Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Mm, jeg skjønner deg godt.. :ler:

Men trøsten får være at vi ikke har sol så ofte her i byen,.. :ler:

Vi gikk forresten i to timer og jeg brant 1158 (!) kcal! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Ååå, jeg tror du har hatt en flott høstferie, altså! Du har i hvert fall fått deg noen herlige turer ut i det nydelige været, og tatt mange nydelige bilder :rodmer:

God fredag, SuperSupra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg damer!

Jeg har vært ute på tur igjen, i dag ble det 68min/707kcal. Kjempedeilig vær! :) Må skrive en del på oppgaven jeg skal levere i helgen, men det er helt greit. I morgen har jeg avtale om å gå på treningssenteret, blir sikkert fint det og. :)

Og dere vet .... Fredag = taco! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau.. trent igjen. I dag ble det senter.. 30 min på tredemølle og 30 min styrke. Veldig fornøyd med det. Har bestemt meg for å utfordre meg selv på hvor langt jeg kommer på 30 min.. Ja nå går jeg jo bare, men etterhvert som jeg blir litt lettere vil jeg begynne å jogge!

Restetaco i dag, ikke dumt det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så flink du er til å pushe deg selv til å trene, til tross for at du ikke synes det er så veldig morsomt!

Og taco er godt både en og to dager etter hverandre :)

God lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos i dag .... Jeg brukte 30 min på å gå 2.39km - og det er utrolig lite, jeg vet det. Men jeg GÅR, så da får man jo ikke all verdens tempo. Pluss at jeg bruker en del "motstand" eller "bakke" for å få opp pulsen.. Skal likevel måle på nytt en gang senere for å se fremgang - det er motiverende. :)

I tillegg merket jeg meg at pulsen ikke var i nærheten av så høy som forrige gang jeg hadde 30 min på tredemøllen - selv om det er over 2mnd siden (og de 2mnd satt jeg helt i ro). Jeg kjørte samme programm, samme stigning og økning, og hadde en snittpuls som ligger ca 10-15 under den forrige.. Det må vel være veldig bra? Kan den siste uken med langturer og andre aktiviteter hver dag ha bidratt såpass positivt??

Nå koser jeg meg med gulrøtter, agurk og lett-dip. Kunne ikke fallt meg inn å bytte ut dette med sjokolade eller annet søtt. Dette er digg OG god samtittighet i samme skål! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt PH, det er alltid kjekt ;)

Føler jeg har kommet godt i gang nå ja, må bare fortsette! Var en tur oppe på Storrinden i morges, 38min og 497kcal. Veldig grei tur. Var tung i beina etter styrketrening i går, men det gikk helt greit. Slo rekorden med et minutt så da kan man ikke klage. ;)

Og på onsdag kommer mannen hjem.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veide inn til -1kg i dag, og det er jeg fornøyd med! Helgens snikveiing viste mer nedgang, men det er vel alltids variasjoner fra dag til dag også. Skulle dagens veiing være litt i overkant (300g) så får jeg det igjen neste uke. ;) No problem.

Bestemte meg også for at jeg skal få inn den daglige halvtimen på vei til/fra praksisskolen, ... angret meg litt da jeg kom til sentrum i morges og det pøste ned.. men jeg overlevde nå det også. Brukte 19 minutter hit, og bruker sikkert litt mindre tilbake til der jeg tar banen fra, da er jeg vel på en 35 minutter og kan ha god samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt å snike inn litt trening på vei til og fra jobb/skole - da blir det liksom bare en del av dagen og man tenker ikke så mye på at man har trent/beveget seg.

Minus en kilo er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå ble det en tur på senteret i tillegg, men det skader jo ikke. ;) Klarte til og med første program av C25K .. men jeg er for tung til å jogge enda, merker det veldig i beina, får samme type smerter som da jeg hadde beinhinnebetennelse.. så det får vente til jeg har blitt litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Supra!

Trenger ikke jogge, vet du - du bruker kalorier og styrker musklene når du går kjapt også (og får bedre kondis). Det er ingen fare. Du må bare ha litt lenger økter enn ved jogg, men det er du jo kjempeflink til uansett.

Herlig at det syns på vekta alt. Det må da motivere no innmari?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...