Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Damer fungerer ikke sånn. Du kommer aldri til å klare å holde på en dame med de vrangforestillingene der.

Ja, jeg VET at damer ikke funker sånn faktisk! Og det er det jeg prøver å få inn i nøtta på kvinnemenneskene her også ;)

Kvinnemennesker er irriterende avhengige av oppmerksomhet og bekreftelse ifra andre.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Du skal ha ros for én ting, Steinar. Du er ærlig og legger ikke skjul på din grenseløse forakt for kvinnekjønnet. Du generaliserer og sabler oss ned, har ikke noe positivt å si om oss.

På grunn av dette kan jeg ikke forstå annet enn at grunnen til at du vil ha en dame, er at du vil ha en å herse med, en som kryper for deg, kysser føttene dine. Du fortjener ingen respekt, du er en skam for alt av hankjønn!

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Bra du skrev kanskje ;)

Jeg kler meg ikke i sexy klær for å tilfredsstille en kjæreste hvis de klærne føles ubehagelig for meg. Og ja, pene klær kan også være sexy - jeg syntes mannen min var veldig sexy i dress og det er jo ingenting vulgært med dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du ikke at partneren din skal ta seg bra ut, Steinar? Her i huset er vi veldig opptatt av å ta oss bra ut for hverandre, og unngå å falle inn i den godt vante avslappa holdningen der vi slutter å bry oss om utseendet og tar hverandre for gitt.

Fornuftig til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Hvorfor er jeg tåpelig når du innrømmer at pene antrekk er sexy?

Eh,fordi du går utifra at kvinner kun gjør det for å få oppmerksomhet fra menn.

Tror det heller går på at du ikke greier å stole på at en evt. dame er tro mot deg og dermed vil du kontrollere henne.Høres ikke helt sunt ut å måtte godkjenne hele garderoben til ei dame fordi du er redd for at hun bare er ute etter oppmerksomheten til andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Ja, jeg VET at damer ikke funker sånn faktisk! Og det er det jeg prøver å få inn i nøtta på kvinnemenneskene her også ;)

Kvinnemennesker er irriterende avhengige av oppmerksomhet og bekreftelse ifra andre.

Og hvordan har du tenkt å få deg dame hvis du ikke ønsker oppmerksomhet selv, og ikke vil vise en dame oppmerksomhet? Hvis du vil ha ei dame så må du vise henne at det er henne du vil ha og det gjør du gjennom oppmerksomhet.

Jeg personlig er ikke ute etter bekreftelse fra alt av mannebein her i verden, men det er hyggelig å få et kompliment, og det komplimentet fører ikke til noe særlig mer. Men nå er jeg singel og kan følge opp komplimenter hvis jeg ønsker det, og jeg ønsker jo at en fremtidig kjæreste skal synes at jeg verdt hans oppmerksomhet.

Blir et dilemma det der, du syns kvinner er irriterende avhengig av oppmerksomhet og samtidig må du vise en kommende Fru Steinar oppmerksomhet for å vise at det er henne du vil ha. :gjeiper:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du skrev kanskje ;)

Var en glipp fra min side at det ordet i det hele tatt kom med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hvorfor skulle jeg ha noen interesse av at andre drømmer om dama mi?

Dama mi skal kle seg for MEG - og seg selv. Og INGEN andre.

Forstår deg på en måte. Men verden består av så mange andre mennesker enn akkurat bare dere to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har du tenkt å få deg dame hvis du ikke ønsker oppmerksomhet selv, og ikke vil vise en dame oppmerksomhet? Hvis du vil ha ei dame så må du vise henne at det er henne du vil ha og det gjør du gjennom oppmerksomhet.

Jeg personlig er ikke ute etter bekreftelse fra alt av mannebein her i verden, men det er hyggelig å få et kompliment, og det komplimentet fører ikke til noe særlig mer. Men nå er jeg singel og kan følge opp komplimenter hvis jeg ønsker det, og jeg ønsker jo at en fremtidig kjæreste skal synes at jeg verdt hans oppmerksomhet.

Blir et dilemma det der, du syns kvinner er irriterende avhengig av oppmerksomhet og samtidig må du vise en kommende Fru Steinar oppmerksomhet for å vise at det er henne du vil ha. :gjeiper:

Livet skal visst ikke være lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg på en måte. Men verden består av så mange andre mennesker enn akkurat bare dere to?

Ja, og så ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar med de holingene.

Kommer du til å miste henne.

Drit i om andre men ser på henne.

Hovedsaken er at dama ikke bryr seg.

Da betyr andre menn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvekandidat

Hovedsaken er at dama ikke bryr seg.

Da betyr andre menn ingenting.

Se, det var litt andre toner det. De fleste damer responderer ikke på at menn ser på dem når de er i et forhold, de foretrekker mannen sin, de andre mennene betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor skulle jeg ha noen interesse av at andre drømmer om dama mi?

Dama mi skal kle seg for MEG - og seg selv. Og INGEN andre.

du tror det ja. med den negative oppmerksomheten du gir henne blir det fort andre hun vil ha oppmerksomhet fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, det var litt andre toner det. De fleste damer responderer ikke på at menn ser på dem når de er i et forhold, de foretrekker mannen sin, de andre mennene betyr ingenting.

Joda, men allikevel er kvinner som regel "avhengig" av oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Det er svakt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Prøvekandidat

Joda, men allikevel er kvinner som regel "avhengig" av oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Det er svakt i mine øyne.

arrgh.. hvordan arter denne avhengigheten seg egentlig, kan du svare på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppfører en kvinne som er avhengig av oppmerksomhet og bekreftelse seg?

Når jeg kler meg om morgenen for å gå på jobb, så finner jeg fram klær jeg føler meg vel i og fin i. Jeg velger ikke de klærne for at menn skal komme med komplimenter til meg, jeg velger antrekket for at jeg skal ha det bra i det og føle meg komfortabel. Skulle jeg likevel få et anerkjennende blikk fra en mann, så skjer det ikke noe annet enn at jeg registrerer det blikket og går videre.

Dette er en av de større forskjellene på kvinner og menn.

Kvinner velger klær som de føler seg vel og fine i. Og la oss for all del ikke glemme sminke etc. som er en viktig del i det å føle seg vel og fin ;)

En mann derimot, han velger noe han er komfortabel i - punktum.

Det finnes selvfølgelig unntak - de vi kaller jålebukker.

Men ellers er det faktisk vanligvis dama i forholdet som er klart mest opptatt av at mannen er fin i klærne etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hensyn skulle det vært? Barn mener du?

Barn er ofte et av de mest kompliserende hensyn man har å ta, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle faktisk ha godkjent bikinien først. Og skulle hun gå på stranden uten meg, så måtte det vært et unntak. Det naturlige hadde vært at vi var i sammen.

Selvfølgelig skal du velge bikini for damen, og alle andre klær også. Skulle bare mangle, siden du er mannen i forholdet. Og selvfølgelgi skal hun ikke gå i bikini uten deg tilstede, får være måte på hva man gjør uten partneren sin. Og hun må også være lenket til kjøkkenet når du ikke er hjemme,f or å være sikker på at du skal vite hvor hun er hele tiden. og telefonen må hun alltid svare, for ellers vet du at hun er utro mot deg. Helt klart, skulle jo bare mangle, for du er mannen med stor M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...