Sauen Shaun Skrevet 7. juli 2010 #221 Del Skrevet 7. juli 2010 God morgen! Håper du får en strålende superfantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. juli 2010 #222 Del Skrevet 7. juli 2010 God morgen, søta Ønsker deg en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2010 #223 Del Skrevet 7. juli 2010 God morgen!! Håper du får en finfin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 7. juli 2010 Heisann! For en strålende dag! Ja, nå regner det ganske tett her da, men jeg bryr meg ikke. Jeg har fått på meg kosebuksa mi, en god genser. Har lett frem hekletøy og så skal jeg være tv-slave resten av dagen. Hurra for det! Vekten peker i riktig retning også, skal få laget meg en ticker tenkte jeg. Må jo skryte av de grammene jeg faktisk klarer å riste av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 7. juli 2010 Der var den på plass, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. juli 2010 #226 Del Skrevet 7. juli 2010 Så kjekt med en ticker! Da ser man resultatene klart foran seg hele veien Kos deg med tv og hekling i regnværet. Regner med du har benket deg til og skal se TdF nå. Kikker litt på jeg også. Var jo kjempebra i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2010 #227 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir ingen TdF på meg i dag... Men arbeidsdagen har gått unna, og nå nærmer det seg tid for avsluttet arbeidsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 7. juli 2010 Altså...... Jeg MÅ bare si det. Thor Hushovd er tydeligvis meget velutstyrt! :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juli 2010 #229 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er virkelig motiverende med slankeblogg (fant linken din ja )! Blir spennende å følge med på deg! Kos deg videre med Thor Hushovd og ... utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 #230 Del Skrevet 8. juli 2010 Folk har litt forskjellige grunner til å se TdF skjønner jeg? Var det spennende i går? Håper du får en fin fin torsdag, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2010 #231 Del Skrevet 8. juli 2010 Altså...... Jeg MÅ bare si det. Thor Hushovd er tydeligvis meget velutstyrt! :ler: Jeg lurer på om du så samme bilde som meg i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. juli 2010 #232 Del Skrevet 8. juli 2010 Her diskuteres utstyret til Hushovd. Faktisk Har aldri tenkt over akkurat det der ved han gitt. Kos deg videre med TdF, Supra. Nå skjønner jeg noe av grunnen for interessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 8. juli 2010 #233 Del Skrevet 8. juli 2010 Altså...... Jeg MÅ bare si det. Thor Hushovd er tydeligvis meget velutstyrt! :ler: Aha, kanskje jeg må bli litt sportsidiot, likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2010 #234 Del Skrevet 8. juli 2010 Det kan være mange grunner til å se på sport... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. juli 2010 #235 Del Skrevet 8. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 8. juli 2010 :ler: Det er jo ikke derfor jeg ser det, men når trompeten nærmest vil ut gjennom sykkelshortsen så ja ... jeg er jo ikke blind! Det var samme bildet som deg ja sauen - pluss at han/den var VELDIG synlig når han fikk på seg den grønne trøya, på podiet. Kanskje litt uheldig med "pakkingen" i går, Hushovden. Artig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. juli 2010 #237 Del Skrevet 8. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. juli 2010 #238 Del Skrevet 8. juli 2010 Men jeg vet ikke hvor mye utstyret er verdt etter 3 uker på sykkelsetet..... Auuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 8. juli 2010 Nå kom mannen akkurat hjem, etter en 15-timers arbeidsdag. Tenker de har det fryktelig gøy på jobb for tiden... Han er utslitt, stakkar. Godt at husmora har middagen klar! Og forresten syns jeg den tickeren ble utrolig irriterende. Den ble da så stor. Finnes det ikke noen smalere, rett og slett litt slankere, tickere? Ikke i bredde, men i høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. juli 2010 #240 Del Skrevet 8. juli 2010 Har ikke noe forslag til ticker, men lo litt av at du vil ha en slankere slanketicker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå