Gjest Meg Skrevet 22. januar 2004 #161 Del Skrevet 22. januar 2004 Weee, for en spennende fredag :D Råder deg til å slutte og gå rundt grøten, si hva du føler. Å gå sånn som nå, hvor du må tolke og analysere hvert drekk, må jo være drepen for deg... Ønsker deg skikkelig lykke til, fremfor alt koooooos deg masse!!! Klem fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 22. januar 2004 Oooh' date=' spennede![/quote'] Ja, ikke sant :blunke: Er nå ikke så sikker på at jeg får sakt hva jeg føler, - men i alle fall kommer jeg nok til å kose meg, ja Jeg tror jeg prøver å slappe av, - og se hva som skjer... Det blir ikke fredag aften fort nok! :blunke: I dag har jeg vært på shopping sammen med ei venninne. Og brukt fryktelig mange penger... Kom hjem med massevis av (u)nødvendige saker... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2004 #163 Del Skrevet 26. januar 2004 Nå er jeg fryktelig spent Miranda.... Hvordan var fredagen? Håper for din skyld at det ble en kveld som gjorde deg godt... Klemmer fra Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. januar 2004 #164 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er også spent! Håper det gikk bra på fredag! Ha en fin uke Miranda! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 30. januar 2004 #165 Del Skrevet 30. januar 2004 MIIIRAAAANDAAAAA!!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 2. februar 2004 MIIIRAAAANDAAAAA!!!!? Hei *Meg*, - nå er jeg her igjen Og hei Labella Har hatt en liten pause fra pc´n, - og det har vært ganske travelt på arbeidet, egentlig. Endelig fri, igjen! Fredagen? Det var kjempe koselig. Barna var hjemme, da... De trakk seg tilbake etter vi hadde spist, men det blir jo ikke så mye privat, akkurat. Men det var kjempefint, - deilig avslappende. Tiden gikk bare alt for hurtig! Følelsesmessig har det vært en "stille" uke. Hun er mitt i salget av sitt hus, ("endelig" en kjøper ), det fyller mye av hennes tilværelse, - det gir noen praktiske problemer. Så jeg holder meget lav profil for tiden. Da vi skiltes for å gå på friuke var det hun som tok initiativet til at vi skulle kontakte hverandre denne uka. Vi har en "løs" avtale om å møtes torsdag, da jeg alikevel skal til et senter nær henne. Egentlig overrasket hennes "ivrighet" meg, - det føltes nesten som om hun hadde brukt for meg... I dag har jeg en stille og rolig dag hjemme. Deilig. Bare sitte inne å høre regnet plaske ned utenfor... Tror jeg vil sette over kaffen, og gå på litt KG-besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 2. februar 2004 I samme øyeblikk som jeg hadde tenkt å ta min "ettermiddagshvil" ringte mannen fra arbeid; så er krangelen med Svigermor igang igjen :-? Jeg er syndebukken, for jeg hadde ikke tenkt å dra til "hennes" by når jeg kommer til Norge i vinterferien. (Hun har helt glemt at siste gang var det kun henne som fikk besøk, - selv om det godt nok kun var et par dager). Hun er rasende! Faktisk hadde vi planer om å dra til Norge både i februar og mars. I mars hadde jeg forestillet meg at vi kun skulle være hos henne. (Her har vi ikke vært helt enige jeg og Miranda-mannen). Min umiddelbare reaksjon var at jeg ville ta telefonen og ringe til henne. Jeg ble så opprørt over hennes reaksjon, - rasende faktisk. Klokt nok laget jeg meg en ny kopp kaffe for å roe meg ned. Ingen grunn til å ringe å gjøre ting værre. Ringt har jeg ikke gjordt, men sendte en SMS (ganske nøytral), og fortalte henne at jeg hadde snakket med min mann. Og at meningen hadde vært å komme til henne i mars. Dilemmaet er bare, - hva gjør jeg nå? Jeg synes datteren skal ha kontakt med sin farmor. Uansett hva, så er det jo ikke datterens skyld. I mitt raserianfall sa jeg til min mann at det fremover var han som kom til å ta datteren med for å besøke sin mor! Men det er vel ingen god løsning på situasjonen. Jeg sitter og tenker på om jeg allikevel skal ringe henne. Mannen min sa at om jeg gjorde det skulle jeg ikke forvente vennlige ord... Han syntes derimot jeg skulle la vær... *skal, skal ikke, skal...*??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 2. februar 2004 *skal* Klarte ikke la vær. Jeg hater å gå med uoppklarte uoverensstemmelser hengende over hodet! Jeg hisset meg ikke opp. Hørte hennes verson, snakket stille og rolig. Og fikk sakt hvordan jeg føler det, og hvorfor jeg har valgt å gjøre som jeg gjør. Nå er vi venner igjen. Miranda-mannen syntes jeg var modig, og sa jeg skulle få en medalje når han kommer hjem Ja, noen ganger kommer også motet til meg ...og nå kommer solen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. februar 2004 #169 Del Skrevet 2. februar 2004 Godt at det løste seg Miranda. Like greit å ta "konfrontasjonen" med en gang og ikke bruke mer energi på å gå å irritere seg over det. Sol har jeg ikke sett noe til, men nå er det i allefall tid til at jeg kan reise hjem fra jobb og det er sol for meg, spesielt på en mandag som denne... Håper du får en fin aften og friuke! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 2. februar 2004 #170 Del Skrevet 2. februar 2004 Bra og høre fra deg igjen! Hørtes ut som en hyggelig fredag kveld. Synes også du var tøff som tok en konfrontasjon med din svigermor. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 2. februar 2004 Takk for besøk, Jennifer og Piglet Jeg er fortsatt litt skjelven etter snakken med svigermor, - men jeg har det allikevel fint... Er litt stolt over meg selv, da... (Tenk om jeg kunne være så direkte ovenfor ei viss ei... :-? ) Piglet, ja visst var det en hyggelig fredagskveld Jeg lurer på hva som skjer når hun flytter... 1 1/2 times kjøretid, én vei... Hun sier at hun vil fortsette på arbeidet, - at jeg ikke skal bekymre meg om det... Mon tro hvor lenge det går. Det vil bli vanskeligere å møtes i friuken, også... Mon tro om det er mulig å beholde kontakten... (dumme spekulasjoner!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. februar 2004 #172 Del Skrevet 2. februar 2004 Så flink du var som tok konflikten med svigermor! Jeg har erfart så mange ganger at det lønner seg å ta opp sånne ting, i steden for å gå rundt med vondt i magen. Samme med å svare på telefonen når man vet at det er en kjip telefon - det er bedre å svare og ta samtalen, enn å utsette og utsette.. Flott at det løste seg for deg, i hvert fall! Morsomt å lese om kvelden din sammen med kollegaen også - måtte smile for meg selv når jeg tenkte på alle sommerfuglene du sikkert hadde i magen da du traff henne... Og jeg synes det var en god ide å bruke direkteheten fra svigermor til å ta en samtale med kollegaen, jeg. You go, girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. februar 2004 #173 Del Skrevet 2. februar 2004 Heisann Miranda! Hyggelig å "se" deg igjen! Det var virkelig flott av deg å ta opp saken med svigermor! Sånne ting har en tendens til å bli liggende og gnage hvis man ikke får gjort noe med det. Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Ha en riktig fin uke! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. februar 2004 #174 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Miranda. Vil bare benytte anledningen til å takke deg for at du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Miranda. Vil bare benytte anledningen til å takke deg for at du er den du er Så koselig da *Meg*... Den varmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 3. februar 2004 #176 Del Skrevet 3. februar 2004 Heisann :D Har smuglest litt jeg. For en spennende dagbok du har! Jeg kommer nok til å lese mer her. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #177 Del Skrevet 3. februar 2004 Heisann :D Har smuglest litt jeg. For en spennende dagbok du har! Jeg kommer nok til å lese mer her. Lykke til Hyggelig å hilse på deg Lucia (Er litt flau over ting jeg har skrevet/skriver her jeg :oops: ) Det værste er at jeg har mere på hjertet, meg vet ikke om jeg tør å skrive det Hei forresten lmari og Labella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. februar 2004 #178 Del Skrevet 3. februar 2004 Du har da ingenting å være flau over!!! Jeg syns det er deilig å bruke boken som en ventil jeg...får masse gode råd også... Hvis man prøver å unngå og legge inn for mye faktaopplysninger, er det mindre sjans for at noen kjenner deg igjen... Så lenge du skriver følelsessnakk er det ikke så farlig tror jeg... Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei *Meg*, Det har bekymret meg litt over at noen kanskje vet hvem jeg er... Jeg kjenner endel norske kvinner som bor her... Vet bare ikke om de har funnet frem til Kvinneguiden! ...jeg har jo også nevnt noen ting som ville være lett gjenkjennelig for dem som kjenner meg... Men, men... Jeg synes som deg at det er fint å bruke dagboken som en ventil, - noen ganger "hekter" jeg meg bare litt opp i det at den blir lest av andre... Og så er det at jeg ikke tør å slippe tankene fri :blunke: , selv om jeg suger til meg alle gode råd Det er en fin måte å få satt saker og ting i perspektiv på, egentlig. Det regner, så jeg utsetter handleturen et øyeblikk, her kommer min lille avsløring Det er ikke fordi at jeg ikke har prøvet å være sammen med en kvinne. Husker ikke om jeg har skrevet det tidligere her inne, men, - i alle fall har jeg et par opplevelser på den kanten. Siste gang rimelig fornylig. Det var ikke helt som forventet, - og jeg ble plutselig usikker på om jeg nå overhodet liker sex med kvinner... Det gikk noen dager før jeg husket hvor fint jeg syntes det var gangen før. Det var nemlig noe helt annet, - mykt og fint :oops: (To forskjellige kvinner dette her). Det var umulig å få tankene til ikke å kretse om denne muligheten: tenk om det heller ikke ville være fint med kollegaen! Etter alt jeg synes jeg har vært igjennom... Jeg har jo ingen garanti for at det ville blitt det... Men jeg har tenkt. Like mye som den seksuelle tiltrekkningen er jeg tiltrukket av henne som person. Det burde jo nettop gjøre det spesielt... Ikke som dette andre jeg har prøvet... Hmm... Hun frustrerer meg, - når jeg tror jeg kjenner henne finner jeg ut av at jeg kanskje ikke kjenner henne så godt allikevel. Det dukker noe nytt opp hele tiden. Kanskje det fasinerer meg... Når vi sitter i et lokale sammen med andre utstråler hun en autoritet, uten å ha sakt ett ord. Når hun sier noe der det så gjennomtenkt og intelligent. Alle lytter og jeg er så stolt over at hun er min kollega Og i dag skal vi ha kyllingsalat til "aftensmad"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 3. februar 2004 Mon tro om man kan ha chilibrød til kyllingsalat?? Ingredienser: 2 ss olje 5 dl melk. 12 g tørrgjær 1 ts salt. 1 ts sukker. 13-14 dl hvetemel. 1 boks grønn chili ELLER 1-2 ferske chili. Pensling: 1 egg 3 dl revet ost. Fremgangsmåte: Olje og melk varmes opp til 45 grader. Gjær, salt og halvdelen av hvetemelet blandes i, og eltes godt. Tilsett chili og det meste av melet, gjem 1 dl. mel til formning av brødene. Hev i 30-40 min. til dobbelt størrelse. Form deigen til 20 boller, og la dem etterheve i 30 min. Pensles med egg, strø ost over. Stekes ved 250 grader i 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå