Gå til innhold

Amelies nedtelling


Amelie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil spole tiden fram, jeg! Er det noen som vil være med på det? Kan vi ikke bare late som om det er, tja la oss si, torsdag 10. juni?

Da er vi ferdig med generalprøve i kirken, to stk utdrikningslag er unnagjort, kjole&sjakkett er i hus og sitter perfekt, alt er klart i forhold til gjester&selskapslokaler, og det er dagen før dagen før dagen! Please, vær med på dette da?! Jeg blir gal av denne ventingen :o

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he..Jeg blir med jeg! Tenk 4 mnd igjen i dag synes tiden bare flyr avsted jeg! Bare vent så sitter vi her 10. juni og stresser på! :ler: Vi har 10 års jubileum vi 10. juni :o Synes vi bare har vært sammen noen år jeg!! Hvordan ligger du elles an i planene?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEZ, da er vi to! Hvor mange tror du vi trenger å være for å få gjennomslag for dette prosjektet? :ler:

Joda, vi ligger greit ann. Har akkurat diskutert ønskeliste, har tenkt at den bør ligge klar i det folk mottar invitasjonene. Og vi er ganske i rute sånn ellers også. Det er bare SÅ LENGE til 12. juni! :-?

*utålmodig i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he, si det..

Vi tenkte også å ha ønskelisten klar når vi sende invitasjoner! Men jeg synes ingen av de stedet jeg vil legge ut ønskeliste, har den ordningen jeg :( Men vi får det vel til på et vis tenker jeg..

Vi er vel også egentlig i rute, men merker jeg stresser litt innvendig, må jo være sikker på å huske alt :wink:

Lykke til med videre planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha ønskelista vår på Glas Magasinet, og der kan man være så tidlig ute som man bare orker, tror jeg! Hvilke steder er det du har snakket med, da? Synes det virker som litt dårlig service, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kunne jeg tenkt meg å hatt en liste også, men det er ingen i nærheten av oss og da gidder folk sikkert ikke å kjøpe der og så fimmer de på noe annet "tull".. Vi skal ha på Hadeland Glassverk, der kunne vi få legge igjen, men de hadde ingen dataordning på det! Ellers kommer vi til å legge igjen hos en gullsmed og så hadde vi tenkt et sted som solgte el. artikler! Var egentlig det siste stedet som ikke hadde sånt, så jeg trenger kanskje ikke klage! Men jeg liker å få viljen min og at ting går som jeg vil for å si det sånn!! He, he :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da skjønner jeg. Det løser seg jo sikkert, dere får bare være flinke til å la folk vite hvor listene deres er og når de er klare!

Og nok en gang er jeg veldig fornøyd med å bo i en (nokså) stor by :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf! Er litt skuffa over at ikke flere ville være med på tidsspoling-idéen min :-? Jeg får vel holde ut da :wink:

I dag drar Amelie-mannen og jeg på hyttetur - bare oss to! Gleder meg masse til å ha en hel helg uten mas&kjas. Vi skal sove lenge, spise god mat, gå på ski, prate, lese bøker og kanskje (bare kanskje!) gjøre litt bryllupsting.

Er så glad i den mannen og elsker å ha ham for meg selv :hjerter:

God helg til dere som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi lagt ut ønskelista vår på GlasMagasinet! Det er så deilig med alt som er gjort! :) Vi var heldigvis godt forberedt, hadde tenkt gjennom hva vi ønska oss på forhånd, og det lønte seg. Man blir fort sliten av å traske gjennom GlasMagasinet rett etter jobb en mandag ettermiddag :-(

Så nå har Amelie-mannen lagt lista ut på nettet og da er vi klare til å sende ut invitasjonene. Enda et par uker igjen, da men... Liker å være tidlig ute, vi :wink:

Vi hadde forresten en nydelig helg på vinterfjellet. Godt å slappe av fra hverdagen innimellom. Nå venter en ny uke, men jeg er ved bedre mot enn på lenge. :blomst: En blomst til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det bare få dager til kjolen min kommer "hjem" fra Paris!!! Jeg er så spent på om alt går bra - i butikken, på flyet, i tollen. Uææ, det er så mange ting som skal klaffe :-? Og det værste er at jeg ikke har noe kontroll på det selv, i og med at det er en venninne av meg som henter den og frakter den til Oslo.

Puh. Men jeg gleder meg skikkelig til å (forhåpentligvis) ha den i hus, det vil si - den skal jo henge hos mamma og pappa da. Stoler ikke helt på om Amelie-mannen hadde klart å la være og smugtitte :wink:

Ellers har vi tatt det ganske med ro med bryllupsplanlegging i det siste. Til helga skal vi gjøre ferdig de siste invitasjonene, og så går alle sammen i postkassa mandag 1. mars! Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan min tid bli spolt fram til den dagen jeg blir fridd til???  :oops:

Innvilget :ler: Det vil da si at du kommer til å bli fridd til innen 13. juni 2004 (hvis du følger Juni og min sin spoling) - høres det greit ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok :ler:

Men du, hvis du er innmari giftesjuk, så er det jo "lov" for oss jenter å fri den 29.! Det synes jeg du skal tenke nøye over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, hvis du er innmari giftesjuk, så er det jo "lov" for oss jenter å fri den 29.! Det synes jeg du skal tenke nøye over!

Jeg vet det... Men sambo er ikke helt klar enda, og jeg vil jo ikke tvinge han til å si ja. Og så har han drømt om å fri til meg, sier han, så jeg vil ikke ta fra han den gleden.

Så inntil videre venter jeg, og drømmer meg heller bort i dagbøkene deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To viktige ting har skjedd siden sist:

1. Kjolen er i hus! Og den er sååå fiiin :) Er litt usikker på om jeg fremdeles liker sløret og hanskene, men det har jeg nok av tid til å tenke på. Prøvde selvfølgelig kjolen, den må som forventet legges opp, men i tillegg satt den ikke helt pent på siden av brystene (hvis dere skjønner...). Og så burde jeg nok gå ned 3-4 kilo. Altså ingenting som ikke kan fikses! Mamma stod med tårer i øynene, pappa klarte ikke si noe lurt i det hele tatt og broder'n ville bare løfte rundt på meg (!). Det var ville tilstander i heimen :ler: Jeg gleder meg sånn til 12. juni!

2. Bryllupsinvitasjonene er sendt ut! De ble veldig stilige, og vi er så spente på når vi begynner å få tilbakemeldinger. Dama på Posten så litt rart på meg da jeg spurte om jeg kunne på stemple brevene selv, men hun smilte og ønsket meg lykke til (!) da jeg var ferdig og gikk ut av postkontoret 20 kg lettere (as if :roll: ).

Og om kort tid er det bare tre måneder to go! Yiha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...