Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Juhuu!!!

Mens jeg har sittet her med mitt glass juice (ja, det teller vel som én frukt, gjør det ikke? Av dagens 4??), ja så har jeg blitt invitert på en kopp kaffe i morgen, jeps, nemlig hos Henne :P:P:P:P

Vi lekte litt med tanken om å gå på Shopping-Dating, men jeg tror ikke Miranda-mannen ville vært spesielt glad for det.

Men det hadde ellers vært morsomt:

Shoppingsenteret utleverer en spesiell pose til singlene, og mens man spaserer rundt i senterets mange butikker kan man lett kjenne igjen andre singler. Og voila...!

Jeg syntes bare jeg så meg selv rundt med en sånn pose :hoho:

Men nå gleder jeg meg kjempe masse til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg i morgen Miranda :wink: Jeg heier litt på deg jeg...

Også innrømmer jeg at jeg lever litt igjennom din spennende hverdag om dagen. Nesten som jeg ønsker jeg hadde vært i din posisjon selv, men det er jo galt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er så modig; Miranda! Både når det gjelder svigermor, jobb og ikke minst HENNE!

Ha det gøy på shopping i morgen!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singelshopping - det var en god ide! Burde tipset noen norske kjøpmenn om ideen!!

Lykke til med kaffekoppen! Hva med å fortelle henne åpent hva du tenker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Å du, så spennende..... :P Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det går.

Det med singelposer var jo en morsom idé. Det ville jeg ha likt dersom jeg var singel. Vet at de pleier å ha en sånn temafest på studentersamfunnet her. Det skal de single går med grønne klær, de som er opptatt går med røde og de som er litt opptatt/uoppnåelige går med oransje. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Meg*: Koselig at du heier på meg, da :P Jeg trenger det... :P

Jeg vet ikke om du burde ønske du var i min posisjon selv... Hele min identitet ble rystet da jeg plutselig en morgen våknet og fant ut av at jeg var tiltrukket av "feil" kjønn...

Piglet: Modig...? Hvem...? Jeg?? Nei, jeg føler meg ikke modig... Snarere tvært om... Hadde jeg vært modig hadde jeg satt meg ned og fortalt henne hvor landet ligger. Ikke vet jeg hvorfor det er så "skummelt", det er jo ikke fordi at jeg har blitt avvist akkurat... Som de blikk jeg fikk i går... Og hun spurte meg om ikke det var fristende å legge seg ned på sofaen med teppe på (Hm... jeg satt på den sofaen!) Derimot er jeg meget flink til å snakke meg bort fra pinlige situasjoner...

Forresten, Piglet, det er alltid så koselig når du kommer innom!! Tenk at vi bor i samme by! :P

lmari: Den som bare hadde tort å legge kortene på bordet... Jeg ville også ha tort det, om jeg bare ikke hadde vært så sjenert! :oops:

Singleshopping/ShoppingDating, - jeg synes også det var en glimrende idé. Må være en opplevelse for de som er single. Absolutt en idé for norske kjøpmenn også, ja :P

Lucia: På temafester også? Det var også en god idé :P

Og det gikk supert med kaffebesøket :P

Hussalget preger henne, merker jeg. Vente, vente, hele tiden. Det må være vanskelig å skulle bryte opp deres familie kollektiv...

Jeg tror mitt humør smittet over på henne. Jeg var nemlig i strålende humør! På vei ut hadde jeg kjøpt med en lekker, usunn, kake til kaffen.

Så vi snakket, spøkte og lo. Og når våre øyne møttes smeltet rett og slett mitt :hjerte:

Da tiden var kommet for å kjøre derfra, svevet jeg en meter over bakken... :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du er i godt humør, både for din egen del og for å smitte andre med det. Nå er det jo litt vår i luften og jeg har sett de første små blomstene i parken, og da blir jeg alltid glad. København er en deilig by!

Ja, det er litt morsomt å tenke på at vi er to normenn i København som snakker sammen over en norsk hjemmeside... :D

Ha en fortsatt fin torsdag!

Piglet

PS Jeg synes nå fortsatt du er modig, men støtter Imari i at skulle prøve å fortelle hva du føler. Men det er jo aldri lett å fortelle om sine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piglet, - jeg har også sett de første blomster, - i dag :P Det er alltid så oppmuntrende :P

Og, - jeg skal nok, på ett eller annet tidspunkt, ta meg sammen å fortelle henne hvordan jeg har det. Helt sikkert. Kan ikke gå rundt sånn her, heller...

Du må også ha en fortsatt fin torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Labella :P

Det har vært fin tp her den siste uken, men nå blir det kaldere igjen... Nå skal jeg snart hjem til vinter-Norge! :P

Håper ikke det er så mye snø... eller så veldig kaldt... Brrrrr.... *fryse-smily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kino snart jeg :P "Bjørnebrødre", - en ordentlig barnefilm :blunke:

Og så skal jeg på arbeid til natten. Nå har jeg tenkt mye (igjen) og tror at tiden er inne til å fortelle henne saker og ting... Ville vært deilig å få det overstått... :-?

Uansett ville det gi meg noe å komme videre på.

Prøver å samle opp litt mot! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender masse mot din vei! Jeg tror du vil få det mye bedre hvis du forteller hvordan du har det!

Lykke til!

Piglet

Takk for det Piglet, - du har rett... Synes allerede jeg har litt mer mot nå... (Håper jeg).

PS. Kanskje jeg trenger masse trøst i morgen! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda.

Hvordan har helgen vært? Fikk du sagt noe?

Det du skrev at det var et stort sjokk at du var tiltrukket av feil kjønn, skal du ikke være å bekymret over.

Jeg er egentlig litt imot å sette folk i bås med hva slag legning man har. Så lenge man blir forelsket, tiltrukket av eller bare fascinert, lever det ut, gjør man ikke noe feil. Man er jo ikke slem, så jeg skjønner egentlig ikke hva det er å bry seg om.

Jeg har i mange tilfeller følt meg tiltrukket av det samme kjønn, har aldri gjort noe med det, men det har heller ikke plaget meg. Jeg har det bra med meg selv jeg. Blåser egentlig i hva jeg er, jeg er meg selv :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miranda.

Hvordan har helgen vært? Fikk du sagt noe?

Det du skrev at det var et stort sjokk at du var tiltrukket av feil kjønn, skal du ikke være å bekymret over.

Jeg er egentlig litt imot å sette folk i bås med hva slag legning man har. Så lenge man blir forelsket, tiltrukket av eller bare fascinert, lever det ut, gjør man ikke noe feil. Man er jo ikke slem, så jeg skjønner egentlig ikke hva det er å bry seg om.

Jeg har i mange tilfeller følt meg tiltrukket av det samme kjønn, har aldri gjort noe med det, men det har heller ikke plaget meg. Jeg har det bra med meg selv jeg. Blåser egentlig i hva jeg er, jeg er meg selv :wink:  

Klem

Bra sagt!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, - og takk for fine svar *Meg* og Piglet :P

Jeg fikk aldri sagt noe, - har alltid tusen undskyldninger... Da vi nettop hadde møtt inn i vakt søndag måtte vi i all hast møte brannvesenet som kjørte utrykning mot et av kommunens eldresenter.

Og så har vi fått et nytt, mere praktisk problem, på arbeid. Som faktisk overskygger det meste av andre ting. Og får man oppbakking fra lederen...?? Neida!! Jeg har gått i tanker om å skifte arbeidssted, men ønsker det jo egentlig ikke.

Piglet, - jeg håper ikke du leser til "sykeplejerske"?? Ikke alltid å anbefale, nemlig... Hva studerer du egentlig?

Nå skal jeg snart på jobb igjen, - føler meg ør og sliten :-?

Håper dere har det bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...i dag måtte jeg rives tidlig ut fra nattesøvnen, vi skulle nemlig ha "undervisning" med fysioterapeuten. Hvilket skulle vise seg å være vel og bra. Hun tok i alle fall vår side, og ble overrasket over at vi kun er to til å klare de fysiske oppgavene... Følte jeg fikk noen tips jeg kan bruke videre :P

Tror ikke jeg kommer til å skifte arbeid ennå, da, - men det er irriterende å når man ikke får oppbakking fra den nærmeste sjef... Men nærmest får det på skrift at det er oss selv der har et problem :evil:

Bortsett fra at man ikke kan regne med støtte når man kunne trenge det, - er hun en OK leder...

Nå er det vinterferie her! Jeg har kun en enkelt natt igjen, og så kommer jeg flyvende til GamleLandet! :-)

Nå tror jeg at jeg vil surfe litt rundt på nettet ( :kghjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og god vinterferie Miranda! Må nok innrømme at jeg er ganske så misunnelig på vinterferien din. Høres deilig ut. God tur til gamlelandet og hils alle "kjente." :Hehe:

Jennifer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...