Gå til innhold

Hva gjør man på bursdagen til en katt som er ca fem år?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet drikker ikke katter øl, det var jeg som skulle ta meg en øl 5. august (gleder meg! :) ). Skjønner at det kan gå litt i surr her, jeg tar visst litt av :fnise: ! Nei, pusene skal få kose seg med sånn kattehasj som jeg ble anbefalt her. Fulle katter tror jeg ikke er så sjarmerende, akkurat. :skratte:

Har liten erfaring med fulle katter - men kjente i sin tid en hund som var - ja - en hund etter øl. Skikkelig ølhund, og den var aldri så sjarmerende som etter en halv pils. :sjenert: Fikk den mer ble den ustø og sjanglete, så en liten brun var grensen. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Du har glemt en viktig ting til denne aktivitetssparken - en fin skinnsofa eller annen sofa, den kan herje rundt på og klore opp så mye den vil. Du kan f.eks gå inn på "gis bort" sidene på finn.no for å finne en fin klorbar sofa pusen kan leke med. Og etter at den har laget fillebiter av sofaen kan den få sove oppi der om den er sliten. Du må jo ikke glemme at katter trenger å lade batteriene i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

mitt forslag er å la den gå på tastaturet ;)

Ja, de er veldig glad i det. Det får min alltid lov på sin bursdag.

Når hun fyller et rundt tall, skal jeg gå ut å finne en lite spurv hun kan få leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har glemt en viktig ting til denne aktivitetssparken - en fin skinnsofa eller annen sofa, den kan herje rundt på og klore opp så mye den vil. Du kan f.eks gå inn på "gis bort" sidene på finn.no for å finne en fin klorbar sofa pusen kan leke med. Og etter at den har laget fillebiter av sofaen kan den få sove oppi der om den er sliten. Du må jo ikke glemme at katter trenger å lade batteriene i ny og ne.

:klappe::roser: Veldig godt forslag! Kanskje jeg kunne leie inn noen med strømpebukser som de kan klore i stykker også? Nå har jeg jo de gamle i rullestoler og de bruker jo alltid strømpebukser (damene!) så da har jeg egentlig dekket opp det behovet helt ubevisst! :duskedame:

Tenkte også på en vinduskarm med blomsterpotter hvor de kan gå på innsiden av blomsterpottene og rive dem ned (plastikk). :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er veldig glad i det. Det får min alltid lov på sin bursdag.

Når hun fyller et rundt tall, skal jeg gå ut å finne en lite spurv hun kan få leke med.

Det blir både pc-rom og fuglepark i Kattesand Aktivitetspark. :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Og så må du ha blomsterpotter med vann i skåler så de har ett sted å drikke fra. De blir jo tørste av all denne aktiviteten.

Og gjerne en komode med en åpen undertøysskuff tilfelle de trenger mer ladetid.

Endret av Belle Gunnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Siden han tross alt er en voksen katt nå, så kan du jo satse på en rolig hjemmekveld som tar av.

Kanskje jacuzzi og god musikk med geleshots og heisamusikk litt senere?

Kanskje man får gele med fiskesmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet er morsom! :kose:

Og en særdeles oppmerksom katteeier, noterer jeg meg.

Endret av Vera Vinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må du ha blomsterpotter med vann i skåler så de har ett sted å drikke fra. De blir jo tørste av all denne aktiviteten.

Og gjerne en komode med en åpen undertøysskuff tilfelle de trenger mer ladetid.

Notert! Tenkte heller på klesskap enn skuff, jeg da, med hyller fulle av klær (Fretex) som de kan hoppe inn i og rote og tråkke rundt slik at alt faller på gulvet bortsett fra det plagget de skal ligge på. Er ikke det ganske populært, da? :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer enn nok å kjøpe favoritt maten til katten og en liten leke=)

Det er det jeg gjør til hunden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Notert! Tenkte heller på klesskap enn skuff, jeg da, med hyller fulle av klær (Fretex) som de kan hoppe inn i og rote og tråkke rundt slik at alt faller på gulvet bortsett fra det plagget de skal ligge på. Er ikke det ganske populært, da? :idea:

Men hvem skal rydde opp på kvelden? Kanskje de gamle rullestolbrukerene kan ta seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han tross alt er en voksen katt nå, så kan du jo satse på en rolig hjemmekveld som tar av.

Kanskje jacuzzi og god musikk med geleshots og heisamusikk litt senere?

Kanskje man får gele med fiskesmak.

Nei, slappe av kan han gjøre nå han begynner med senior-for. Tror det er 7-årsgrense på det. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller du deg at katten vil skjønne at akkurat denne dagen er spesiell eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er mer enn nok å kjøpe favoritt maten til katten og en liten leke=)

Det er det jeg gjør til hunden min :)

Litt snaut etter min smak, og så er jeg i mot gaver til dyr. Men ser du lykken i hundens blikk, har du funnet en god taktikk. :klappe:

Innbiller du deg at katten vil skjønne at akkurat denne dagen er spesiell eller?

Ja, kan det være noe tvil om det? :)

Endret av Pet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Du bør også ha en bokhylle eller to, med god plass på baksiden av bøkene, så pus kan ligge der og skyve ut bøker mens han sover.

Ved siden av klesskapet/kommoden bør du også ha en haug med skitne, svette klær som katten kan tisse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge mine to småtroll elsker katter å leke med markeringstusjer uten hette og blyanter, så du bør kanskje legge disse rundt om på bord sånn at de kan ("jeg gjør ikke noe jeg") dytte dem ned på gulvet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også ha en bokhylle eller to, med god plass på baksiden av bøkene, så pus kan ligge der og skyve ut bøker mens han sover.

Ved siden av klesskapet/kommoden bør du også ha en haug med skitne, svette klær som katten kan tisse på.

:klaske: At jeg kunne glemme bokhyller! Takk for påminnelsen. Det med klær å tisse på har jeg ikke vært borti, men vesker, derimot (ikke min pus, men en jeg kjenner)...

Ifølge mine to småtroll elsker katter å leke med markeringstusjer uten hette og blyanter, så du bør kanskje legge disse rundt om på bord sånn at de kan ("jeg gjør ikke noe jeg") dytte dem ned på gulvet etc.

Det er notert! Kanskje noen kan sitte å skrive/tegne også så pusene kan komme bortom å klø seg i ansiktet på enden av pennen? Det hører med til en ekte kosestund, har jeg skjønt. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller du deg at katten vil skjønne at akkurat denne dagen er spesiell eller?

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...