Gå til innhold

Supramundane's suppe

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad for at du er tilbake Supra.

Jeg er ikke så aktiv her lenger, men er ofte inne og leser og slenger inn noen ord når tiden er der. Det er jaggu travelt med to barn og masse jobb :sjenert:

Men jeg liker tilfeldigheter og jeg har funnet ut av at ikke bare har bursdag samme dag, men PAPPA'ene våre har samme fornavn - og det er jo ikke det vanligste fornavnet heller :fnise:

Skrevet

God morgen alle sammen! Kaffekoppen kan du ta selv RR, jeg finner meg noe te ;) Ha en fin dag du også PH! Ja alle sammen da, egentlig! :ler:

Ja Suzy, du sier noe der.. Det er bare at jeg har så innmari lyst til å være en LØPER! Jeg har så lyst! Men det får bli senere, for kroppen klarer det ikke nå! Motivasjonen er på topp, og akkurat nå er jeg i modus slik at alt er enkelt. Å spise sunt er enkelt, å trene hver dag er enkelt. Håper det varer - dere skjønner fort når det begynner å røyne på. ;)

LILLJAN! Hei :) Jeg skjønner at livet er hektisk ja. Jeg syns mitt er hektisk og jeg har stort sett bare meg selv å passe på! ;) Vittig at pappaene våres heter det samme, det ante jeg ikke! Er din tilfeldigvis verdens beste også??

Jeg dobbeltsjekket vekten i morges og den viste litt mindre enn i går. Så da er jeg i rute. Jeg veier meg IKKE hver dag, men jeg trodde tallet i går var bittelitt høyere enn hva som egentlig stemmer. Jaja, det spiller nå ingen rolle. Det går rett vei!

Har fått en 'liten' ørebetennelse, men den skal jeg leve fint med. Formen føles grei, det er bare smerter som hemmer meg. Får ikke, og trenger ikke, antibiotika, må bare smøre meg med tålmodighet. Jeg fikk beskjed om at jeg kan gå tur hvis jeg føler meg i form til det, og da dytter jeg bomull inni og har på lue. Ellers går det ikke :ler:

Skrevet

LILLJAN! Hei :) Jeg skjønner at livet er hektisk ja. Jeg syns mitt er hektisk og jeg har stort sett bare meg selv å passe på! ;) Vittig at pappaene våres heter det samme, det ante jeg ikke! Er din tilfeldigvis verdens beste også??

Ehh, nei han er vel egentlig ikke det...

Pyttsann

Skrevet

Er moro å lese at du er så utrolig motivert, Supra!

Vil veldig gjerne ha bittelitt motivasjon, spesielt kostholdsmessig (og motstand mot fristelser...). :plystre:

Bøyer meg i støvet, du er flink!!

Skrevet

Ehh, nei han er vel egentlig ikke det...

Pyttsann

:ler: Neeei... Nå lo jeg godt! Kanskje min pappa fikk den dosen! :ler:

Er moro å lese at du er så utrolig motivert, Supra!

Vil veldig gjerne ha bittelitt motivasjon, spesielt kostholdsmessig (og motstand mot fristelser...). :plystre:

Bøyer meg i støvet, du er flink!!

Jeg vet ikke hvor den kommer fra egentlig. Det skjedde noe i hodet mitt på bursdagen min der jeg tenkte at jeg vil ikke være sånn neste bursdag og. Jeg fikk litt sånn Nike-følelse .. JUST DO IT. Jeg vet hvordan, jeg vet at jeg kan når jeg vil.. Og jeg VIL!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt å lese om motivasjon og vilje her altså! Du er så flink :klem:

God bedring med øret, det hørtes ikke veldig godt ut!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet (endret)

God morgen Supra!

Motivasjon er rare greier - det er jo plutselig der og da er alt ganske greit. Andre ganger kan det virke heølt uoverkommelig å passere kiosken uten å kjøpe alt som er der inne :vetikke:

Pussig, pussig!

Det er i allefall moro at du er på vei nå - og du kommer helt sikkert til å bli enda mer motivert når du ser resultater :nigo:

Endret av Suzy
Skrevet

Andre ganger kan det virke heølt uoverkommelig å passere kiosken uten å kjøpe alt som er der inne :vetikke:

:sukk:

I'm there...

Føler meg egentlig motivert, og VIL gjerne ned i vekt. Men motstandskraften er ikke mye å skryte av gitt. Men nå prøver jeg iherdig igjen, graver frem alt jeg kan av motivasjon, og tar en dag (og en time) av gangen. Prøver å ikke tenke for mye, bare finne en flyt som i første omgang består av å kutte ut unødvendige sukkerbomber. Så får det heller bli litt vanlig brød eller knekkebrød. Freia er verre enn Wasa...

Skrevet

Motivasjon er en ting, men en SOLID motivasjon som varer er noe annet. Det er det vanskeligste som finnes.. Det er derfor jeg skal til legen i morgen for å ta diverse tester. Jeg vil sjekke blodtrygg, triglyserider i blodet .. masse sånt. Alle tallene som går i været når man er feit vil jeg sjekke, og så vil jeg sjekke dem på nytt igjen om 2-3 måneder. Jeg vet at jeg trolig har verdier som ikke er gode, og da vil det være enda en kubbe på motivasjonsbålet når jeg ser at dette faktisk hjelper. Ikke bare at jeg føler meg bedre og vekten går ned, men at helt konkrete verdier i kroppen blir bedre.

Jeg måtte bare slippe alt stresset og la det ligge til jeg var klar. Jeg vet det ikke funker hvis det er halvhjertet, da ramler jeg bare av lasset etter en liten måned... Been there, done that!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Blir spennende med legetime da! Flott å få en skikkelig sjekk i blant, uansett, tenker jeg. :)

Skrevet

Ja, det er jeg enig i! Og så skal jeg forsåvidt sjekke blodtryKKet, ikke blodtryGGet. Jeg er helt vill på skrivefeil for tiden, spørs om jeg må ta meg bedre tid.. :ler:

Dro meg på senteret i dag også, fikk tatt en solid økt og er fornøyd. Jeg er rett og slett glad i meg selv for at jeg gjør en innsats.

Blogger forsåvidt om vektgreier hvis noen er interessert, men det er høyst frivillig. STår ikke så mye mer spennende enn det jeg skriver her, pluss litt diverse bilder.

I dag kommer mannen hjem.. :rodmer: :rodmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :)

Tenker det var godt å få mannen hjem i går! :hjerte: Litt ekstra godt å gå helgen i møte når man får mannen hjem!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Er stort sett innom bloggen din daglig, men ikke så flink til å legge igjen kommentarer... :sjenert:

Skrevet

Ingen fare RR, jeg har den mest for min egen del. Dessuten legger de crazy Amerikanerne igjen masse kommentarer.. :ler:

Kjempefint å få gubben hjem igjen i dag.. Det var på tide!

Nå skal jeg til legen, så på NAV, så på trening! :trene:

Skrevet

Kos deg med mannen, Supra - og lykke til hos legen. Virker som en veldig god ide å måle alle ting og deretter sjekke om to tre måneder. Som du sier så er det jo en ekstra motivasjon å få bedre helsemessige resultater.

Og helsa er noe av det viktigste du har, tross alt.

Skrevet

Jeg har "nydelig" blodtrykk! :jepp:

Skrevet

Jeg mente jeg hadde bloggen din, men nå finner jeg den ikke igjen.... Kan du sende meg en link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...