DDuck Skrevet 6. juni 2010 #141 Del Skrevet 6. juni 2010 Var filmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 6. juni 2010 Hurra for 7 uker Ha en kjempefin dag! Jeg skal også se sex&city-filmen enten ikveld eller i morgen Ja, så at du faktisk får med deg mannen din på filmen!!! Han må være glad i deg!! Det var i hvert fall ikke mange menn i salen der vi var!! Høres ut som en kjempefin lørdag Kos deg masse!! Takk, det gjorde jeg!! Morsomt med navn! Utrolig flott at han engasjerer seg ja Kos deg i kveld Ja, glad for at han engasjerer seg altså!! Grattis med 7 uker! Håper du har hatt en alle tiders dag og kveld. Takk! Gøy på kino? Ingen kvalme eller uvelheter som kunne gi venninnene mistanke om at noe er i gjære? Kjedelig å måtte droppe middagen, men heldigvis er det ikke lenge til 12 uker! Nei, ingen mistenkelige handlinger tror jeg. Ei av jentene hadde med en flaske med sprit på kinoen som hun sendte rundt men den var jeg ikke alene om å stå over... Har dere hørt noe så harry... Hun skulle på byen etterpå da og syns det ble lenge uten noe alkohol... Jaja, hver sin lyst... Var filmen bra? Jeg syns faktisk den har fått ufortjent dårlige kritikker!! Jeg koste meg i hvert fall masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #143 Del Skrevet 6. juni 2010 Såpass.. Jeg overhørte noen bryllupsgjester som gikk forbi huset vårt i går. De måtte innom hjemme for å fylle opp igjen lommelerkene sine på vei til bryllupsfesten. De hadde tømt dem mens de var i kirka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. juni 2010 #144 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ene venninna mi hadde med en halvliter flaske med vin på SATC, men må si at jeg synes det er mye bedre enn å ha med seg sprit. Endret 6. juni 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. juni 2010 #145 Del Skrevet 6. juni 2010 Folk må liksom drikke overalt, også kino og kirke av alle steder :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #146 Del Skrevet 6. juni 2010 Gleder meg til jeg får sett SATC jeg også Skal prøve å vente til jeg har kjæresten min hjemme i slutten av uken, slik at vi kan kose oss meg en god jentefilm Håper du har hatt en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Fin dag i dag!!! Vi har vært på et par visninger, og kanskje en faktisk er aktuell å by på... vi får se. Vi lider av beslutningsvegring, så det er jammen ikke godt å si. Og nå begynner det å haste litt her med dette leilighets-greiene.. Den vi bor i nå er IKKE stor nok til tre, selv om den ene av de tre beboerne er bitteliten. Så noe MÅ skje i god tid før januar. Og ideelt sett bør det skje før sommeren, for i august skal gården vi bor i nå pusse opp fasaden og blir kledd i stilaser og plast i tre måneder. Det ser jeg ikke for meg som den gunstigste tiden å legge ut leiligheten for salg... Og hvis vi skal vente til etter oppussingen, er det plutselig november, og jeg er forhåpentligvis blitt tjukk og god, og kan ikke hjelpe til noe særlig med flytting.. (det høres jo forsåvidt litt okay ut da men... ) Jeg snakket akkurat med pappa og prøvde å invitere oss selv til middag hos dem neste helg. Planen er jo at vi skal fortelle om graviditeten da. Pappa er litt treig, så han sa bare, ja dere må jo stikke innom og se hvordan det er blitt her etter vi pusset opp. Jeg skjønner at jeg må snakke med mamma, først da blir det ordnings. Jeg fortalte han om leiligheten vi har sett på og han sa at han syns vi bare skulle bli boende der vi er nå for den ligger så nære jobbene våre etc. For det er jo INGEN hast med å flytte! Neida pappa... Måtte nesten bite meg i tunga for å ikke si noe da.. Endret 6. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #148 Del Skrevet 6. juni 2010 Blir artig å skulle fortelle foreldrene dine det da Skal dere fortelle det på noen spesiell måte eller bare si det rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. juni 2010 #149 Del Skrevet 6. juni 2010 Så spennende med visninger! Men hvordan gjør man det når man både skal kjøpe og selge? Kjøper dere først, og satser på å få solgt deres rimelig fort? :klø: Det er kanskje ikke så vanskelig å selge leiligheter i Oslo. Jeg husker med skrekk hvor lenge mine foreldre har slitt med å selge og sittet med to boliger. Hehe, ikke lett å gå rundt med verdens beste hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg vurderte først å kjøpe kopper det stor Verdens beste bestemor osv på. Men så kom jeg på at det kanskje er morsommere å ta med brevet jeg fikk fra Ullevål med innkalling til ultralyd, og late som jeg er litt bekymret og si at jeg har fått et brev fra sykehuset og høre om mamma og pappa skjønner noe av hva det kan dreie seg om.. Og så gi dem brevet. Da skjønner de nok rimelig kjapt greia for overskriften på brevet er "Tilbud om ultralydundersøkelse til deg som er gravid". Tror dere ikke det kan være litt morsomt? Endret 6. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 6. juni 2010 Så spennende med visninger! Men hvordan gjør man det når man både skal kjøpe og selge? Kjøper dere først, og satser på å få solgt deres rimelig fort? :klø: Det er kanskje ikke så vanskelig å selge leiligheter i Oslo. Jeg husker med skrekk hvor lenge mine foreldre har slitt med å selge og sittet med to boliger. Hehe, ikke lett å gå rundt med verdens beste hemmelighet Ja, vi tenker faktisk å kjøpe først. Jeg tror ikke det er så skummelt akkurat med den leiligheten vi har i dag, for den mener jeg ganske bestemt skal være grei å selge videre. Den ligger like ved Frognerparken i en klassisk "frognergård" med 3 meter under taket og stukkatur og de greiene der som mange er opptatt av. Og så har den veldig gode solforhold på balkongen som vender inn mot en rolig bakgård, og parkering i bakgården. Standarden er ikke noe voldsomt fantastisk, men helt grei. Får vi ikke solgt den, så kan vi forsåvidt leie den ut en periode, og vil lett finanisere de kostnadene vi har på den pluss mere til. Men det er borettslag, så utleie i all evighet går ikke. Ellers hadde det nesten vært fristende å bare beholdt den og hatt den som pensjonsplan.. Men det går nok ikke banken med på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. juni 2010 #152 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg vurderte først å kjøpe kopper det stor Verdens beste bestemor osv på. Men så kom jeg på at det kanskje er morsommere å ta med brevet jeg fikk fra Ullevål med innkalling til ultralyd, og late som jeg er litt bekymret og si at jeg har fått et brev fra sykehuset og høre om mamma og pappa skjønner noe av hva det kan dreie seg om.. Og så gi dem brevet. Da skjønner de nok rimelig kjapt greia for overskrifter på brevet er "Tilbud om ultralydundersøkelse til deg som er gravid". Tror dere ikke det kan være litt morsomt? Den der var jo artig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. juni 2010 #153 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Du kjenner jo selv foreldrene dine best, så du vet jo om de synes det er en artig måte å få vite det eller ikke. Blir det til at dere sier det til en familie om gangen? Endret 6. juni 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #154 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg vurderte først å kjøpe kopper det stor Verdens beste bestemor osv på. Men så kom jeg på at det kanskje er morsommere å ta med brevet jeg fikk fra Ullevål med innkalling til ultralyd, og late som jeg er litt bekymret og si at jeg har fått et brev fra sykehuset og høre om mamma og pappa skjønner noe av hva det kan dreie seg om.. Og så gi dem brevet. Da skjønner de nok rimelig kjapt greia for overskriften på brevet er "Tilbud om ultralydundersøkelse til deg som er gravid". Tror dere ikke det kan være litt morsomt? Høres ut som en artig måte å gjøre det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 6. juni 2010 Du kjenner jo selv foreldrene dine best, så du vet jo om de synes det er en artig måte å få vite det eller ikke. Blir det til at dere sier det til en familie om gangen? Tja, ikke sikker enda. Planen var å få mamma og pappa til å invitere moren til Mannen også, men siden pappa ikke skjønte at jeg hintet etter en middagsinvitasjon må jeg se an. Hvis hun også er der, tror jeg at jeg dropper det brevet. Da er det ikke naturlig for meg å liksom skulle ta opp at jeg har et medisinsk problem i plenum. Så da leter vi nok litt hardere etter kopper tror jeg. Ellers så er jo nyheten stas nok i seg selv, og trenger neppe noen voldsom planlegging da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. juni 2010 #156 Del Skrevet 6. juni 2010 Så gøy med visninger! Håper dere finner en leilighet snart Sikkert ikke så stas å drive å flytte som høygravid nei, så skjønner at du føler dere har litt hastverk... Mamma var gravid ene gangen vi flyttet, og hun har sagt at det ikke anbefales, ettersom stress = kvalme... Hehe... Men må man så må man jo Sikkert ikke noe bedre å flytte med en liten baby heller... Typisk at mannfolk er så treige Kan se for meg noe lignende med pappaen min! Hehe... Men den dagen jeg oppdager jeg er gravid (forhåpentligvis), så tror jeg ikke jeg tør snakke så mye i telefonen med mamma før vi må avtale å møtes, både fordi jeg hadde synes det var vanskelig å holde på, + at mamma skjønner alt! Det er nesten umulig å lyge for mamma, hun hører med en gang hvis noe er galt eller annerledes enn vanlig! Blir kjempespennende å fortelle det til familien Synes det med ultralyd-innkallingen var en original måte hvis det bare er din familie Ellers har de kopper med "Verdens beste.."-påskrift her: Verdens beste-kopp Spørs om du rekker å bestille/synes de var fine/passende pris, men bare et forslag i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. juni 2010 #157 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei Har lest den nye dagboken din og fikk lyst til å hilse på og si GRATULERER! Det var litt dramatisk der en stund ja.. Typisk leger å være så tette.. Krysser fingrene for at du når 12 uker uten for mye kvalme og ubehag.. Jeg spiste Tuc-kjeks og passet på å ha mat tilgjengelig at*all*times! Synes ideen med overrekkelsen av nyheten var ganske morsom jeg! Koppene er jo en kjempefin ide også. Tenk så glade de blir! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 7. juni 2010 _lene_: De koppene var veldig fine! Søren at jeg ikke har sett dem før!! Tror ikke jeg rekker å bestille dem nå, siden de har 3 uker leveringstid.. Men kan jo bli fin gave senere! siebaeo: Koselig med et nytt fjes! Jeg skal komme innom hos deg og hilse på litt senere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juni 2010 #159 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg kjøpte en kopp med bestemor på til mamma på Nille. Syntes den var ganske fin! Og billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juni 2010 #160 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg tok faktisk bilde av koppen, når jeg tenker meg om, skal finne bildet. (får ikke til å bruke link-knappen, eller noen av de andre lenger, ikke smiley engang, godt jeg kan de fleste kodene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg