Gå til innhold

Supramundane's suppe

Supramundane

Anbefalte innlegg

Ja takk begge deler, sauen? :ler: :ler:

Mann?? :sjokk: Det var nytt for meg, men okei. Jeg jobber med å akseptere meg selv, så la gå!

:fnise: Mahareth - du som er så snill.. det går vel bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann?? :sjokk: Det var nytt for meg, men okei. Jeg jobber med å akseptere meg selv, så la gå!

Og et skritt på vegen for å akseptere deg selv er å foreta kjønnskifte ser jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler:

Mannen kom hjem fra jobb i ettermiddag med blomster til meg .. :rødme: Som takk for at jeg hadde kjørt hele veien hjem i natt så han kunne duppe. Fantastisk måte å sette pris på meg på syns jeg. Ble veldig, veldig glad. Så nå står det en nydelig bukett i en hjertevase på bordet. Han ønsket seg taco til middag, siden vi gikk glipp av taco fredagen som var nå, og han reiser på dagen denne fredagen. Så da ble det taco. *mett* Taco er ikke slankemat har jeg funnet ut. :roll: Har plottet inn alt på "dagboken" på vektklubben, og det ser stygt ut. Nå begrenset jeg både ost og rømme da, og det hjelper jo. Fortsatt under dagens kvote, dog. Så det får være greit.

Jeg føler meg fantastisk glad i dag. Fra innsiden ut, rett og slett. Det er overskyet og litt kjølig i luften, men det spiller ingen rolle. Sol i sinnet. ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sol i sinnet liker vi! :klemmer:

Så godt at jenta har det finfint!

Og grattis (??) som moderator!

Har du noen morsomme ansvarsområder? *snuse rundt*

Nyt tirsdagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Taco er "spis-deg-i-hjel-mat-du-blir-aldri-mett-likevel-før-du-er-stappmett"

Jeg er så glad for lykkefølelsen din, den er velfortjent :klem:

ps: blir man bare moderator eller søker man om å bli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

God morgen :)

Så deilig å lese at du er lykkelig og har det bra! Og blomster var vel fortjent :)

Blir varm i hjertet mitt av å lese at du har sol i sinnet :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som moderator! Nå må vi passe på hva vi skriver ... ,) Ikke at jeg vanligvis skriver modererbare ting, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Men åssen går det da med Supra-innlegg og syklisters utstyr og slikt da :gjeiper:

:hoho:

Ha en fiiin dag!!

*løper ut døra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Men åssen går det da med Supra-innlegg og syklisters utstyr og slikt da :gjeiper:

Ha en fiiin dag!!

*løper ut døra*

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir vel super-seriøs nå. Så vi useriøse må sikkert studere Hushovd uten Supra-kommentarer... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Sol i sinnet liker vi!

Så godt at jenta har det finfint!

Og grattis (??) som moderator!

Har du noen morsomme ansvarsområder? *snuse rundt*

Nyt tirsdagen! :klem:

Sol i sinnet er deilig! ♥

Jeg har ingen ansvarsområder enda nei, RR. Prøver å gjøre meg kjent med alle de rare knappene enda. :ler: Tror det skal gå greit, men vi får se. Noen tabber er det vel lov å gjøre, sånn i starten. :roll:

God morgen Supermodden!

Under to timer til TdF begynner.

Sitter og ser på TdF akkurat nå faktisk; kooser meg. Men de sa for litt sien at Hushovd hadde vært i asfalten??

(Supermodden :ler: )

God morgen!

Taco er "spis-deg-i-hjel-mat-du-blir-aldri-mett-likevel-før-du-er-stappmett"

Jeg er så glad for lykkefølelsen din, den er velfortjent :klem:

ps: blir man bare moderator eller søker man om å bli det?

Taco er absolutt stappmettmat! Men så godt så gooodt! Tror ikke det er noen annen mat jeg har spist så mye, uten å bli lei av det. Kan ikke tenke meg hva det skulle vært!

Takk skal du ha. :klem: Det er virkelig godt å føle seg bra, også. Er glad jeg holdt ut.

Jeg søkte om å bli moderator, men noen blir vel spurt også. Tror det varierer litt.

God morgen, Supra! Håper dagen i dag blir like flott som gårsdagen

Det håper sannelig jeg også! Nå stråler solen her, så det ser jo lovende ut så langt! :jepp:

God morgen :)

Så deilig å lese at du er lykkelig og har det bra! Og blomster var vel fortjent :)

Blir varm i hjertet mitt av å lese at du har sol i sinnet :)

Nåh, du er vel god! :klem: Jeg føler meg virkelig bra, ja. Og det er utrolig godt rett og slett! Titter over på de flotte blomstene mine og er ganske så fornøyd. ;)

Gratulerer som moderator! Nå må vi passe på hva vi skriver ... ,) Ikke at jeg vanligvis skriver modererbare ting, altså.

:ler: Det tror jeg skal gå veeeldig greit. ;)

Ha en fiiin dag!!

*løper ut døra*

Hun blir vel super-seriøs nå. Så vi useriøse må sikkert studere Hushovd uten Supra-kommentarer... :snurt:

Kan vi bare diskutere krig og fred og politikk og sånn nå? :sexy:

Usj...

Jeg kan love dere at jeg er den første til å bli med i enhver fremtidig diskusjon rundt utstyret til Thor Hushovd! :opplyser:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love dere at jeg er den første til å bli med i enhver fremtidig diskusjon rundt utstyret til Thor Hushovd! :opplyser:

:ler:

Det høres bra ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg spiste middag/kvelds på BigBite i dag. Tok bare en halv sub, men herregud så mange kalorier det ble da jeg plottet det inn i dagboken. Jeg ante det ikke, rett og slett. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...