Gå til innhold

hvilken legnig har du

Fremhevede innlegg

Skrevet

Biseksuell. Jeg tenner mer på kvinner enn menn, men jeg forelsker meg nesten bare i menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biseksuell. Jeg tenner mer på kvinner enn menn, men jeg forelsker meg nesten bare i menn.

Er du kvinne eller mann selv?

Skrevet

Jente/kvinne, bifil. Seksuell tenning og romantisk interesse er ganske jevnt fordelt mellom kjønnene, men foretrekker å være sammen med jenter, da det ser ut til å fungere bedre. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Definitivt heterofil.

Men kan ha sex med jenter.. Tenner litt på at typen skal ta ei annen jente foran meg.

Men vet ikke om d er like bra i virkeligheta som i fantasien. Time will show! ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jøss, så mange bifile det er her! Er helt overrasket jeg.

Selv er jeg hetero tvers igjennom. Har aldri verken fantasert om jenter eller ønsket å eksperimentere med noen av samme kjønn.

Skrevet

Heterofil

Masse flotte menn der ute, men det er og blir jenter/kvinner når det kommer til seksualitet.

Skrevet

Bifil og heteroseksuell.

Eller var det hetrofil og biseksuell?

Eller biheteroseksofil?

:ler:

Skal ikke være lett!

Skrevet

Aseksuell(Afil?) men jeg kunne vært i et (sexløst) forhold med både gutter og jenter, så blir vel aseksuell bifil..hm

• Liker 1
Skrevet

Jeg er biseksuell. Kunne aldri ha blitt kjæreste med en jente men å ha sex med de? JA :jepp:

Skrevet

Jøss, så mange bifile det er her! Er helt overrasket jeg.

Kom til å tenke på at det muligens har noe å gjøre med at neppe alle heterofile gidder å svare her. Er jo SÅ mange brukere her inne, tviler på at antallet skeive som har svart gir et reelt inntrykk av virkeligheten.

:natti:

Skrevet

Er nok ofte de med en legning utenom normalen som klikker seg inn på denne tråden og svarer ja.

Skrevet

Jeg er bare hetero. Elsker menn. Tanken om å ha sex med et hunnkjønn byr meg fullstendig imot. Kunne heller aldri tenkt meg til å kline med en jente bare for "gøy".

Gjest MikeWaters
Skrevet

Er nok ofte de med en legning utenom normalen som klikker seg inn på denne tråden og svarer ja.

Hvilken legning har du?

Ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...