Gjest Stapler Skrevet 20. januar 2011 #301 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg sitter her med et lite nurk på armen min som ble født 15.01.11. Fødselen ble igangsatt og gikk fort og greit. Nå er jeg helt fortapt i den lille prinsen min og klarer ikke helt å fatte at det går an å føle noe så sterkt for noen! :rødme: En fantastisk følelse å bli mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. januar 2011 #302 Del Skrevet 20. januar 2011 Å, så koselig :rødme: Gratulerer så mye, Stapler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2011 #303 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer så mye Nyt tiden :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 20. januar 2011 #304 Del Skrevet 20. januar 2011 Gratulerer så masse Stapler!!!:rødme: Kos deg masse med vesle nurket! Gleder meg til det blir min tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 21. januar 2011 #305 Del Skrevet 21. januar 2011 Gratulerer, Stapler! Jeg husker fra prøvetiden at alle rullet seg i babystøv fra gravide, er det noe som heter fødestøv? I så fall melder jeg meg frivillig til litt rullings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 21. januar 2011 #306 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det mulig å sende litt fødestøv selv om en ikke har født selv? Jeg gjør et forsøk... fødestøv for dem som trenger det --> :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 22. januar 2011 #307 Del Skrevet 22. januar 2011 Her har det skjedd mye! Gratulere til alle som har født! Nå er jeg virkelig klar! Skal hun ikke komme snart ? Lykke til, til alle som fortsatt venter på den lille Nå er det bare siste innspurt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 22. januar 2011 #308 Del Skrevet 22. januar 2011 Her i heimen venter vi i alle fall spent! Terminen var i går, så det kan jo skje når som helst Har blitt skikkelig forkjølet da, helt utslått... Typisk nå heeelt på slutten når jeg har berget unna alt tidligere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. januar 2011 #309 Del Skrevet 22. januar 2011 Gratulerer så masse med overstått fødsel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 25. januar 2011 #310 Del Skrevet 25. januar 2011 Gratulerer Stapler! Synd med den forkjølelsen Ella. Jeg har hatt omgangssyke. Ikke noe gøy når man er høygravid, men jeg trøstet meg med at det i alle fall er greit å "gjøre den unna" før fødselen Håper du ikke er for dårlig når den lille er klar til å komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. januar 2011 #311 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Nå kan jeg endelig gå inn her og fortelle at babyen vår har kommet til verden! 25. januar, 4 dager over termin, kom den "lille" jenta vår til verden i en fart Var ikke helt kvitt forkjølelsen, men bra gikk det likevel Det er herlig med baby i huset igjen, vi koser oss Endret 29. januar 2011 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stapler Skrevet 29. januar 2011 #312 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå kan jeg endelig gå inn her og fortelle at babyen vår har kommet til verden! 25. januar, 4 dager over termin, kom den "lille" jenta vår til verden i en fart Var ikke helt kvitt forkjølelsen, men bra gikk det likevel Det er herlig med baby i huset igjen, vi koser oss Gratulerer så mye! Godt det gikk bra til tross for forkjølelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. januar 2011 #313 Del Skrevet 29. januar 2011 Gratulerer så mye med jenta, Ella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. januar 2011 #314 Del Skrevet 29. januar 2011 Gratulerer med ei lita tulle, Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 1. februar 2011 #315 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Gratulerer til alle dere som har fått små nurk i det siste Håper dere også koser dere glugg ihjel med de små, det gjør i alle fall vi Tenk at frøkna mi har blitt 1 mnd allerede, tiden har virkelig flydd forbi, og hun blir mer fantastisk for hver dag, smiler og lager nye grimaser og lyder Benytter også anledningen til å ønske de av dere som fremdeles venter lykke, lykke til med fødselen! Dere har masse å glede dere til, og nå nærmer det seg med stormskritt for alle i denne terminklubben, så hold ut selv om det er tungt på slutten og dere sikkert er skikkelig utålmodige Ha en fortsatt flott dag jenter og småtroll Endret 1. februar 2011 av Rosebud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 3. februar 2011 #316 Del Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer Ella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 #317 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har helt glemt å oppdatere her.. Vår lille snuppe kom til verden på termin den 19. januar, og er allerede blitt 2 uker gammel. Hun er helt fantastisk søt og herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 4. februar 2011 #318 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #319 Del Skrevet 11. februar 2011 Da har vi fått en liten sønn Han kom på tirsdag og er som alle andre sin helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. februar 2011 #320 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer, alle stolte mødre! Jeg har termin i dag og er like intakt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå