Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2003 #161 Del Skrevet 10. desember 2003 Så utrolig gøy! GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. desember 2003 #162 Del Skrevet 10. desember 2003 Gratulerer!! :blomst_opp: Har vært smugleser en stund, men nå måtte jeg "stå frem". Skal nok følge med deg fremover også, og sammenligne symptomer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. desember 2003 #163 Del Skrevet 10. desember 2003 Hurra! Gratulerer. Dette var moro. Kjempefin julegave, Ja :D stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. desember 2003 #164 Del Skrevet 10. desember 2003 Kjempeartig Havsulen!! Gratulerer gratulerer :klem2: Psst... jeg vil gjerne ha litt smitte om en toukers tid :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. desember 2003 #165 Del Skrevet 10. desember 2003 Hurra! Gratulerer med et lite frø i magen! <-- er rørt til tårer, jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 10. desember 2003 #166 Del Skrevet 10. desember 2003 Oioioi Gratulerer!!! Så morro :hoppe: :hoppe: Hvilken fantastisk julegave!! Husker godt følelsen, min tester lå på badeskapet leeenge for at jeg kunne gå å titte på de ofte!! Håper du får et deilig svangerskap og gleder meg til å lese fortsettelsen. Kanskje du har startet en stor blå bølge?? :D Hurra hurra hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. desember 2003 #167 Del Skrevet 10. desember 2003 GRATULERER !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. desember 2003 #168 Del Skrevet 10. desember 2003 Gratulerer med spiren i magen! Håper jeg kommer etter om ca. 1 måned. *sukk* Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. desember 2003 #169 Del Skrevet 10. desember 2003 HURRA! Du holder ditt løfte ang julemålet, og det er bra noen av oss gjør det... Jeg kommer etter om 16 dager! Jej! GRATULERER! Jeg er så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #170 Del Skrevet 11. desember 2003 I går sa jeg til meg selv at jeg var kanskje gravid. I dag testet jeg igjen, og den gravide streken var enda tydeligere, blåere, sterkere enn kontrollstreken. SÅ: Jeg er gravid! Ordentlig og ekte! Mannen hadde glemt nøklene sine under all overraskelsen og oppstyret da jeg testet positivt. Så jeg møtte ham og ga ham mine. "Jeg tror vi har klart det, jenta mi", sa han og smilte lunt. Ny tåre i øyekroken? Fra Barnimagen: UKE 5: I dag er det torsdag 11. desember. Du går nå i 5. svangerskapsuke og har 250 dager (36 uker) til termin tirsdag 17. august 2004. Det lille hjertet har nå begynt å slå! Har fått legetime om en uke, og jordmortime i slutten av januar. Tusen takk for hilsener, Tiny, Hanni, Bizzy, Jolie, Bjørnsdatter, Meta, Magnhild, Kipa; Lillen, Jinx, Ionaa, Zianta og Eliza! Bare hyggelig med smuglesere, særlig når de står fram Tiny! Kjempegøy å kunne følge med på deg også! Bare vent, Bizzy: jeg smitter! Mannen har allerede begynt å få sjokoladesug. Han sa at han gleder seg til jeg begynner å stå opp om natten for å spise, da vil han være med! Og Jolie: jeg er ganske så rørt selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. desember 2003 #171 Del Skrevet 11. desember 2003 Næææh.. er litt sløv jeg, har ikke fått med meg den store nyheten..! G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. desember 2003 #172 Del Skrevet 11. desember 2003 Heisann Havsulen!! Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :blunke: Satser på at du har rett og at en periode vekk fra jobben med bare kos er det som skal til for oss Vil veldig gjerne være med i gjengen nå jeg også, skal i allefall gjøre mitt beste :blunke: *SUUUUUUUUP* sånn, måtte bare supe til meg mest mulig graviditetssmitte :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 11. desember 2003 #173 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei! Svarte på spørsmålet ditt i min egen dagbok jeg... Kanskje litt teit... Håper du koser deg og gleder deg masse over den lille spiren i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. desember 2003 #174 Del Skrevet 11. desember 2003 Forresten, jeg så at du har registrert deg på snart mamma også, regner med du melder deg inn i augustklubben der? Skal se etter deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 11. desember 2003 #175 Del Skrevet 11. desember 2003 Gratulerer så mye! - kjempegode nyheter Husker godt hvordand et var å få positivt resultat på testen. Helt uvirkelig. Mannen min måtte også se testen selv. Tetstet da med nye CB. Fint blått kryss, resultatstreken var mye kraftigere enn test-streken. Testet på dag 31, og hadde liknende symtpomer som du; altså følelsen at mensen var på vei... opplåst, ømme pupper + stikkinger i magen (som vel var noe nytt). Tok 2 tester, og hadde dem i skapet på badet lenge - sånn at jeg kunne se på dem når jeg ville :D Nyt tiden fremover! Klem ny dag (23+0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #176 Del Skrevet 12. desember 2003 I går var vi i bokhandel og kjøpte "Et barn blir til", med fotografier av Nilssson. Fantastiske bilder av embryoet uke for uke. Mannen ble helt fascinert, og leste og leste helt til vi fikk besøk av et vennepar, og vi måtte gjemme boka bak de andre bøkene i bokhylla. Det var ganske mange graviditetstegn som måtte ryddes bort faktisk, graviditetstesten (en av dem...) lå på nattbordet, bladet Gravid oppdaget jeg under godstolen i siste sekund. Hun er faktisk gravid, så det var så merkelig å sitte og se på henne, og å høre henne fortelle om sykehusvalg og svangerskapskurs etc. Hun skulle bare vite hvor interessert jeg egentlig er i alt hun sier! Vi drakk kakao med krem, spiste julekaker og bakte lussekatter. Har fortsatt ømme bryster, og det synes jeg er deilig, for det gir meg en bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Har med testen jeg kan se på nå og da, i veska mi også. Ellers er jeg i kjempeform! Tusen takk for hilsener og gode råd! Hvordan klarte gravide før i tiden seg uten KG? Vel - lussekattene skal brukes i dag på jobben. Jeg jobber nemlig sammen med jenta som var hos oss i går, og vi skal være Lucia. Det er opptakten til middag med alle jentene på jobben i kveld. Lurer på om jeg ikke skal lyve på meg en aldri så liten urinveisinfeksjon med antibiotika for å slippe drikkepress. VIL IKKE at de skal begynne å spørre - eller skjønne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. desember 2003 #177 Del Skrevet 12. desember 2003 Gratulerer så masse... :hoppe: Er så glad på dine vegner... Er dessverre ikke like mye her nå som før Andreas ble født - men jo innom og se etter nytt... Og her er jo en kjempenyhet... Nå får du med deg resten på en ny blå bølge... Kos deg masse med voksende mage... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. desember 2003 #178 Del Skrevet 13. desember 2003 "Et barn blir til" har jeg bladd i siden jeg var lita pie.. Har både boka og filmen.. Du bare må se den filmen.. Hele boken "live" .. Fantastisk GOD HELG !!!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. desember 2003 #179 Del Skrevet 13. desember 2003 God helg til deg og spiren :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #180 Del Skrevet 15. desember 2003 Overlevde julebordet fredag kveld, men var veldig glad for at jeg hadde valgt urinveisinfeksjonløgnen som ikkedrikkegrunn, for jeg løper jo på toalettet hele tiden så det virket troverdig! Det var voldsomt til babysnakking, for en kollega er 7 mnd gravid. Mye masing om når det ble min tur også, men jeg smilte det bort. Lørdag ble en STOR dag! Vi var hos mine foreldre på juleverksted. Mamma fikk et kort og pappa fikk en gave, og de fikk beskjed om å åpne dem samtidig. I pakken lå det et par hvite sokker. På kortet sto det: "Kjære mormor og morfar! Kan dere passe på disse til jeg kommer i august? Hilsen deres første barnebarn" (Ideen hadde jeg snappet opp hos Tiny) Blanke øyne hos begge to! Mamma hikstet og sa hun ikke kunne tenke seg en hyggeligere nyhet. Pappa hentet oppspart cognac, og gikk helt rundt seg selv. De ble så glade! Jeg tror de kommer til å bli verdens beste besteforeldre! Deilig å ha sagt det til noen! Vi hadde masse annet familiebesøk den helga, av min bestemor, min fars søskenbarn etc. Etter at de hadde reist, klagde mamma over hvor vanskelig det var å ikke fortelle det videre, for hun var så glad. Vi er så heldige som får bringe barnet i et slik miljø! Har bakt tynne lefser og smurt dem med kanel, brunost og sukker - kjempegode. Har også stekt medisterkaker. Nå er fryseren full! Jeg har aldri hatt så store bryster! :o Lurer på hvordan jeg skal herde brystvortene, for det vil jeg! Visste ikke at det fantes film av "Et barn blir til", Jinx! Tusen takk for tipset! Den skal jeg jamen forsåke å få tak i! NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg