April Skrevet 3. juni 2004 #101 Del Skrevet 3. juni 2004 9 dager igjen, Amalie!! Dette går unna! Åh, som jeg gleder meg!! Har du orden på det meste? Det har jeg, bare småting som gjenstår! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 3. juni 2004 Joda, Juni, det kommer seg! Og takk for hilsen fra både Skogeki og SuperC. Hyggelig at dere stikker innom I dag har jeg hatt prøvetime hos frisøren. Er litt usikker på hvordan jeg synes det gikk, for frisøren var så stressa! Jeg fikk glansvask, hårkur og klipt tuppene - og det trengtes! Så gikk vi gjennom hvordan jeg vil ha håret, hvordan vi skal feste sløret osv. Vi ble enige tilslutt og jeg er fornøyd og tror det blir bra, men jeg likte som sagt ikke at hun var så urolig. Tror ikke jeg trenger en stressa frisør den 12. juni - stressinga kan jeg nok klare å stå for selv Men uansett, jeg bytter ikke frisør nå! Sånn ellers ligger vi også ganske bra ann. Av diverse ting som gjenstår kan nevnes: Kjøpe diverse takkegaver Skrive ferdig talen min Hente ringene våre hos gullsmeden Øve på brudevals Pakke til bryllupsreise Øve i kirka Hmm... Hva er det jeg stresser med egentlig?! Nervene har nemlig virkelig begynt å komme. Tror mest jeg er urolig for hvordan dagen kommer til å bli, om vi kommer til å klare å være oss selv oppi alt sammen. Jeg gleder meg jo også, selvfølgelig! Men det hjelper ikke på at jeg har mistet matlyst og sover superdårlig om natta... Også er det så lenge igjen! :-? Ellers tipper jeg at utdrikningslaget mitt kommer til å finne sted i helga, blir spennende å se hva de har funnet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juni 2004 #103 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjære Amalie! Jeg tenkte sånn på deg i går, for jeg synes det er så fælt at du ikke spiser og sover :-? Jeg kan også være flink til å stresse meg selv, for jeg har jo heller aldri giftet meg før og vet heller ikke helt hvordan dagen blir..Men jeg tror det er viktig å tenke at det er familie og venner som er tilstede og som er glad i deg. Dette er mennesker som du kjenner godt og som bare vil ditt aller beste uansett. Det kommer til å bli en fantastisk dag og det viktigste er jo at dere blir gift! Jo mer jeg nærmer meg, jo mindre viktig blir alle disse detaljene jeg har styra med et år!! Så på selve dagen, tror jeg det er viktig å bare slappe av og nyte det i fulle drag! Du får ikke gjort noe fra eller til uansett! Jeg ønsker deg alt godt for dagen, Amalie! Det kommer til å gå kjempe fint, det kan jeg love deg God klem fra juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 4. juni 2004 #104 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Amelie, koselig å lese dagboken din. Du har valgt en nydelig kjole, og en jeg aldri har sett maken til! Sender mange lykkeønskninger for den store dagen og alle dager som følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 7. juni 2004 #105 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei Amelie! Ble du drukket ut i helgen? Tipper at du ble det, siden det var siste helgen før den store dagen. Jeg ble drukket ut på fredag, og det ble en kjempekoselig dag med mange gode venninner . Jeg ble virkelig tatt på senga! (Dagen etter snakker vi ikke noe særlig om... ) Håper nattesøvnen og matlysten din har bedret seg. Håper du får en fin innspurt før lørdag. Klem fra skogeki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #106 Del Skrevet 8. juni 2004 Japp, lørdag ble den store utdrikningsdagen Jeg hadde en helt fantastisk superduper dag, hvor det "værste" jeg måtte gjøre var å ha på meg en prinsessekrone! Jeg hadde aldri trodd at dagen skulle bli så flott - den inneholdt alt jeg noensinne kunne drømme om. Sukk. Det er nesten så man burde gifte seg oftere Ikke lenge igjen nå - bare tre hele dager :o Oj, det var litt mindre enn jeg hadde trodd! Har det bedre enn i forrige uke; matlysten er tilbake og jeg sover nogenlunde godt om natta. Tror dette skal gå bra, jeg! I morgen er det øvelse i kirken; det både gruer og gleder jeg meg til. Skal bli spennende å se om jeg kommer gjennom det uten å begynne å grine... Torsdagen er forholdsvis rolig, tipper jeg skal pakke litt + gjøre siste finpussen på morgengave og tale. Fredag "flytter" jeg til mamma og pappa, hvor jeg skal sove fra fredag til lørdag, sammen med forloverne mine. Det tipper jeg blir kjempehyggelig Takk for hilsen fra både Skogeki, Mikkelbrud og Juni - jeg setter stor pris på at dere er innom og legger igjen hilsener i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 8. juni 2004 #107 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei du med den nyyydelige brudekjolen! Er innom dagboken din nå, kun dager før. Du kommer til å bli strålende vakker! LYKKE TIL!! Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #108 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei, du med de søte pingvinene Takk for komplimentet! Jeg synes selvfølgelig også at kjolen er nydelig, men jeg er jo ikke spesielt objektiv Hvordan går det med planleggingen deres da, Cajsa? Dere har jo ennå en god stund igjen, men vi KG-bruder pleier jo å være tidlig ute med det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. juni 2004 #109 Del Skrevet 9. juni 2004 Nå går det unna.. Vi skal også i kirken i morgen og øve litt. Nå har nervene begynt å vise seg for meg...Jeg er super spent!! Men dette går bra, ikke sant? Vi reiser "hjem" i morgen og det blir egentlig fint. Gleder meg til å kunne fortelle hvordan dagen har gått! Hvis jeg ikke er innom igjen- HA EN DEILIG DAG Kos deg og nyt dagen! Godt å se at du sover og spiser igjen :-) Klem fra juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #110 Del Skrevet 9. juni 2004 Puh - nå sitter jeg og jobber med Talen! Foreløpig går det greit, men jeg er redd det blir mye grining, gitt! Jeg snufser nå - når jeg sitter her helt alene og skriver God tur heimatt, Juni! Og lykke til med øving i kirken! Og selvfølgelig med den Store Dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juni 2004 #111 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Amelie, ville bare oenske deg og mannen en fantastisk dag paa loerdag! Skal foelge med her etter bryllupet og haaper paa referat og bilder Nyyyyt dagen og gratulerer paa forskudd med ekteskapet! Du minnet meg paa talen...den maa jeg ogsaa tenke litt mer paa snart! Mange bryllupsklemmer :klem2: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2004 #112 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg ville bare stikke innom å ønske deg og din kjære en fantastisk dag på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 11. juni 2004 #113 Del Skrevet 11. juni 2004 Bare en liten hilsen fra en snikleser, like før den store dagen. Lykke til, Amelie! Håper dere får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 11. juni 2004 #114 Del Skrevet 11. juni 2004 Lykke til i morgen, Amelie! Håper dagen din svarer til alle forventningene dine! Skal tenke på deg, og om en uke er det meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. juni 2004 #115 Del Skrevet 11. juni 2004 Lykke til med morgendagen, Amalie!! Håper dere får en deilig dag! Gleder meg til å lese referat! God klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 15. juni 2004 #116 Del Skrevet 15. juni 2004 Gratulerer så mye Amelie! Håper du hadde en fantastisk dag. Nå venter vi bare på referat ............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #117 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei og hopp! Sitter paa en internettkafe i Chiang Mai, Thailand og har bare tid til aa legge igjen en bitteliten hilsen. Vi hadde en fantastisk dag den 12. juni! Og uansett hvor mye vi evaluerer, kan vi ikke komme paa noe som gikk galt Jeg kommer tilbake med referat naar vi er hjemme i Norge igjen. Uansett - bryllupsreise er en genial oppfinnelse, vi koser oss masse og Thailand er et droemmeland aa vaere turist i! Tusen takk for alle hilsener Jeg skriver snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg