Gå til innhold

Hva gjør man på bursdagen til en katt som er ca fem år?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Unnskyld at jeg spør, men nå som katten din er over fem år, har den ikke tatt svømmeprøven for å bevise at den kan svømme minst 500 meter og ilanddra en annen voksen katt? :sjokkert:

Jeg vet ikke om han kan svømme 500 meter for jeg har bare kjent han siden i slutten av april (i år) og eks-matmoren er på sykehjem og det er visstnok ikke så mye fornuftig å få ut av henne. Så han er litt "mystisk" med ukjent bakgrunn og det liker jeg :rødme: . Han er en vestkantgutt og veldig laidback, men med en del rampete østkanttrekk (søler med maten og tisser utenfor doen noen ganger) og så tar han seg liksom veldig til rette. Litt sånn bad-cat-type, egentlig. :hjerte: Guri malla, jeg tror jeg begynner å bli litt betatt, jeg! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde strengt tatt være en Bed & Breakfast i kattesandparken, så kattene har noen å vekke hver morgen. Hvem skal de ellers stå å skrike: "Slipp meg ut/inn" til kl. 04.30 hver fuckings bidige morgen?

Jeg booker gjerne inn min katt i 3 uker, under forutsetning av at han får noen å vekke hver morgen. Det er hans største oppgave her i livet/familien nemlig.

Det hadde vært fint med en hund også som de kunne strammet litt opp på i ny og ne. Tror min katt hadde kjedet seg hvis han ikke fikk lov til å jage en hund ut av sin egen seng et par ganger hver kveld...

Bare forslag altså....

Finner du ingen tilgjengelig hund, så har vi en hjemme, som kan brukes. Hun er vant til det, og er meget lydig ovenfor katter. Og hun kan godt trimme noen av de feteste kattene, hvis de er der på kombinert ferie/slankeleir... Det er nemlig hennes livsoppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 10 måneder senere...

Hvordan går det med denne katten, ble det fest i parken? :bolledeig:

Anonym poster: 0bf77f235b25e7357ac180acda11dbde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vet ikke når katten min har bursdag, har bare fått opplyst at han er ca fem år. :roll: Tenkte at jeg skulle finne på en bursdag til ham ved f eks å legge kalenderblader utover gulvet og se om det er et av dem han viser spesiell interesse for, for å si det på den måten. :bursdag:

Hvordan feirer dere bursdagen til deres katter? Min er i svært godt hold (altså tykk :vekt: ), så det bør bli en slags aktivitetsbursdag framfor å ha fokus på maten. Hadde ballrom vært noe? Katter liker jo godt å løpe etter baller. Han er også interessert i fugler, men det finnes vel ingen fuglepark i Oslo? Vi kan ikke reise langt av gårde for han bæsjer alltid i bilen (beklager udelikate opplysninger :fise: ). Fisketur har jeg også vært inne på, med markstang og dupp for da kan han sitte og følge med på duppen og så få spise den fisken vi får :fisk: . Rå, selvsagt. Da blir det en liten tur å gå til fiskevannet og så kan han klatre litt i trær og fange mus innimellom hvis han skulle ønske det.

Gaver blir det ikke, for det er jeg helt i mot.

Hva tror dere om disse forslagene? Hva pleier dere å gjøre på busrdagen til pus? Er det ok om jeg tar meg en øl på bursdagen hans? Han er forresten grå, hvis det skulle ha noen betydning.

Man gjør ingenting. katten bryr seg ikke om at den har bursdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner Pet..... Takk for at tråden ble dratt opp igjen!

Finnes det en tråd som oppsummerer klassiske Pet-innlegg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Ja hva skjer med Kattesand Aktivitetspark? Den beste ideen jeg har hørt på lenge. Savner oppdatering fra Pet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør ingenting. katten bryr seg ikke om at den har bursdag

Så kjedelig du er. Klart pusen skal feires!

Anonym poster: 14702e7d9642f9adf5872a8b673ee50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Katten syns sikkert det er drit teit. Katter virker likegyldige og overlegne så jeg forestiller meg at dersom de tenkte som mennesker hadde de tenkt at bursdag feiring var skikkelig lame. En hund derimot :-) Tullet bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset får pusen livretten sin (kokt sei) på bursdagen (som vi forøvrig har satt til 21. januar som var dagen hun ble hentet og adoptert).

Hun blir ellevill og eter til hun spyr om vi ikke porsjonerer det pent ut i små porsjoner over lang tid. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ble bursdagen hans feiret i år? Og hvordan markeres nyttårsaften?



Anonymous poster hash: 9067c...81f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Savner Pet..... Takk for at tråden ble dratt opp igjen!

Finnes det en tråd som oppsummerer klassiske Pet-innlegg?

Hvis det finnes ... Link please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde vært så innbitt motstander av gaver, så skulle han fått et tastatur til bursdagen sin. Men det går jo ikke, med mine holdninger. http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tristbla.gif

Katter liker jo å gå på flere ting, som aviser og strikketøy også:) liker katten din det kanskje?

Ellers er kofferter, pappesker, tepper og håndkler populære her. Kan du legge det ut på gulvet?

Han kan jo klatre i klesskapet, det får ham i litt fysisk aktivitet.

Anonymous poster hash: dd8c7...b42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Nå måtte jeg bare gå inn på denne tråden som vi hadde det så mye moro i og meddele om at pus er død! Har dro til de evige jaktmarker i dag og jeg er kjempeleimeg!

Tårevåt hilsen fra Pet. :icon_frown:

Anonymkode: d265a...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå måtte jeg bare gå inn på denne tråden som vi hadde det så mye moro i og meddele om at pus er død! Har dro til de evige jaktmarker i dag og jeg er kjempeleimeg!

Tårevåt hilsen fra Pet. :icon_frown:

Anonymkode: d265a...827

Å, nei, Pet, så trist. Det er så fælt å miste dyr. :troest:

Anonymkode: e277a...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...