Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Hahahaha! :ler: :ler:

Ja du sier noe.. ALT SKAL SLANKES! :ler:

Nå lo jeg godt selv også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Tror vi skal passe på oss selv og eiendelene i nærheten av Supra... :fnise: Ellers er både lommebok, nistepakka og leiligheten "slanket" på et øyeblikk!

Håper alt står bra til, og at du får en finfin fredag, Supra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra gjør vel ikke noe halveis. Hun går grundig til verks med alt hun prøver på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

God morgen :)

Mye å le av i boka di om dagen altså. Utstyret til Hushovd og slankere slanketicker. Hva blir det neste? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis vi henger nok her hos, Supra, så slanker hun oss uten at vi trenger å løfte en finger :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis vi henger nok her hos, Supra, så slanker hun oss uten at vi trenger å løfte en finger :skratte:

Der sa du noe... :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Supra. Jeg vil gjerne lese i slankebloggen din ... :sjenert: Det kan bli motiverende for min egen del også å følge deg!

Ellers enig med deg ang. Hushovd ... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter pal i boka og på bloggen til Supra*

Nå blir jeg slanket av Supra! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

*legger til alt av blogger og bøker på favoritter* Nå passer jeg str 36 i morra tenker jeg :opplyser::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja ikke noe problem, hvis dere vil bli slanket er et bare å bekle seg her. Før jul er vi anorektiske alle sammen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ønske dere alle en god helg her, jeg rekker ikke se innom alle dagbøkene før vi hiver oss i bilen. Men jeg kommer sterkere tilbake i løpet av helgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sitter pal i boka og på bloggen til Supra*

Nå blir jeg slanket av Supra! :danser:

Parkerer her en stund jeg også. :ler:

Må bare ønske dere alle en god helg her, jeg rekker ikke se innom alle dagbøkene før vi hiver oss i bilen. Men jeg kommer sterkere tilbake i løpet av helgen! :jepp:

God helg, tøffe Supra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Supra. Håper du får brukt mer tid på å studere utstyret til mannen enn til Hushovd i helga... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Nå har vi kost oss en dag på sørlandet, det er kjempefint her nede. Litt hektisk med alle som skal besøkes, men det er jo egentlig bare hyggelig. Det er verandabygging på gang hos ene svigerbroren min, og hele dagen i morgen går vel med på det. Jeg har ingen planer om å snekkere stort selv, men jeg kan jo peke og le..... :ler:

Solbrent i dag, og det er egentlig helt okei. Ikke så mye at det svir, kjenner bare at huden er veldig varm (og den er tydelig rød). Rød nå, brun om en uke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...