Gå til innhold

kvn sin lille engel

kvn84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Negativ test 05.11, tror jeg har bomma på dagene denne mnd. Men er tilbake fra en strålende tur i tyrkia. og hvis jeg har bommet på dagene betyr jo det at jeg hadde EL i tyrkia, hvem vet kanskje er det en liten spire fra tyrkia i magen:) Håper jeg klarer å holde meg til ny test på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nei det har ikke skjedd noe spennende her den siste mnd... men men hadde EL forrige uke så nå får jeg bare vente frem til neste mandag... Kanskje det blir en liten julespire! håper hvertfall det klaffer snart, sitter langt inne denne her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jaja, forsatt ingen spire i sikte... Så da får vi bare slappe av og kose oss i jula. Ellers så er hverdagen fryktelig tung nå om dagen, da jeg mistet bestefaren min i natt. Så nå blir julen tilbragt hjemme med familien! Vanskelig å være langt unna i sånne situasjoner, men godt jeg har en mann som tar godt vare på meg, og ikke minst en jobb som er forståelsesfulle:)

Da vil jeg bare ønske dere alle en riktig godt jul, også satser vi på en liten spire på nyåret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

DA er det ny periode, og vi har satt inn alle midler denne mnd;) hehe.... Er nok midt i en eggløsning nå, har begynt å kjenne dette de siste mnd og det er jo et positivt tegn er det ikke?

Får håpe at det blir noen spire ila vinteren 2011, hvis ikke gir jeg snart opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så kjedelig at ting tar så lang tid :tristbla: Håper dere lykkes snart! :klemmer:

Takk for det... har IKM i disse dager, men er nok redd for at det blir negativt resultat denne mnd også... kjennes hvertfall sånn ut. Vi får bare ta en dag avgangen, plutselig sitter den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg lykke til med prøvingen videre! Håper det klaffer for dere snart! :) Er prøvere selv, så vet hvor kjedelig denne ventingen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg lykke til med prøvingen videre! Håper det klaffer for dere snart! :) Er prøvere selv, så vet hvor kjedelig denne ventingen er!

Takk for det! Ble ikke noe klaff denne gangen heller, men men.. Har ei venninne som holder på å bli akupunktør så jeg startet opp hos henne forrige uke, hu trengte ei prøvekanin. Det er jo verdt et forsøk... Nå skal helgen nytes med noen kalde og god mat før vi setter igang med en ny prøveperiode.... Lykke til dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da nærmer jeg meg EL kjenner jeg... er på dag 15 så nå er det bare å sette i gang litt oftere denne uken... har ligget på dag 16-18 de siste gangene. Begynner å kjenne EL ganske godt nå, og har forsatt disse småblødningene. Skal te lege neste uke så da skal jeg få tett en GU for å sjekke om at alt er i orden.

Har begynt å slappe litt mer av i forhold til at det skal klaffe. nå må vi bare ta en dag av gangen... kjedelig å vente på denne spiren, men den kommer nok snart... tør man vedde før sommeren? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert EL i kveld. stikker i hele høyre siden.. Nå sitter jeg bare å venter på at mannen skal komme hjem fra arbeid! Hoppet te køys tirsdag og onsdag denne uken, så bør vel få til i dag og i morra også.... tam tam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

testet positivt på EL test i dag. nå får vi bare nyte dagene frem til IKM rundt 3-4mars, så håper vi på en liten spire i november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjenner nok at noe murring er på gang denne mnd også... men men! Skjønner ingenting egentlig. Slår ut pos på EL og alt. noen der ute som har noen gode råd? sånn foruten ikke tenk så mye på det, osv....

Ellers så har vi fått bestilit kirke til bryllupet i dag:) så 16.06.12 skal jeg endelig få mannen i mitt liv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var tidlig ute med å bestille kirke! Men det har kanskje noe med å gjøre at det er en populær kirke i en større by...

Vi bestilte nemlig ikke kirke før et halvår før vi giftet oss.

Nå vet jeg ikke hvor mange PP'er du har hatt til nå - men ut fra hva du skriver så har det vært en del...

Har du vært hos gynekolog for å sjekke opp at det ikke er noe galt med deg? Hvis ikke anbefaler jeg virkelig det! Mannen bør kanskje også sjekke seg - det kan jo hende han har mindre svømmedyktige svømmere eller noe i den duren.

En ting er iallfall sikkert - det er at dersom man har prøvd lenge (over et år) så kan du ta det opp med legen din - så sender han en henvisning til utredning. Eller du kan bestille deg en time til gynekolog og gjøre det hele privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere var tidlig ute med å bestille kirke! Men det har kanskje noe med å gjøre at det er en populær kirke i en større by...

Vi bestilte nemlig ikke kirke før et halvår før vi giftet oss.

Nå vet jeg ikke hvor mange PP'er du har hatt til nå - men ut fra hva du skriver så har det vært en del...

Har du vært hos gynekolog for å sjekke opp at det ikke er noe galt med deg? Hvis ikke anbefaler jeg virkelig det! Mannen bør kanskje også sjekke seg - det kan jo hende han har mindre svømmedyktige svømmere eller noe i den duren.

En ting er iallfall sikkert - det er at dersom man har prøvd lenge (over et år) så kan du ta det opp med legen din - så sender han en henvisning til utredning. Eller du kan bestille deg en time til gynekolog og gjøre det hele privat.

Vi var te utredning i høst, og alt er i strålende orden for oss... Det tar bare litt tid;) Svømmerne til mannen er i toppform, og jeg hadde tom EL når jeg var på UL. Vi har bestemt oss for å ikke gjennomføre noe mer utredning før etter bryllupet. Tok blodprøver på sykehuset og de var også flotte.

når det gjelder kirken så er det veldig populær, så var var bare heldige som fikk den allerede nå:) så nå kan skuldrene senkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå gir jeg snart opp....begynner å bli så innmari lei.. alle ande rundt meg får barn, mens vi, neida dette tar tid!!!!

Tror nok jeg må ta meg en tur te legen for å få ut litt frustrasjon nå. Kan lissom ikke fatte at det skal ta så lang tid når alt skal være i orden med oss... vel det var dagens utblåsning, får heller gå å pleie kjærleiken litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir frustrert! Kanskje spesielt når det ikke er påvist noe gale med noen av dere... Misforstå meg rett, det hadde jo ikke vært artig å få en beskjed om at noe var galt heller, men da hadde det kanskje vært lettere å gjøre noe med... :klemmer: Får håpe gynekologen har rett og at spiren sitter snart! :) Vi har jo ikke prøvd et halvt år en gang, så jeg skal egentlig ikke klage, men jeg kjenner meg igjen i det der "alle andre får barn og ikke vi" allerede, bare det siste året har det dukket opp flere uplanlagte graviditeter eller spirer som har sittet på 1-2 forsøk rundt oss, så da begynner jo tankene å virre når man selv ikke får det til med en gang :sjenert:

Men det er nok kjekt å ha bryllupet å se frem til da :) Husker da vi planla bryllup, nesten så jeg savner det litt innimellom :fnise: Men synes ikke det var spesielt tidlig å booke ting allerede, vi booket lokale 2 år på forhånd vi, her i Bergen er det helt vanlig har jeg inntrykk av... Hva gjør dere om spiren sitter snart da, utsetter dere bryllupet i såfall?

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir frustrert! Kanskje spesielt når det ikke er påvist noe gale med noen av dere... Misforstå meg rett, det hadde jo ikke vært artig å få en beskjed om at noe var galt heller, men da hadde det kanskje vært lettere å gjøre noe med... :klemmer: Får håpe gynekologen har rett og at spiren sitter snart! :) Vi har jo ikke prøvd et halvt år en gang, så jeg skal egentlig ikke klage, men jeg kjenner meg igjen i det der "alle andre får barn og ikke vi" allerede, bare det siste året har det dukket opp flere uplanlagte graviditeter eller spirer som har sittet på 1-2 forsøk rundt oss, så da begynner jo tankene å virre når man selv ikke får det til med en gang :sjenert:

Men det er nok kjekt å ha bryllupet å se frem til da :) Husker da vi planla bryllup, nesten så jeg savner det litt innimellom :fnise: Men synes ikke det var spesielt tidlig å booke ting allerede, vi booket lokale 2 år på forhånd vi, her i Bergen er det helt vanlig har jeg inntrykk av... Hva gjør dere om spiren sitter snart da, utsetter dere bryllupet i såfall?

Ha en fin kveld :)

Sitter spiren går alt som planlagt, så fremt jeg ikke er over 5 mnd og ikke er syk. men det er jo mye som kan skje så vi får nesten ta stilling til det når tiden er inne for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...