Miranda Skrevet 2. november 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 2. november 2004 Har kun tid til en hurtig oppdatering. Synd, for det er så mye jeg kunne gått i detaljer med Takk for besøk, Piglet og Ferskennam Jeg må nesten nevne lørdagen. Den ble utrolig vellykket, kanskje fordi det hele ble så spontant. Det var et koselig par, og vi kom veldig godt overens. Hun var biseksuell. Ikke bifil. Veldig tiltrekkende. Hun vil møte meg igjen, uten mennene. Det må jeg tenke mere over. Jeg sa til henne at jeg nok var bifil. Merkelig. Vet ikke om jeg virkelig er det. Normalt snakker jeg aldri om kollegaen til andre, men det ble naturlig å bringe det på bane. Hun lurte på om vi har snakket sammen. Jeg svarte nei. Et øyeblikk brakte samtalen meg ut av balanse. ........ Det ble søndag til sist. En underlig dag. Påvirket av lørdagens opplevelser, og alkoholen som var på vei ut av blodet. Samtidig forsøkte jeg å få fatt i min kollega, for å høre om hun skulle på arbeid, og hvordan det ble med kjøringen. Hun svarte ikke, og jeg begynte å se spøkelser på høylys dag. Samtidig irriterte det meg at hun ikke svarte sin mobiltelefon. Hun ringte selv, - skulle på arbeid. Jeg var lettet. Ikke minst på grunn av at jeg ikke skulle kjøre. Det var fint å sette seg inn i hennes bil. Hun var søt og vennlig. Det gikk opp for meg at jeg ikke har råd til å miste henne. Jeg fortalte mannen min hva hun hadde sakt da vi kjørte hjemover. Hun har en fantastisk evne til å si tingene indirekte. Jeg ble glad. Det skal snart være utviklingssamtaler på jobb, - og lederen ønsker vi skal holde det som gruppe (= to og to). Det motsatte hold ønsker individuelle samtaler. "Kanskje de har samarbeidsproblemer", sa jeg. "Ja", svarte hun, og fortsatte i en lett tone: "Vi har jo ikke noen problemer med hverandre". Jeg ble glad. Hun hadde altså ikke vanskligheter med at jeg synes hun er sexy... ......... De siste dager synes jeg at intensiteten av mine følelser har trappet litt ned. Vet ikke om det er som følge av lørdagen, eller det rett og slett er vissheten om at vi ses hele denne uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 3. november 2004 #622 Del Skrevet 3. november 2004 Høres ut som om dere hadde en bra lørdag. Men hva er egentlig forskjellen på bifil og biseksuel? :oops: Håper du har en fin jobbe uke. Uansett hva som skjer eller ikke skjer, så kan man jo ikke ha for mange av gode veninne -forhold (med eller uten andre følelser blandet inn). Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 3. november 2004 #623 Del Skrevet 3. november 2004 Høres ut som om dere hadde en bra lørdag. Men hva er egentlig forskjellen på bifil og biseksuel? :oops: Bifil - Man forelsker seg i samme kjønn Biseksuell - Tenner bare seksuelt, ikke følelsesmessig. Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. november 2004 #624 Del Skrevet 4. november 2004 Aha... Takk! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 4. november 2004 #625 Del Skrevet 4. november 2004 Bifil - Man forelsker seg i samme kjønn Biseksuell - Tenner bare seksuelt, ikke følelsesmessig. Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. november 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg roter nok rundt med begrepene, jeg også :oops: Deilig, nå er det kun en natt igjen av arbeidsuken I morges, på vei hjem fra arbeid, sa hun plutselig (igjen): "Vi kunne jo også bare gå ned i fysioterapien". (= legge oss på brixen i den ledige tiden) "Ja...", svarte jeg nølende. "Der er det sikkert iskaldt!" Vi fortsatte begge med å finne gode argumenter for ikke å gå der ned. Selv om det ikke er noe jeg heller ville... Hun har det forøvrig hardt. Jeg prøver å passe litt på henne... ........................ Jeg gjør lekser. Når jeg sitter med det føler jeg at jeg lærer noe. Men innimellom tror jeg ikke at jeg har fått med meg noen ting Mannen min sa i dag at han synes jeg er flink til å snakke dansk, og kollegaen min sa at hun var sikker på at jeg kom til å klare kurset fint. ....................... Jeg har allerede kjøpt 3 julegaver. Tror jeg skal bruke friuken på å kjøpe noen flere. Eller i det minste finne ut av hva jeg skal kjøpe til hvem. Synes egentlig det blir alt for mange gaver. Så tror jeg at jeg får sette datteren i gang med å lage julekort. Koselig med litt julehygge på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. november 2004 #627 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har allerede kjøpt 3 julegaver. Tror jeg skal bruke friuken på å kjøpe noen flere. Eller i det minste finne ut av hva jeg skal kjøpe til hvem. Synes egentlig det blir alt for mange gaver. Hvis man finner ut hva man skal kjøpe til hvem, så pleier jo halve jobben å være gjort. Jeg har ikke begynt å tenke på julegaver ennå, men bør vel begynne å planlegge snart. Heldigvis skal jeg ikke kjøpe så mange.. Håper du får tid til å nyte litt av fin været i dag. Det er fantastisk med solskinn nå i mørketida. Malou-Jen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 7. november 2004 #628 Del Skrevet 7. november 2004 Håper du får tid til å nyte litt av fin været i dag. Det er fantastisk med solskinn nå i mørketida. :enig_animasjon: Ja, super-deilig vær idag, så nå er det bare om og gjøre å komme seg ut. Det kan bli lenge til neste gang. Kjæresten og jeg har ihvertfall gått en lang tur ned til Nyhavn og op Strøget. Men dansklekser er jo også viktig. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 7. november 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 7. november 2004 Heisann Malou-Jen og Piglet, Jeg har ikke fått vært ute i det fine været, men har i allefall fått nytt synet av en flott soloppgang... Planen var å kun sove et par timer, men det anntall kan man gange med 3... :oops: Men hva gjør det når det er friuke? Det har forøvrig vært en meget god arbeidsuke, både arbeidsmessig og kollegemessig. (I går hadde vi en ganske fortrolig snakk. Det varmer når hun "utleverer" seg som hun gjorde i natt. Føler vi kommer nærmere hverandre). Når det gjelder julegaver så vil jeg prøve å være tidlig ute i år... Er det ikke noe om at posten gjerne vil ha dem første uken i desember? Jeg skal jo være her i Danmark og spise Flæskesteg juleaften Flæskesteg og riskrem! Ikke noe med ris a´lamande hos meg, synes mandlene er "litt i veien", jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 8. november 2004 #630 Del Skrevet 8. november 2004 Hei Miranda. Ingenting er som en fortrolig, lang samtale, mener jeg. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 8. november 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 8. november 2004 Ingenting er som en fortrolig, lang samtale, mener jeg. Håper du har det bra. Takk for hilsen, Ferskennam. Jeg har det fint. Deilig med friuke. Har forresten snakket med henne, - og hun koblet sitt webcam på. Jeg lovet å sette mitt til, i morgen... Nå skulle jeg forlengst ha hoppet i dusjen, og tatt en liten handle tur. Åh - skulle også ha gjordt litt rent. Skal jo på danskkurs i morgen, så da er det ikke tid til rengjøring... Når jeg tenker meg om har jeg det egentlig travelt, jo... Men jeg har jo fri, - og en hel uke å gjøre tingene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 9. november 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 9. november 2004 Startet dagen med å rive blader sammen. Flere trillebår-lass, så nå er jeg helt øm i ryggen :klage-smily: Men det var utrolig så godt det duftet da jeg skulle rive de våte blader fra valnøtt-treet. Kom til å tenke på den gang jeg var barn og klatret i trær. En slags granduft. Jeg har satt mit webcam til, etter avtale med henne (fra i går) Hun ville se mitt morgen-hår Nå har vi "sett" hverandre og spilt litt BG På tide å hoppe i dusjen og komme seg på danskkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2004 #633 Del Skrevet 9. november 2004 Taler i dansk her? Huff, den dårlige samvittigheten min prikker meg på skulderen angående hagen. Fikk aldri rivd hagen i våres og når ser det ikke ut til at vi går gjort de i høst heller. Det er vel ikke for sent ennå da, men vi har så mye annet å holde på med for tiden, også er det så deilig å slappe av. :oops: Kanskje jeg bare skulle klippe gresset istedet? Det kunne faktisk godt trenges, i hvertfall på baksiden av huset. Men jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke er andre enn oss som ser det da. Ingen skal foressten se mitt morgenhår! :hår: Malou-Jen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. november 2004 #634 Del Skrevet 9. november 2004 Så flonk du er i hagen! Bryggers vil jeg gjerne ha, men hage kan jeg vente en studn med. Det er mere enn nok å gjøre i en tre-roms leilighet. Lykke til på danskkurs. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 9. november 2004 Forfatter #635 Del Skrevet 9. november 2004 Taler i dansk her? Hva talingen anngår, går det nok bedre med Piglet :oops: Jeg skriver jeg. Og diskuterer. Som svar på et av dagens spørsmål, (fra en tekst), kom jeg til å skrive at kvinnen det dreide seg om kom fra Pakistan. Men hun var født i Glostrup, hvilket nok gjør henne til dansk... Ikke-rasistiske meg har kanskje fordommer likevel, da :oops: Huff, den dårlige samvittigheten min prikker meg på skulderen angående hagen. Fikk aldri rivd hagen i våres og når ser det ikke ut til at vi går gjort de i høst heller. Det er vel ikke for sent ennå da, men vi har så mye annet å holde på med for tiden, også er det så deilig å slappe av. :oops: Kanskje jeg bare skulle klippe gresset istedet? Det kunne faktisk godt trenges, i hvertfall på baksiden av huset. Men jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke er andre enn oss som ser det da. Å klippe gresset må være en stor fordel, - alle bladene forsvinner med Pytt - man kan ikke være alt for pirkete heller. Slappe av er deilig det Ingen skal foressten se mitt morgenhår! :hår: Tenkte nok du var forfengelig, ja Sier jeg som altså børstet håret innen cam´et kom på :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2004 #636 Del Skrevet 9. november 2004 Tenkte nok du var forfengelig, ja Sier jeg som altså børstet håret innen cam´et kom på :oops: :har-så-lyst-på-riskrem-at-jeg-nesten-sikler-smiley: Høres ut som du har hatt en deilig dag! :-D Lurer på om det finnes noen nordmenn i mitt nærområde jeg. Kanskje jeg skulle sette opp en etterlysning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. november 2004 Forfatter #637 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har gjordt rent :o Har vasket badeværelsene, tørket støv og vasket klær. Og klokken er knapt 10.30! Håper basillen holder seg. Men når sant skal sies så begynner jeg å bli trøtt. På tide med en KG-pause I går kveld da jeg skulle hente datteren hos ei venninne ble jeg invitert innenfor på en kopp te. Jeg har aldri brydd meg om sladder, og hadde ikke noe å tilføye samtalen da de andre to mødrene satt og snakket negativt om et annet foreldrepar fra klassen. Ubehagelig, synes jeg. Jeg er helt sikker på at om de kan baksnakke deres venninne (det må det vel være når de reiser på sommer og vinterferie sammen), ja, hva sier de så ikke om meg. Ikke for å være innbilsk, men jeg er helt sikkert et opplagt samtaleemne Pytt med det. Sånn er det på landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. november 2004 Forfatter #638 Del Skrevet 10. november 2004 :har-så-lyst-på-riskrem-at-jeg-nesten-sikler-smiley: *kaster riskrem over til Malou-Jen* Når det har forvillet seg andre nordmenn ned hit, er det helt sikkert noen i ditt området også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. november 2004 Forfatter #639 Del Skrevet 10. november 2004 Støvsuget og satt bolledeig, - tjo hei hvor det går! Tenkte at datteren og jeg skulle hygge oss med boller og kakao når hun kommer hjem fra skole. Mellom leksene våre. Jeg lurer litt på om dansk-læreren mener jeg skal gjøre alle oppgavene til i morgen, eller om jeg kan spare noen av dem til neste uke... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 10. november 2004 #640 Del Skrevet 10. november 2004 Boller og kakao med datteren hørtes ordentlig koselig ut. Håper jeg får en datter en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå