Gå til innhold

Miranda´s refleksjoner

Miranda

Anbefalte innlegg

Jeg for min del har nettop "snakket" med henne på MSN, - og nå har hun kjøpt en gård i "min" kommune. Det er jo bare perfekt :hoppe:

(Og her i Danmark er jo ikke kommunene så store som i Norge, så vi havner faktisk ikke så langt fra hverandre).

Mon tro hva fremtiden bringer...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Jøss, jeg var på ferie i det omsådet i fjor sommer, utrolig koselig sted!!!

Kanskje jeg var rett ved deg??

Jeg også, og jeg kommer snart tilbake :wink: Masse koselige småbyer rundt omkring der!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag er det bare 14 dager til kjæresten kommer hjem, så jeg gleder meg masse. Vi har bodd sammen siden høsten, så det blir deilig å være "ekte" samboere igjen. Og, jeg overveier jevnlig en dagbok, men synes ofte jeg har det for travelt til å holde den ordentlig ved like, hvis du forstår. Men jeg får sommerferie d 14 juni, så kanskje etter det? Akkurat nå har jeg nok med å snik-lese litt hos mine danske KG-venner... :wink:

Lolland-Falster er jo veldig hyggelig, men forstår godt behovet for en bil. Og det er jo veldig dumt at datteren din ikke får plasse på SFo. Kanskje til høsten? Og så er det jo helt topp av kollegaen bor i nærheten. :sjarmor:

Hygg deg med hus, hage og ikke minst kronprinse-bryllup på fredag. Må innrømme at jeg synes Mary virker som en perfekt kronprinsses.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg synes Mary virker som en perfekt kronprinsses.

Jeg synes nesten hun virker litt for perfekt jeg da, men jeg prøver å styre meg å ikke la janteloven ta fullstendig overhånd.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og' date=' jeg overveier jevnlig en dagbok, men synes ofte jeg har det for travelt til å holde den ordentlig ved like, hvis du forstår. Men jeg får sommerferie d 14 juni, så kanskje etter det? Akkurat nå har jeg nok med å snik-lese litt hos mine danske KG-venner... :wink:Piglet[/quote']

Jeg forstår godt at du føler du ikke har ordentlig tid til å holde en dagbok ved like. Selv har jeg egentlig litt de samme problemer for tiden. Men det gjør kanskje ikke så mye, for egentlig er jo en dagbok til for å skrive i når man har lyst, ikke sant?

Det er i alle fall hyggelig at du "stikker innom", Piglet :P

Takk for det, Mie :wink: Jeg kunne dessverre ikke hilse :ler:

Jeg som ikke hadde tenkt å se på bryllupet ble revet med av min datters forventningsfulle øyne. Og jeg synes Mary passer godt som kronprinsesse, jeg :P

Ellers så har de siste dager bestått av rengjøring... Ikke særlig spennende, men deilig når det er overstått.

God Weekend til dem som titter forbi :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper det står bra til med deg/dere der nede!

Tenkte jeg ville legge igjen en liten hilsen før jeg drar på en ukes tur til Hellas, og der var det gjort...

Feirer du 17. mai foressten? For meg har dagen nesten blitt en helt vanlig dag. Litt dumt kanskje... :-?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for klem og hilsner, Jennifer og Mie :P

Heldige Jennifer som er i Hellas... :Drømme-smily:

Nå må jeg heller skynde meg å skrive fort, for den dumme pc´n henger seg opp til stadighet... Irriterende, spesielt når jeg ikke vet hvorfor :evil:

Nåh,- men jeg var i gang med å fortelle om siste uke, når det hele stoppet opp. Håper ikke det skjer igjen...

Jeg har jo hatt min første (hele) arbeidsuke, hvor jeg skal kjøre 120 km én vei. Det har gått overraskende fint, men så er det deilig med friuke nå.

Og spesiet en gjøre-ingen-ting-dag.

Når det gjelder kollegaen føler jeg meg overbevist om at hun liker meg også... :oops:

De direkte blikk, den små-tullende oppførsel, og noen av de ting hun sier...

Selv har jeg forsøk ikke å gå totalt i baklås, men svare tilbake med lette, naturlige berøringer osv. :oops:

Det må man jo kalle en fremgang fra min side... :wink:

Nå skynder jeg meg å poste inden pc´n låser seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... nå skal hun ha ferie hele neste arbeidsuke (uheldigvis). Hun trenger flytte-ferie.

Jeg hadde sånn sett bestemt meg for ikke å "forstyrre" henne på noen måte her i flytte tiden, da hun har ualmindelig mye som skal ordnes på rekord tid.

I går morges da vi var ferdige med arbeidet, sa hun at nå har hun kun internett én uke til, så er det slutt. Jeg må ha sukket, mens jeg sendte henne et hurtig blikk. Hun fortsatte med å si at "jeg sender deg en sms", og jeg svarte at "ja, det måtte hun gjøre", og jeg sa til henne at jeg jo ikke kunne tillate meg å forstyrre henne her i flyttingen...

"Jo, forstyrr alt det du vil", sa hun. "Det er bare hyggelig!"... :P

Hadde det ikke vært for at jeg satt bak rattet og hun stod ved siden av bilen ved passagersiden, kunne jeg ha gitt henne en klem i det øyeblikk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede, spennede!

Nå må det vel snart skje noe?!?

Piglet

Håper det, Piglet, for jeg er like utålmodig som deg :wink:

Det varer heller ikke lenge før vi kan begynne å kjøre sammen til arbeid. Midt i juni, faktisk... Mon tro hvordan det vil være, så kommer vi til å tilbringe omkring 10 timer sammen, 7 dager i trekk. 14 dager om måneden... Kanskje det ender opp med at vi blir trøtte av hverandre?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Kanskje hun kan komme hjem til deg og hjelpe deg med å spise opp all isen? :sjarmor:

Gidder du ordne noe solskinn for meg når jeg kommer til pannekakelandet på ferie? Har allerede lagt inn det samme ønsket i boka til Jennifer, men jeg er redd hun bruker opp all solen nede i greskstrandløveland.

Sånn ca 25 grader og sol er ville være ok. :Hehe: ...og noen dager med overskyet er også greit - litt shopping må vi jo også få gjort. :kul: Thanks. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mie, jeg har snakket med værgudene og de har lovet at sommeren kommer når du skal hit på ferie. Det er derfor de kjører på sparebluss for tiden!

Og - jeg ville gladligen ha delt masse is med henne, men jeg er redd for at den er spist opp lenge innen hun når ned sammen med flyttebilen...

I går rett før senge tid, tenkte jeg at jeg ville sende en god-natt-sms til henne. Dristige Miranda la til, godt nok i parantes, at jeg alltid tenkte på henne :sjarmor:

Jeg var så trøtt at jeg sovnet med det samme, derfor så jeg ikke svaret jeg fikk før her i morges. Jeg må ha vært veldig trøtt, for svaret kom 2 min etter jeg la meg til å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hun skrev:

"Hej "Miranda"

tak for det, jeg sidder her mellem flyttekasserne og drikker en kop kaffe. Er næsten ferdig med at pakke ned, og trænger til en god nat søvn :wink:

knus herfra og sov godt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miranda

Lenge siden jeg har vært innom dagboken din nå. Ser du har kommet det i orden i ditt nye hjem. Håper dere vil stortrives der. :-)

Når det gjelder venninnen/arbeidskollegaen så går det sin vante gang ser jeg, men små uskyldige sms'er mellom dere :wink:

Hva med å prøve å være litt "frekkere" og "direkte" for å få en ordentlig tilbakemelding på hva hun vil? F.eks. kan du jo svare at du sovnet fort i går og at du drømte om henne. Skriv at det var en veldig "heftig" og våt drøm med mye deilig kos.... også slenger du på en *rødme masse* eller noe på slutten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden jeg har fått skrevet nå, - har problemer med pc´n for tiden. Den henger seg opp hele tiden, og jeg forstår bare ikke hvorfor. Grrrrr...

Takk for svar, Bettan. Koselig å få "besøk" av deg, og jeg må si du gir meg noen idéer til vurdering...

Vi har ikke hatt så mye kontakt de siste par uker, men de siste dagene har vi sms´et litt sammen. Vi har avtalt at hun kjører med meg til jobb neste uke. Blir koselig å få selskap de to timene i bilen.

Siden jeg er i det "bekymrende hjørnet" i dag, kan jeg ikke la vær å spekulere på hvordan det kommer til å påvirke oss.

Tiden er i alle fall inne til å få lagt kortene på bordet. Så får det bære eller briste. Dersom det brister får jeg et problem med å skulle skifte arbeidssted. I alle fall kan jeg se det blir vanskelig å finne et arbeid med samme lønn... Og nå som vi har blitt huseiere har vi basert oss på vår nåværende inntekt.

MEN, hun vet jo hva jeg føler for henne. Og hun vil jo ikke ha noen ny kollega. Så hvorfor sniker denne frykten seg inn i mitt hode...? Kanskje fordi jeg mixer noen elementer som ikke bør mixes.........????

Likevel kan jeg ikke la vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig i dag fikk datteren en fødselsdagsinvitasjon til ei tidligere klassevenninne. Jeg og moren snakket over en time i telefonen. Vi hadde så mye å snakke om, siden vi har kjent hverandre siden døtrene var 3 måneder. Og siden vi begge har flyttet ut på landet.

Etter jeg hadde snakket halsen tør, ringte plutselig ei venninne jeg ikke har sett på en stund. Så hva har jeg gjordt i dag...?

1) snakket i telefonen og

2) støvsuget

3) og spist. Ulempen med å ha fri er at jeg snoker i skapene etter noe godt. Og finner jeg ikke noe godt, spiser jeg det jeg finner.

Og hva skal jeg...?

1) På butikken etter brød (har ikke lyst, men må). Eller skal jeg bake...? Noen deilige boller med gulrøtter og annet små-snasks i? Hmmm...

2) Lage middag. Jeg har lyst på noe spennende, lurer bare på hva...? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå husker jeg hvorfor jeg ikke skulle lage pitabrød selv, - tar en evighet jo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...