. Kan hende det blir lettere å se for deg om du bruker et skikkelig termometer. Så vidt jeg vet bruker du vanlig feber måler? Uansett, den ene mnd jeg tempet så økte den gradvis over dager. Sånn som det ser ut som den har gjort hos deg også. Jeg ville nå stolt mest på el-testene. Egget slipper jo ikke før LH-nivået har synket? Eller.. :klø:

Jeg har bare sett på gravid-bladene på avstand. Selv om jeg er veldig nysgjerrig :ler: Krever av meg selv at jeg må være gravid før jeg kjøper et... Men kanskje jeg kan "låne" av deg etterpå... hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser charten - Gud du er heldig som har sånt et hyppig sex-liv :ler: *misunnelig* - ehm.. men tilbake til saken, det er vanskelig å se et tydelig hopp. Kan hende det blir lettere å se for deg om du bruker et skikkelig termometer. Så vidt jeg vet bruker du vanlig feber måler? Uansett, den ene mnd jeg tempet så økte den gradvis over dager. Sånn som det ser ut som den har gjort hos deg også. Jeg ville nå stolt mest på el-testene. Egget slipper jo ikke før LH-nivået har synket? Eller.. :klø:

Jeg har bare sett på gravid-bladene på avstand. Selv om jeg er veldig nysgjerrig :ler: Krever av meg selv at jeg må være gravid før jeg kjøper et... Men kanskje jeg kan "låne" av deg etterpå... hihi..

Jeg bruker bare et vanlig febertermometer, tenkte det var det samme så lenge det har to desimaler :klø: Siden jeg ikke har tempet før så har jeg jo ingenting å sammeligne med. Får se hvordan det utvikler seg :)

Den regelen hadde jeg også, men så ble jeg så nyskjerrig :gjeiper: Vi får sende gravidblad på rundgang mellom oss ikke-gravide :ler: Smuglesing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. smuglesing ja.. :ler:

Så febermålern har 2 desimaler ja, da stiller jo saken seg litt annerledes. Da er det vel ikke noe forskjell.. :)

Uansett - jeg har tro på at dere har truffet så godt det lar seg gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, jeg trodde plutselig jeg hadde gjort alt feil ;)

Håper vi har truffet godt, er uansett ikke noe å gjøre med det nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det :)

- - - - -

Ikke så dumt graviditetsblad faktisk, dyrt var det, men jeg har jo ingen planer om å kjøpe det flere ganger (tror jeg) :lol: Det stod blant annet en artikkel om noen som har forsøkt prøverør + litt om kosthold, fødsel og sånt som alltid er gøy å lese om. Også var det masse nydelig babyklær-/utstyr :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den pulsepisoden på nett-tv nå, og ble bare kjempedeppa! Synes så synd på det paret som hadde sitt åttende prøverørsforsøk og som ikke fikk det til! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den pulsepisoden på nett-tv nå, og ble bare kjempedeppa! Synes så synd på det paret som hadde sitt åttende prøverørsforsøk og som ikke fikk det til! :trist:

Enig, de virket så utrolig søte :tristbla: De hadde sikkert blitt kjempegode foreldre, i motsetning til div. andre som aldri burde hatt barn :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tulledag, har surret bort nesten hele ettermiddagen. Og så har jeg kjøpt mitt første gravidblad :flau: Hadde en lang, indre diskusjon med meg selv på Narvesen, skal - skal ikke :lol: Men så kom jeg frem til at det kunne være greit å se hva som står i sånne blad. Det er jo ikke noe man står og kikker til vanlig, det ville vært grusomt flaut å bli ferska :ler:

Jeg har også kjøpt gravidblad uten å være det minste gravid.... :flau: Jeg ble veldig nysgjerrig samt lurte på om slike blad hadde noen gode tips og triks. :) Det ble med det ene bladet da, kommer ikke til å kjøpe flere før jeg blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å snike seg til et Gravid-blad i ny og ne, jeg kjenner veldig igjen følelsen av at man ikke klarer å la være... ;) For min del var jeg innom Lindex på jakt etter strømpebukser bare to dager etter at vi droppet prevensjon, og var SÅÅÅÅ overklar for å kjøpe en skikkelig kul liten body. Heldigvis klarte jeg å legge bånd på meg, men det holdt jammen hardt! :ler:

Synes det høres ut som dere har truffet bra med :sengekos: denne perioden, jeg! Krysser alt jeg har (nåja, ikke alt jeg har, det skal jo lages barn her også, så jeg kan ikke krysse absolutt ALT! : :tongue: ) for at den er i boks for dere nå, jeg!

Kjempespennende å følge med på den store symptomjakten, selv om jeg er en utålmodig sjel og blir voldsomt frustrert av at syklusene er så lange. Kunne man ikke bare fått beskjed med en gang etter :humpe: at jepp, nå er du gravid eller nei, det gikk ikke denne gangen heller. Denne ventingen tar knekken på meg - og jeg er bare i PP1!?!??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fingerkryssing jenter :klemmer:

Helt enig, det er ALT for lenge å vente 2 uker før man vet om det ble blink eller ikke :fnise: Det føles virkelig som en liten evighet! Men det er jo mye som skal skje, først skal jo egget bli befrukta, så skal det feste seg, og så skal det begynne å utvikle seg normalt, så det er mye som skal klaffe :sjenert:

Nye joggesko er på vei, gleder meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Håper det sto noe intresngt i gravid-bladet.. selv har jeg fått helt fobi mot alt som har med gravidting og babyting å gjøre etter alle årene uten kul på magen, men håper det kommer seg :):sjenert: Det kan jo være mange tips og triks for oss ufrivillig barnløse også!!

Så sjalu på de skoa dine alså, hehe. Vurderer å kjøpe de lilla selv. Må få høre om du blir fornøyd da. Hvordan er det med størrelser? :bigfoot: Alltid arti med noe nytt. Syns det hjelper på humøret også jeg, hehe..

God Natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen symptomer så langt, og da tror jeg ikke det blir noe denne mnd. Jada, det er fremdeles tidlig, men jeg har en dårlig følelse :sukk:

God unnskyldning for trøsteshopping på ebay.. MAC Eyeshadow Kit, ny kabuki og ny forsyning med GloMinerals foundation.

De to siste var nødvendig, nesten tom for foundation og den gamle kabukien ser helt herpa ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God unnskyldning for trøsteshopping på ebay.. MAC Eyeshadow Kit, ny kabuki og ny forsyning med GloMinerals foundation.

De to siste var nødvendig, nesten tom for foundation og den gamle kabukien ser helt herpa ut :ler:

Jeg fikk ID matt'en i går. Har den på i dag. Så langt syns jeg den er litt i overkant dekkende og jeg tror jeg har litt feil farge. Fargen så perfekt ut hjemme på badet, men i dagslys på kontoret ser den litt for "gul" ut. Enda jeg bestilte medium (som skal være nøytral). Jeg tror jeg fortsatt er på "leit" etter ny foundation... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ID matt'en i går. Har den på i dag. Så langt syns jeg den er litt i overkant dekkende og jeg tror jeg har litt feil farge. Fargen så perfekt ut hjemme på badet, men i dagslys på kontoret ser den litt for "gul" ut. Enda jeg bestilte medium (som skal være nøytral). Jeg tror jeg fortsatt er på "leit" etter ny foundation... :filer:

Jeg er veldig fornøyd med Glo ihvertfall! Den fineste på meg syns jeg var den "gamle" ID`en, det ble veldig fin glød i huden av den. Problemet var bare at den klødde noe helt forj*vlig pga bismuth :roll: Når du sier at du syns ID matt var litt for dekkende går jeg utfra at det ikke er noe særlig glød/skinn i den? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Glo ihvertfall! Den fineste på meg syns jeg var den "gamle" ID`en, det ble veldig fin glød i huden av den. Problemet var bare at den klødde noe helt forj*vlig pga bismuth :roll: Når du sier at du syns ID matt var litt for dekkende går jeg utfra at det ikke er noe særlig glød/skinn i den? Eller?

Ja, den er for matt og liksom for "tykk" :sjenert: Ikke noe glød what so ever. Jeg var også fornøyd med Id's opprinnelige, bortsett fra at t-sonen ble blank utover dagen. I tillegg så syns jeg det var så irriterende at jeg måtte blande 2 nyanser for å få rett farge (bortsett fra på sommeren, da var medium beige ok).

Jeg bestilte nettopp prøver fra Tikei jeg... men er redd dette ikke holder heller. Kanskje Glo minerals er noe for meg?

Jeg sliter skikkelig med huden om dagen. Det er ganske normalt at jeg får en el-kvise på haka, men denne PP har en ny kommet så fort den første er ferdig. Herre gud, når skal det ta slutt!? :dåne:

Det er nok like mye galt med dagkremen min som foundationen.. gleder meg til kremen jeg bestilte kommer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er for matt og liksom for "tykk" :sjenert: Ikke noe glød what so ever. Jeg var også fornøyd med Id's opprinnelige, bortsett fra at t-sonen ble blank utover dagen. I tillegg så syns jeg det var så irriterende at jeg måtte blande 2 nyanser for å få rett farge (bortsett fra på sommeren, da var medium beige ok).

Jeg bestilte nettopp prøver fra Tikei jeg... men er redd dette ikke holder heller. Kanskje Glo minerals er noe for meg?

Jeg sliter skikkelig med huden om dagen. Det er ganske normalt at jeg får en el-kvise på haka, men denne PP har en ny kommet så fort den første er ferdig. Herre gud, når skal det ta slutt!? :dåne:

Det er nok like mye galt med dagkremen min som foundationen.. gleder meg til kremen jeg bestilte kommer :gjeiper:

Spennende! Du får gi rapport om Tikei når du har fått testet ut ;) Jeg bestilte noen prøver fra Everyday Minerals også, i original glow. Tenkte jeg skulle teste de, har lest at de gir litt mer glød enn f.eks. GloMinerals. Veldig greit å få kjøpe sånne små testere først :)

Kviser ja, huff. Jeg har tre.. ikke noe gøy. De er små, men likevel. Når jeg gikk på PP hadde jeg ikke en eneste på 7 år eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper det sto noe intresngt i gravid-bladet.. selv har jeg fått helt fobi mot alt som har med gravidting og babyting å gjøre etter alle årene uten kul på magen, men håper det kommer seg :):sjenert: Det kan jo være mange tips og triks for oss ufrivillig barnløse også!!

Så sjalu på de skoa dine alså, hehe. Vurderer å kjøpe de lilla selv. Må få høre om du blir fornøyd da. Hvordan er det med størrelser? :bigfoot: Alltid arti med noe nytt. Syns det hjelper på humøret også jeg, hehe..

God Natt :sove:

Litt spennende var det jo, men foretrekker nok vanlige blad ja ;)

Rapport om skoene kommer, jeg har ikke fått de ennå, men de er på vei! Jeg har prøvd tilsvarene i butikk, så jeg vet str. ellers hadde det blitt litt risikabelt :ler: Ingenting er så bra for humøret som litt shopping nei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...