Sequax Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, navnene er klare, men litt utenom de vanlige ( ingen Petter eller Anne )så folk som kjenner meg ville ha greid å identifisere meg på flekken Derfor er det hemmelig Å, jeg er så utålmodig! Jeg kjenner jo ingenting! Jeg vil ha stor og fin mage som Pupsi har!! NÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 #182 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, du kan godt få låne den litt Jeg er så lei den at... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. juni 2010 #183 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg gleder meg og til mage, men regner med jeg blir lei den etterhvert jeg og Har lest igjennom dagboka di nå. Gøy å lese om andre nygravide Jeg ble befrufta 3 dager før du fikk positiv GT Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #184 Del Skrevet 24. juni 2010 Håper du får en flott torsdag Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 24. juni 2010 #185 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvis noen vil ha mage kan de få min "etter-graviditeten" mage! Den er så stor og fin så Men det var kanskje ikke helt det du så etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, du kan godt få låne den litt Jeg er så lei den at... Sleng'n over! Jeg gleder meg og til mage, men regner med jeg blir lei den etterhvert jeg og Har lest igjennom dagboka di nå. Gøy å lese om andre nygravide Jeg ble befrufta 3 dager før du fikk positiv GT Ha en fin kveld Hei, Becky!! Så koselig med et "nytt ansikt" i dagboka mi! Ja, du er ikke så langt bak meg, men det skal vel godt gjøres å ta meg igjen ? Håper du får en flott torsdag Sequax I lige måde, Småkjekset! Hvis noen vil ha mage kan de få min "etter-graviditeten" mage! Den er så stor og fin så Men det var kanskje ikke helt det du så etter Nei, den magen gleder jeg meg ikke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. juni 2010 #187 Del Skrevet 24. juni 2010 hahahahaha, jeg skjønner jeg ikke helt er klar til å tre over i de voksne, fornuftige gravid-damenes rekker enda. Det første jeg tenkte da jeg så forkortelsen GT var ikke "graviditetstest", men "Gin&Tonic" Ha en knallsuperduperkveld, Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 24. juni 2010 hahahahaha, jeg skjønner jeg ikke helt er klar til å tre over i de voksne, fornuftige gravid-damenes rekker enda. Det første jeg tenkte da jeg så forkortelsen GT var ikke "graviditetstest", men "Gin&Tonic" Ha en knallsuperduperkveld, Sequax! Jeg også!! Ha en heidundrandes aften, Pingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. juni 2010 #189 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, du er ikke så langt bak meg, men det skal vel godt gjøres å ta meg igjen ? Jo, hvis du går over termin og jeg føder før . Vel, kan vel ikke akkurat kalles å ta igjen likevel. Men tenk, da ville mitt barn vært eldre enn ditt. Sånn på papiret i hvertfall. Hmm, rart å tenke på. Jeg er egentlig 5 uker yngre enn elderen min. Det skal huske på når jeg er 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 29. juni 2010 Becky: Faktisk!! I helgen begynte jeg så smått å merke kvalme og i dag morres kasta jeg opp... Hurra, da er det i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 29. juni 2010 Lurer på om jeg har fått svangerskapsisjias...fryktelig vondt under foten som sprer seg opp til høyre rumpeballe og korsrygg. Skal høre med legen i overimorgen når jeg skal på første kontroll. Au.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. juni 2010 #192 Del Skrevet 29. juni 2010 Neeeeeeei. *blåse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. juni 2010 #193 Del Skrevet 29. juni 2010 Skal du på første kontroll allerede nå? Trodde ikke man skulle det før senere. Lykke til hos legen. Blir spennende å høre hva h*n sier om det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juni 2010 #194 Del Skrevet 29. juni 2010 Huff da, får håpe det er noe som går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 30. juni 2010 Neeeeeeei. *blåse på* Takk! Skal du på første kontroll allerede nå? Trodde ikke man skulle det før senere. Lykke til hos legen. Blir spennende å høre hva h*n sier om det ene og det andre Tror det er vanlig fra uke 8 og utover. Og jeg er jo nesten i uke 8 i morgen, da... Takk! Gleder meg til å få første økt overstått! Huff da, får håpe det er noe som går over! Litt bedre i beinet i dag, men foten er fortsatt veldig vond. Typisk at jobben min er veldig fysisk, da, og at jeg har mest å gjøre på denne tida!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 30. juni 2010 Føler meg litt akkurat nå...sommeren er min travleste tid, og jeg ser lite til vennene mine... Jeg får tenke på at jeg tjener feriepenger til september!! Jeg legger på meg så mye...så tidlig i svangerskapet Gruer meg til å veie meg hos legen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2010 #197 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva vil "mye" si? Det er helt naturlig å gå opp noe tidlig, jeg mener å huske at man tidlig får mer blod i kroppen i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #198 Del Skrevet 30. juni 2010 Fortvil ikke, du er ikke den eneste som har lagt på deg! Er snart 3 mnd og har lagt på meg hele 6 kg(!) Sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid og er sulten HELE tiden, håper dette gir seg etterhvert når jeg straks går over i 2.trimester Hvis jeg unngår å spise når jeg er sulten blir skikkelig kvalm og kaster opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. juli 2010 #199 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva vil "mye" si? Det er helt naturlig å gå opp noe tidlig, jeg mener å huske at man tidlig får mer blod i kroppen i hvert fall. Ja, blodvolumet øker med ca 50%, og det tilsvarer 2-3 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 1. juli 2010 Takk, jenter!!!! Dere har gjort dagen god!!!! Jeg har lagt på meg ca. 4 kg.... Takk for at dere skrev det dere skrev, jenter...nå blir det ikke like ille å veie seg hos legen idag! ( for hun vet jo alt dette fra før!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå