Gå til innhold

Havsulens mirakelbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deilig da at julebordet ble over all forventning, og du fortjente helt garantert havsulens skål :herremann::perebrus:

Kjenner godt igjen mannen i beskrivelsen du gir av mannen din :ler:

Har opplevd det et par ganger "Det er ikke helt sånn som mam...ehh, det er det beste jeg noen gang har smakt altså" :klø:

De er jo litt søte da :blunke:

Krysser fingrene og :hoppe: litt for at du har hatt full klaff i løpet av helgen :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ smigrende å få sin egen skål da! :wink::P

Hvilke tester bruker du? Er de billig og ikke helt pålitelig kanskje?? :roll:

Håper du likevel har gardert deg (eh...dere)! :P

Mannen til Havsulen og Bizzy er snille...

Jeg får: "Vil ha bestemors kjøttkaker jeg! Liker dine og, men..." :cry:

Det hjelper ikke så mye at han ser fremover: "Tenk deg når sønnen vår heller vil ha din mat enn samboeren sin mat da!"

Hrmf...

Klemklem

Skrevet

Yes, testene er billige og sikkert ikke pålitelige. Utrolig kjedelig, altså. Det er jo dyrere å bruke LITE penger på noe ubrukbart enn DET DET KOSTER av penger på noe brukbart. Visste ikke at de var så dårlige, kjøpte gjennom ossimellom på nettet. Skal kjøpe på apotek når jeg får brukt opp tre måneders lag!

I dag nektet mannen å gå på jobb. Jeg måtte lokke med å lage frokost og smøre matpakke for å få ham opp. Begynner han å bli forkjølet, kanskje? Han var sur og sliten i går kveld også, enda vi var på besøk hos naboer med tre uker gammel baby (jeg fikk holde leeeeenge!!!) og fikk eplekake og is. Skal på besøk til venninne T i kveld. Hun har en en uke gammel baby! Skummelt å tenke på hvor store de egentlig er. Og at de har kommet ut...

Skrevet

Heisann!

Jeg kjøpte også el tester gjennom ossimellom på nettet (startet å bruke de denne perioden), og for første gang siden jeg begynnte å teste har jeg fått dårlige resultater, kan jo selvfølgelig være en tilfeldighet... Men jeg velger å skylde på testene jeg...enklest det :lol: Men har jo nå et kjempelager som kommer til å holde noen måneder, og med mannens råkjøring så blir det nok til at jeg bruker de opp før jeg går til anskaffelse av bedre og dyrere tester :roll:

Håper jo uansett at jeg ikke kommer til å få bruk for de noe mer :sjarmor:

Skrevet

I dag nektet mannen å gå på jobb. Jeg måtte lokke med å lage frokost og smøre matpakke for å få ham opp.

Hihi, jeg ser for meg en trassig mann som slett ikke vil; han ligger i senga stiv som en tømmerstokk og med knyttede never. Og selvfølgelig med et trassig surleppe-uttrykk i ansiktet :ler:

Kjipt at testene er så dårlige. Av ren latskap har jeg ikke rukket å bestille over nett selv. Og nå skal jeg ikke gjøre det heller.

Kos deg med den lille bebisen i kveld da! :blomst:

Skrevet

:hoho: Du aner ikke hvor nær sannheten du er, Jolie! :hoho:

Jeg koste meg med babyen, kan du skjønne! Fikk holde henne, og hun var over en kilo lettere enn den to uker eldre babyen vi besøkte kvelden før. Det kunne man merke! Hun var så liten! Og skjønn! Store blå øyne som så ut til å skjule all verdens hemmeligheter.

Vi hadde med en langpannesjokoladekake. Mammaen spiste fire biter selv og ble litt blank i øynene da hun skjønte at meningen var at hun skulle få alt og fryse ned, slik at hun kunne ta opp bit for bit når alle barselbesøkene kommer. Skal ikke mye til for å glede en barselkvinne sprengt av hormoner, altså!

Skulle ønske mannen din lærte å ta på seg bilbetlet, Bizzy. Dessuten kan du hilse ham fra meg og si at det er en grunn til at vi har fartgrenser. Alt man skal måtte hanskes med på mannefronten, altså! :wink:

Men du kroppen min: da jeg ba om å få kjenne symptomer, var det ikke symptomer på forkjølelse jeg mente...

Skrevet

Jeg har bestilt frisørtime i dag! Har lest et sted at man ikke bør farge håret som gravid, fordi fargestoffene kan gå over i blodet. Derfor satser jeg på å erte på meg maktene...

Skrevet

Du er oppfinnsom når det gjelder erting! Flott!

Men jeg driter i det med evt hårfarging og graviditet, tror jeg, for det har jeg lest et sted! :ler:

Du er så snill...

Ikke rart hun fikk tårer i øynene!

Forkjølelse!?

:fy: Hold deg unna vår Havsul!

Når er egentlig ikm?

Klemkos

Skrevet

Det er ikke min man som ikke tar på seg bilbeltet altså, Han er nemlig godt dressert på den fronten, takk svigers :blunke:

Skrevet

Hjemme fra jobben i går og i dag, fordi det renner fra øynene mine - teite forkjølelse. Visste du ikke at jeg skal på julebord med mannens jobb i dag??? Har gledet meg til det, for han blir ikke bedt til julebordet med min jobb. Det er så hyggelig å pynte og glede seg sammen. Men i går var mannen streng og sa at jeg ikke fikk lov til å gå hvis jeg ikke ble dramatisk bedre. Søt når han er omsorgsstreng.

Beklager misforståelsen, Bizzy, den skal jeg rydde opp i så snart jeg kommer ut av febertåka.

IKM er den 7. des. Leeeenge til. Har absolutt ingen symptomer.

Skrevet

Hei havsulen :vinke:

Er jo ikke så lenge til 7 desember da...egentlig..... Dagene har jo en tendens til å gå faretruende sakte når det nermer seg den store dagen :roll:

Jeg har ikm 8 desember, da er vi jo nesten helt likt i løypa :D Har ikke ordentlige symptomer jeg heller, men har liksom vært støl nederst i navlen noen dager....men det er jo altfor tidlig, så de er helt sikkert psykiske :roll:

Putter inn noen lykkebringende hoppetroll jeg

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

GOD HELG!!!!!

Skrevet

iler til med en god- bedring klem,

og med ønsker om at du snaaart blir frisk!!

La mannen stelle godt med deg og ta vare på deg selv! :blomst_opp:

Klem fra Kipa

Skrevet

Var dårlig hele helgen også. Ergo måtte jeg ha gått til legen hvis jeg skulle ha vært hjemme i dag, og det...

Dessuten hadde jeg ting over meg på jobben - klarte ikke å glemme noen mailer jeg burde ha sendt forrige onsdag. Så derfor er jeg her.

Takk for hilsner, jenter!

Stikker litt i magen, som det pleier før mens. Sjekket dessuten loggen min, så at vi traff EL forrige syklus, det hadde jeg lurt på.

Besøk av tantebarn på fire i helga. Hun bor på Sørlandet, og det var første gang de kom på besøk! Trassalder? Synes hun har vært vanskelig de tre årene jeg har kjent henne. Kan man være i trass de første tre årene av sitt liv? :wink: Denne gangen tok hun en bit av banankaka jeg hadde bakt, enda moren hennes sa at hun ikke skulle ta fordi den inneholdt nøtter som hun ikke liker. Hun tok kakestykket, moren hindret henne ikke, så tok hun en bit av kaka og spyttet demonstrativt ut over hele bordet. Hvorpå moren lo!

Hadde ikke moren vært der, hadde jeg markert at jeg ikke hadde tolerert slik oppførsel. Men det ble vanskelig, da moren lo (om enn litt flau?). Snakket imidlertid med mamma etter at de hadde godt, og hun sa at hun ville ha sagt: Det der synes ikke jeg var pent!, uansett om moren var der eller ikke.

*notere bak øret*

Når jeg er sammen med venninners barn, har jeg ingen problemer med å markere grenser. Men med svigerinne på førstegangsbesøk pinglet jeg ut...

Hilsen HavsuleHalspastill

Skrevet

:o Litt av et tantebarn :o

Hadde nok tenkt på å si noe lignende det din mor mente, men det er ikke lett når foreldrene er der, er selv redd for å tråkke noen på tærne... men når foreldrene ikke er der har jeg ingen problemer med å være litt streng :roll:

Ikke noe serlig å høre at du har vært syk hele helgen :( Du må ha fortsatt god bedring!!!! OG tusen takk for hilsen i boka mi :blunke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hei !

Stakkars deg som har vært syk !

Jeg skal på seminar i to dager nå og i går kveld kjentes det ut som om jeg skulle bli forkjølet. Jeg ble nesten hysterisk, det er ganske typisk å bli forkjølet når jeg skal på nestenhusmorferie.

Klemmer

Skrevet

Mannen og jeg får adventsgaver av hverandre, annenhver dag. Pakkene ligger på rekke og rad øverst på bokhylla og ser fantastisk fristende ut. Hjelper faktisk på ståoppviljen når tåka og mørket påvirker motsatt vei. Den som ikke har pakkedag får ta ut en nellikspiker fra appelsinen. : )

Var på intensiv tilbehør-stil-stua shopping i går. Røde puter, rødt tykt kubbelys, rød tynn vase. Ble faktisk prikken over i-en. :sjarmor: Gøy å samle alt til en helhet ved hjelp av noen få, utvalgte detaljer, når hele stua er bygget opp på nytt.

I den forrige stua vi bodde på, hadde jeg jo ikke bestemt grunnlaget selv, så det måtte jeg forsøke å kamuflere med mange detaljer. :hoho:

Du må ikke bli syk nå, Hilde!

Dag 25. Kjenner ingen symptomer.

Skrevet

Røde detaljer i stuen!! Høres helt lekkert ut altså!!! Har vært på jakt etter den siste prikken over i'en til stuen hjemme i over et år nå, vet så godt hva det er jeg vil ha, men har ikke funnet det helt rette ennå... er visst litt pirkete og sær :lol: Skal ha tre litt store puter til sofaen som skal være i alcantara stoff og skikkelig røde (flott farge inntill sofa og vegg) og en pen slank vase til friske fargerike blomster.... men det jeg finner er liksom alltid akkurat litt feil.... :roll:

Velkommen i "gjengen" :blunke:

Skrevet
Skal ha tre litt store puter til sofaen som skal være i alcantara stoff og skikkelig røde

Kjøpte to knallrøde i silke på interiørbutikken ved Tilbords på Steen og Strøm. Og to knallrøde i et grovere stoff i hundre prosent bomull på interiørbutikken i øverste etasje på Glassmagasinet.

pen slank vase

Kjøpe min på Ahlens. Den er pen og slank! :kul:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...