cypress Skrevet 4. juli 2010 #221 Del Skrevet 4. juli 2010 I Oslo regnet det skikkelig i går kveld/natt, og jeg syns luften er litt lettere i dag enn i går. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #222 Del Skrevet 5. juli 2010 Inom for å hilse på etter en ukes tid borte Det er mye å lese seg opp på når en er uten internett en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 5. juli 2010 I Oslo regnet det skikkelig i går kveld/natt, og jeg syns luften er litt lettere i dag enn i går. Heldigvis! Litt lenger nord regnet det dessverre ikke..... Trenger et skikkelig skrall her nå for å rense opp litt! Inom for å hilse på etter en ukes tid borte Det er mye å lese seg opp på når en er uten internett en stund Velkommen tilbake, Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. juli 2010 #224 Del Skrevet 5. juli 2010 ...slemme kaktusen Grattis (på etterskudd) med 8 uker! Har dere fortalt det til mange forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. juli 2010 #225 Del Skrevet 5. juli 2010 Hurra for passerte 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 6. juli 2010 ...slemme kaktusen Grattis (på etterskudd) med 8 uker! Har dere fortalt det til mange forresten? Hurra for passerte 8 uker Takk og takk, søte jentene!! Vi har fortalt det til nesten alle som er....offisiell facebookkunngjøring blir vel en gang etter tredje måned, tenker jeg! Mamma, pappa, bror samt nære venner fikk vite det innenfor samme timen som jeg tok testen...:rødme: Greide bare ikke å la være med å spre det glade budskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. juli 2010 #227 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Åhh, jeg er så misunnelig Tenk å ha et lite frø i magen. Eller reke? Spørs hva den ligner mest på for tiden Bor du langt nord for Oslo forresten? Endret 6. juli 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 7. juli 2010 God morgen! Vet ikke hva den lille der inne ligner på for øyeblikket, men den er iallefall ca. like stor som et kirsebær! Ja, bor et godt stykke nord for Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 7. juli 2010 #229 Del Skrevet 7. juli 2010 Den ligner vel på en kirsebærstor reke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 7. juli 2010 Den ligner vel på en kirsebærstor reke YUMMY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. juli 2010 #231 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, bor et godt stykke nord for Oslo Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg også! Kanskje vi bor i samme gate....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. juli 2010 #233 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Tvilsomt, for jeg bor på landet.. Skikkelig øde.. Endret 7. juli 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 7. juli 2010 Tvilsomt, for jeg bor på landet.. Skikkelig øde.. Jeg også, men tilhører nå en grusvei for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. juli 2010 #235 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis du er naboen min er du enten en skilt kvinne på 30 eller en ufordragelig Barbie... Håper du ikke er noen av delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 7. juli 2010 De beskrivelsene passer ikke i det hele tatt, så da er vi nok ikke naboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juli 2010 #237 Del Skrevet 7. juli 2010 Haha, godt å høre det ikke er alle som klarer å holde det hemmelig til 12. uke. Alle jeg kjenner har vært så kalde og rolige før det, men jeg klarer bare ikke for hele mitt liv å se for meg at jeg skal klare å holde kjeft så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. juli 2010 #238 Del Skrevet 7. juli 2010 Den ligner vel på en kirsebærstor reke Jeg har faktisk kirsebærreker i akvariet mitt! Haha, godt å høre det ikke er alle som klarer å holde det hemmelig til 12. uke. Alle jeg kjenner har vært så kalde og rolige før det, men jeg klarer bare ikke for hele mitt liv å se for meg at jeg skal klare å holde kjeft så lenge! Jeg skal si det til den nærmeste familien med en gang, det er uansett ingen vits i å prøve å skjule det for mamma. Hun har hittil i livet mitt gjennomskuet hver minste ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 9. juli 2010 #239 Del Skrevet 9. juli 2010 Så det er her du har gjemt deg! Gratulerer så mye med lille nurket i magen! Jeg lurte liksom litt på hvorfor det ikke var noe liv i den andre dagboka di... Og nå har jeg lest gjennom hele boka di, for jeg har ikke noe liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 9. juli 2010 Haha, godt å høre det ikke er alle som klarer å holde det hemmelig til 12. uke. Alle jeg kjenner har vært så kalde og rolige før det, men jeg klarer bare ikke for hele mitt liv å se for meg at jeg skal klare å holde kjeft så lenge! Hadde ikke hatt nubbesjans en gang til å holde det hemmelig! Nå er det bare tre uker igjen til jeg er "trygg" fra spontanabortering Jeg har faktisk kirsebærreker i akvariet mitt! Jeg skal si det til den nærmeste familien med en gang, det er uansett ingen vits i å prøve å skjule det for mamma. Hun har hittil i livet mitt gjennomskuet hver minste ting Er det noe som heter kirsebærreker også ??! Sett inn et bilde av reka di, a ! Så det er her du har gjemt deg! Gratulerer så mye med lille nurket i magen! Jeg lurte liksom litt på hvorfor det ikke var noe liv i den andre dagboka di... Og nå har jeg lest gjennom hele boka di, for jeg har ikke noe liv. NUMI! Takk for gratulasjonene!! Koselig at du titter innom. Nei, den andre boka ble det stusselig med etter hvert, gitt . Den ligger og flyter i cyberspace et sted.... Nå skal jeg innom boka di og oppdatere meg litt på deg også, for det er jammen lenge siden sist! Tenk, folkens...idag er jeg ni uker på vei! Småen er hele sju uker gammel :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå