Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

:tommelopp: Den var søt! Mulig mamma syns bestemoren på bildet ser litt eldre ut enn henne selv, men det får hun i så fall tåle.. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen smileyer som gjesper?? :klø: Mente jeg har sett det før..

Anyway.. :sleeping: Jeg er såå trøtt!! Hade jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Der var'n ja!! Og så heter den Gjesp også - det burde jeg gjettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører vel bare med at du skal være sliten, er jo ikke bare du som skal ha energien din lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her raser sidene av gårde i boka di ser jeg ;):hoppe:

Gleder meg for øvrig å se bilde av en kul etterhvert :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var'n ja!! Og så heter den Gjesp også - det burde jeg gjettet...

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her raser sidene av gårde i boka di ser jeg ;):hoppe:

Gleder meg for øvrig å se bilde av en kul etterhvert :lur:

Ja, når skjer det vanligvis egentlig??? Jeg gleder meg veldig til å få mage. Jeg syns det er så fint!!! Og så blir hele graviditeten mer virkelig da tror jeg!

Jeg var på et senter og prøvde å finne bestemor/bestefar-kopper i går, men den ene butikken hadde bare bestefar og den andre bare bestemor, og de lignet ikke i det hele tatt, så da droppet jeg det. Jeg syns det hadde vært litt hyggelig om de var i samme serie liksom. Så da fortsetter jakten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å få mage er UTROLIG forskjell fra person til person. Jeg fikk ikke noe særlig mage før jeg hadde blitt 13-14 uker, da var det en bul der :nigo: andre jeg kjenner har fått i uke 7 og noen ikke før i uke 20.... kommer an på hvor man bærer bebisen også. Ser på meg selv nå og andre som er like langt, har ikke den enorme magen heller, men er bare glad for det... har enda nen uker å vokse på :klø: men håper den holder seg sånn den er nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel når man er førstegangs kommer ikke magen før etter uke 12 når livmoren kommer opp av skambeinet :Nikke:

Jeg fikk ikke noe før i uke 16-17... men da var det jo kun jeg selv som så den :lol: Jeg er jo ikke den som har hatt den største magen akkurat.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å kjøpe hvite kopper og sånne tusj man kan tegne på porselen med? Kan bli ganske sjarmerende :)

Jeg fikk mage (ikke luftmage) rundt uke 14 tror jeg.. Det begynte nok å vises litt før men bare for meg selv tror jeg. Nå er det ikke noe å lure på lenger. :) Jeg bærer nok ganske langt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis vi ikke finner kopper kan vi alltids lage noen selv. Men jeg er ikke spesielt kunstnerisk, så det blir vel så som så hvor fint det blir... :fnise:

Nå snakket jeg med svangerskapsklinikken på Ullevål. Timen jeg fikk til ultralyd var feil, for henvisningen min sa at jeg har termin 4. desember! :klø: Surrete lege altså.. På helsekortet mitt som vi fylte ut samtidig står det 25. januar. Så hva han har holdt på med er ikke godt å si.. Men nå har jeg ny time i august i hvert fall. Det var bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så flott og høre at alt er bra med den lille :hoppe: - Ja jeg er treg i oppfattelsen :fnise:

Krysser fingrene for at det går fort med bolig styret, det er aldri noe særlig å kanskje ende opp med to boliger og ikke få solgt dene ene :riste:

Ønsker deg en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var kommet i uke13 gikk det ikke an å skjule lenger.....MEN jeg fikk mage veldig fort....men så dabbet det litt.....fra uke14-20 var det ikke særlig forskjell sa folk....og så plutselig akkurat i uke20 var alle bare oi så stor du har blitt!

mens nå synes folk igjen at jeg ikke er så stor og er kommet over 28uker......

så er veldig individuelt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få mage i uke 14. Den vokste veldig i rykk og napp, og det syntes jeg var rart. Så vær forberedt på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått litt mage.. :sukk:

Hva, du som er så flink til å trene??? :hakeslepp: Det tror jeg ikke noe på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...