juliane Skrevet 20. oktober 2011 #1921 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg vil gjerne også ha link til bloggen? Og grattis med både nydelig blodtrykk og hjemkommen gubbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1922 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg mente jeg hadde bloggen din, men nå finner jeg den ikke igjen.... Kan du sende meg en link? Jeg vil gjerne også ha link til bloggen? Og grattis med både nydelig blodtrykk og hjemkommen gubbe! Sender dere link begge to! lite tips Varm opp til helgen med denne: http://soundcloud.com/rokawards/01-bomb-diggity-2012 Øh.... spammer du i dagboken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. oktober 2011 #1923 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så bra med nydelig blodtrykk. Kan jo ikke bli bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2011 #1924 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så bra med flotte resultater hos legen! "Nydelig" blodtrykk er jo supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2011 #1925 Del Skrevet 21. oktober 2011 Titter innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1926 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jo, god helg! I dag, etter 13 dager trening på rad, er det tid for restitusjon. Kroppen trenger det, og jeg planlegger en knalllllhard økt i morgen! Gleder meg! Tacotid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2011 #1927 Del Skrevet 22. oktober 2011 Her var det også taco i går Så flink du er som planlegger en hard treningsøkt på en lørdag! Jeg er kjempeimponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #1928 Del Skrevet 22. oktober 2011 Treningsøkten min i dag ble super! Jeg bestemte meg for å teste hvor lang tid jeg brukte på 5km på tredemølla, og landet på 53 minutter. Det tilsvarer ca 10,5min på 1km, og det er jeg ganske fornøyd med. Jeg kan ikke jogge enda, er rett og slett for tung, så rask gange er flott. Snittfarten ble 5,66km/t, satser på bedre resultat senere. Uansett er jeg helt sprengt etter denne økten, og strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. oktober 2011 #1929 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du er jammenmeg flink, Supra! Tenker det blir taco her i dag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. oktober 2011 #1930 Del Skrevet 22. oktober 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2011 #1931 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper du har en rolig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #1932 Del Skrevet 23. oktober 2011 Rolig og rolig. Her går det i skolearbeid, og så skal jeg trene om ikke så alt for lenge! Blåser noe helt vannvittig her, så klarer ikke bestemme meg for om jeg skal trene inne eller ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #1933 Del Skrevet 23. oktober 2011 Puh, knall økt gjennomført. Nå er jeg klar for å sløve, lage en deilig middag, og psyke meg opp til uken som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2011 #1934 Del Skrevet 24. oktober 2011 Imponerende treningshelg, Supra! Og helt sikkert ikke dumt med en restitusjonsdag innimellom! Håper ukestarten blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1935 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ukestarten ble fantastisk! Ned 1.8kg siden forrige mandag, og det er så sykt fortjent! Jeg har spist sunt, vært nøye, trent hardt med bare en hviledag på 16 dager. Halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2011 #1936 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ukestarten ble fantastisk! Ned 1.8kg siden forrige mandag, og det er så sykt fortjent! Jeg har spist sunt, vært nøye, trent hardt med bare en hviledag på 16 dager. Halleluja! Wow! Ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. oktober 2011 #1937 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så fantastisk! Må bare passe på at du ikke trener på deg belastningsskader eller akutt dårlig motivasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1938 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingen fare for noen av delene. Jeg varierer treningen mellom å gå ute/sykle inne/tredemølle/styrketrening, så det skal gå greit. Skal også investere i sko fra Löplabbet Når det gjelder motivasjonen så gir tall som 1.8kg all verdens motivasjon. Det har vært latterlig enkelt denne gang. "Just do it", tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 #1939 Del Skrevet 24. oktober 2011 WOW! Gratulerer med en fantstisk start på uka altså! Godt jobba! Som RR så heller jeg mot at du kanskje kan ha godt av en restitusjonsdag innimellom altså. Husk at det ikke er noe vits i å trene en muskel som ikke har fått tid til å leges siden forrige økt - da bare bryter du den ned. Men om du varierer slik at du ikke belaster de samme muskelgruppene hver dag så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1940 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja jeg tror i alle fall at jeg er god på det. Jeg varierer oppvarmingen, og trener f.eks overkropp og armer en dag, og rygg og bein en annen dag. Så har jeg en dag der jeg trener alt. Tror det kan funke veldig bra. Jeg er i alle fall støl på ulike steder fra gang til gang Eneste jeg må fikse er bedre sko, og der kommer Löplabbet inn. Må bare se hvor mye tannlegen i morgen koster meg først.. Alt koster så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå