Alvina Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #1921 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg gleder meg til å se henne igjen. i høst var vi ute og spiste og jeg ringte en kamerat som også kom og tok par øl sammen med oss, håper hun også er trett og at vi kan hvile en times tid i ettermiddag.... Men hun har hatt en lang reise og var tidlig oppe, og jeg kan slumre på sofaen uten at det gjør noe hvis hun er våken og opplagt. Nå begynner jeg å bli stresset, må huske å puste, har ikke spist frokost, bare en kopp te og vitaminer. Men spiste når jeg kom hjem sent i går, og er aldri sulten tidlig på dagen når jeg har spist rundt midnatt. Må være i byen om en times tid eller to. Og i morn er det jobb igjen, en lang dag, har sagt ja til to timer overtid. Men det er greit å ha noe å forholde seg til, klarer ikke være inaktiv for lenge. Nå feie gulvet og gå til trikken. Kanskje jeg skal lage en kopp kaffe, er faktisk trett og det er ikke kurant i dag. Men nå begynner jeg å glede meg til å få besøk. Lukten av kaffe hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #1922 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg savner afire. Hver dag. Det er en kjærlighetssorg som aldri vil forsvinne. Mulig jeg møter en annen en dag, men det føles som vi blir tre i forholdet da... men det er jo bare tjue uker siden han døde. Det som irriterer meg og som jeg fint legger merke til, er at menn jeg kjenner vet at jeg ikke har hatt sex siden i høst og de maser ikke, men tvert i mot, prøver å sjarmere meg verre enn... Men det er jo litt søtt da. Og jeg ser enda ung ut, trillet barnevogn her en dag og en venninne sa at jeg fint kunne se ut som moren, hun sa at jeg så ut som en psykolog eller en kunstner. (må innrømme at jeg elsker babyer, men i min alder er det bedre å kose litt med andres små) http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #1923 Del Skrevet 20. februar 2014 Tror jeg skal droppe facebook, en gammel kamerat som er musiker holder seg bra og er direkte vakker... Vet ikke om han har dame, disse gutta utleverer ikke noe privat på f.b. De bor ikke i Oslo, men skal forsøke få til å dra til deres by til sommeren, ta med en venninne og en kamerat som har bil og dra på en miniferie til Sørlandet. Er bedt med på båttur til sommeren, kanskje jeg skal lure de til å legge seilturen den veien og ikke til Svenskekysten. Men nå må jeg faktisk gå, har bly i ræva etter senkvelden i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #1924 Del Skrevet 20. februar 2014 Nå må jeg gå, har feid over gulvet med kost og støvbrett, og vi går og handler noe middag sammen. Nå gleder jeg meg, hun er en solstråle. Hun vet at jeg begynte å røyke hasj når jeg var ung. Men hun har aldri røkt. Hun klaget heller aldri, de gangene jeg røyka. Det er veldig fint å ha nyktre venninner, tror man fint kan beholde og bevare vennskap over mange år bare man er åpen når eller hvis man sliter. I løpet av over tretti år har vi selvsagt hatt perioder der vi ikke har hatt kontakt på par år, ikke pga uenigheter, men mer som en følge av at man bor på forskjellige steder. Men nå måååå jeg gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #1925 Del Skrevet 22. februar 2014 I dag blir jeg bare hjemme. Var så sliten i går at jeg ble rent kvalm, men var på jobb og så møtte jeg min langtreisende venninne før hun dro hjem, vi gikk ut og spiste middag og tok en øl. Deretter var det rett hjem for min del også. Giddet ikke ta oppvasken i går kveld, la meg før ni og sov til 11 i dag, men er enda trett, tror det hjelper når jeg har vasket kopper og kan sette meg ned, skal bare se på tv i kveld, lese. Sov ikke kontinuerlig fra ni til ellve, våknet i natt og leste og i dag tidlig leste jeg også par timer. Sov urolig, trodde jeg var våken, at en søster av meg var her og følte at det var irl og ikke i drømme, og to venninner av henne, og jeg var så irritert, følte det som mas, pluss at vi var bedt på hyttetur sammen med en venn av vår mor og hans sønn, og søsteren min hadde tatt på seg min genser som jeg hadde tenkt å ta på seg, hun nektet å ta den av og jeg måtte kle av henne som om hun var en trassig toåring... og det endte med at sjåføren på vei til hytta klarte å kjøre mot en enveiskjøring og krasje bilen, bare kaos. Da var det litt godt å våkne og finne ut at ingenting var skjedd, og at jeg måtte ha sovet mer enn jeg trodde. Men ble sliten av å drømme så autentisk mens jeg trodde jeg faktisk var våken og at det skjedde. Merker at det ble tomt her når hun dro, men hun kommer tilbake om par måneder. Fikk besøk, som forventet, av en kamerat torsdagskvelden, han ble litt for mye (hadde drukket) så jeg måtte be han gå, men da var det blitt sent og etter at han dro lå vi og skravlet til langt på natt i hver vår seng. Skal ta en dusj, kanskje det hjelper på trettheten. Var virkelig sliten i går, kvalm og uvel, men ellers gikk det greit. Fikk gjort det jeg hadde planlagt, og var avslappende å gå ut og spise og sitte å prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1926 Del Skrevet 26. februar 2014 Har overnattingsbesøk, men hun sover fremdeles og jeg gidder ikke vekke selv om hun klarte vekke meg kl. halv fem når hun knasket peanøtter rett ved øret mitt. Ikke i samme seng, men det hørtes som om... Sa bare, åh nei, det er naaatt... og sovnet igjen. Lar henne sove en time til eller til hun våkner, men skal ut i ellvetida. Hun skal videre i dag, har ikke møttes på par år. Fikk også besøk av en annen venninne i går kveld som kjenner henne og vi tok noen øl, har ryddet og vært ute med bikkja og sitter med kaffen. Fire øl og en pizza liksom...papp-pizza. Hun som kom hadde kjøpt bigone og jeg er ikke så glad i den, men spiste litt. Og vi hadde sjokoladekake også. Velstand. Var koselig. Håper ikke vi plaget naboene, når tre damer skravler til ett på natta... Hadde også besøk av en venninne før helga, vi ses bare par, tre ganger i året. Hun verken drikker eller røyker, måtte lufte til den store gullmedaljen i går kveld og låne ulljakker og tøfler til damene. De ville jo sitte inne å røyke og da så... Er i godt humør for tida, og det snør ute. Men merker at jeg godt kan sove en time til, kanskje jeg har tid til det... kan dra tolv... Passer hunden for en barndomsvenn. Tøff liten dame, møter amstaff og svære hunder uten å bry seg. Heldigvis ikke en gneldrebikkje, men en dame som tar alt på strak arm og er godt sosialisert. Så blir trist når hun skal hjem om noen dager. Men hun kommer på besøk igjen. Herlig liten venn:-) Blir glad av sånt. Ser jeg har fått melding halv tre i natt fra hun som dro hjem i ellvetida. Den var forvirrende, men håper hun har kommet vel hjem. Det regner jeg med, virker som hun har havnet på en pub og ... vet ikke, men da har hun vel tatt taxi da. Har sendt sms men ikke fått svar men gidder ikke rocke opp kjæresten hennes og spørre. Når kan jeg vekke peanøttspiseren som vekket meg i natt... titida må hun vel tåle, skal lage en kopp kaffe til henne. Hun er på ferie i Oslo noen dager. Men skal ikke bo her. Det ville gått, men har liten leilighet og er ikke så veldig glad for å bli vekket midt på natta. Hun spurte om vi skal ut på byen til helga, men akkurat det gidder jeg ikke. Bor jo i Oslo og når jeg har hund noen dager gidder jeg ikke farte på utesteder. De to damene i går kveld begynte å si at det spøker her. Jaha... da spøker det overalt da. Lurer på når det er anstendig å vekke spøkefulle damer dagen derpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1927 Del Skrevet 26. februar 2014 Har fått sjokk, ikke bare jeg, men det gikk bra. I dag roer vi bare ned hele gata. Kan ikke skrive noe om det som skjedde, men det var fatalt, en ulykke.. det skjedde raskt. Må ringe ei venninne, dette går ikke an, det var ...ekkelt. Men gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1928 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg vil ikke si hva som har skjedd, det gikk bra, men var ikke morsomt og kunne blitt fatalt. Ingen kunne forutsett akkurat det, det var en ulykke... det kunne endt med død, men gikk bra. Det gikk bra. En nestenulykke pga teknisk feil.... Endret 27. februar 2014 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1929 Del Skrevet 26. februar 2014 Nå har han hentet frøkna. Men skal passe henne til helga igjen. Det er ikke en kjærestekandidat. Men ok å ha venner. Nå skal jeg lande, ettermiddagshvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1930 Del Skrevet 26. februar 2014 Bare en på kg vet hva som har skjedd, men jeg måtte bare prate og har pratet med par venninner også. Det har skjedd noe, men det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1931 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Ser meg aldri tilbake. Men i dag hendte det noe, det er noe jeg bare har sagt til tre personer. Det var veldig heavy. Endret 27. februar 2014 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1932 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg tror jeg skal gå som jeg går og slikker mine sår. Endret 27. februar 2014 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1933 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg bruker ikke evner, ikke sånn... men kan lett lese andre, men jeg nekter å spå. Når, skal alvina finne seg en ny kjæreste.... når... eh, eh eh. Kun pga AT AFIRE DØDE, det gir ingen mening så glem det. Det som hendte i dag har jeg bare fortalt til to og det var så sånn at jeg måtte prate med noen. Mer vil jeg ikke si. Det har ingenting med trusler å¨gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1934 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Våken men trett. Skal på jobb om par timer. Senere må jeg få en kamerat til å hjelpe meg med noe, men det tar bare fem min. I dag vet jeg at jeg trenger hjelp, på flere områder. Og da er det greit å spørre. Jeg kommer til å spørre. Jeg TRENGER hjelp. Jeg er kanskje betatt av en, men tror likevel ikke det. Er ikke forelsket, men alle mine forhold har ikke startet med forelskelse. Men vet ikke hvor han er i forholdet til sin ekskone, de har i alle fall god kontakt og tror ikke han er ferdig med henne, han har pratet om henne ofte. Så konklusjonen er at han er sjarmerende. Våknet før seks. Men ok å stå opp tidlig. Må ha god tid på morgenene. Endret 27. februar 2014 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1935 Del Skrevet 27. februar 2014 Har debrifet. Pratet og fortalt og ledd av det hele. Naboen skulle kjøpe en pakke sigaretter til meg, jeg glemte det. Kiosken er jo rett ved hjørnet, men alle kan ikke være like svimete som jeg. Jobben kan jeg like gjerne gjøre i morn. Og. Er bedt bort i morn kveld, og får hunden igjen, men naboen har lovet å passe den, jeg blir jo ikke til sene natta. Håper ikke jeg blir betatt av naboen. Han er helt ok, vi er gode venner. På låne kaffe-stadiet. hehehe. Vi kjenner hverandre fra år tilbake. Han er veldig kurant, og siden jeg er glad i han fra før er jeg i faresonen, bli betatt... Den som lever får se. Inntil videre er han en god kamerat. Men han liker meg og sier aldri nei og er en jeg kan prate med og vi ler ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1936 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg er ikke i humør, men er kjent for mitt gode humør... Kan hende trenger jeg bare å sove litt, men når jeg sover på dagtid våkner jeg gjerne med angst, i alle fall når jeg er alene... På natterstid går det bra. Jeg er ikke et a-menneske, men en som kan dele døgnet i to biter. Det er veldig ok, drikke kaffe med fløte i to ganger hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1937 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har sagt at jeg ikke er klar for noe som helst, vi lå sammen i går, han ville gjerne sove over, men jeg sa at jeg er så vant til å bo alene, og ba han gå hjem... Snille Alvina. Men... avtalen er at dette prater vi ikke høyt om, sett bort fra at alle tror vi har ligget sammen for lenge siden siden vi delte sovepose på en telttur en gang. Alle tror det. De har trodd det i mange år. Det var tilfeldig at vi ble naboer. Og ble gode venner. Jeg tror ikke afire ville vært sjalu eller sinna hvis jeg ligger med en ok fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1938 Del Skrevet 27. februar 2014 Vi er ikke tre i senga, men jeg aner ikke om vi er fem i forholdet, og jeg har ikke lyst på en kjæreste eller forhold, en fast elsker kan han jo kanksje bli... han og ekskona har en hytte sammen, de har nøkler til hverandre. Det gjør ikke meg noe. Jeg er liksom ikke særlig sjalu og mistenksom (derfor jeg som regel er i godt humør). Men jeg vil likevel føle meg ekslusiv hvis jeg gidder å ligge med en mann mer enn en gang.... Satt på spissen. Nå vil jeg ha sexnekt i nærmeste fremtid. Han er jo en nabo. Men har lovet å passe hunden i morn kveld. Hvis noen lurer seg på, er jeg ikke forelsket. Men er likevel , betatt. Men jeg kjenner han ikke som kjæreste. Det er forskjell, en himmelvid, på vennskap og knullekamerater, men jeg er i en alder der jeg liksom ikke trenger ons...har dildo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1939 Del Skrevet 27. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #1940 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg lar tida gå... Afire ville ikke blitt såret. Men, jeg er ikke helt klar for et forhold. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå