Gå til innhold

hvilken legnig har du

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bi, men har ikke hatt så mange dameerfaringer dessverre :sengekos:

Skrevet

Lesbisk :):)

Skrevet

Absolutt bifil! Eller, jeg forelsker meg mer i mennesket enn i hva slags kjønn det er :)

Skrevet

100% hetero.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. :erter:

Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til :hakeslepp: og litt :sjokk: av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. :(

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til :hakeslepp: og litt :sjokk: av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. :(

homofile og bifile praktiserer også "alminnelig sex" ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er heterofil, men kan nok helt fint ha sex med en jente/kvinne. Har ikke opplevd å forelske meg i annet enn menn.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange homoer sier du, tenker du bare menn da eller? Eller regner du ei lesbisk dame som homo også, som det jo er.

Mange kvinnehomoer og bifile her også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mange homoer sier du, tenker du bare menn da eller? Eller regner du ei lesbisk dame som homo også, som det jo er.

Mange kvinnehomoer og bifile her også.

Homoer, eller homofili, innebærer vel å være tiltrukket/ha sex med motsatt kjønn. Så ja, jeg tenkte på lesbiske kvinner, homofile menn og alle andre varianter innenfor dette.

Ikke at jeg tror at alle homofile har sær og pervers sex, men i dette forumet leser jeg mye rart. Tror ikke det er så veldig mange som er homo på ordentlig heller. Det har bare blitt litt kult å late som man er det nå om dagen. Begynner å bli litt lei av å høre om alle som går rundt og innbiller seg at de er homofile. Det blir litt patetisk. Det er ikke SÅ mange som er homofile!

Skrevet

Homoer, eller homofili, innebærer vel å være tiltrukket/ha sex med motsatt kjønn. Så ja, jeg tenkte på lesbiske kvinner, homofile menn og alle andre varianter innenfor dette.

Ikke at jeg tror at alle homofile har sær og pervers sex, men i dette forumet leser jeg mye rart. Tror ikke det er så veldig mange som er homo på ordentlig heller. Det har bare blitt litt kult å late som man er det nå om dagen. Begynner å bli litt lei av å høre om alle som går rundt og innbiller seg at de er homofile. Det blir litt patetisk. Det er ikke SÅ mange som er homofile!

Hva kan folk vinne på utgi seg som homofil på et nettforum om du tror det er mange som utgir seg for å være homofil, som ikke er det?

Slike forume er gjerne steder hvor rare ting dukker opp pga at "normale" ting ikke er så poppis å diskutere.

• Liker 1
Gjest fagfest
Skrevet

flere homo enn hetro her gitt. Er ikke overrasket akkurat!

Skrevet (endret)

Hetero. Men jeg forelsker meg i veldig feminine menn (uten at de nødvendigvis er bifile). Og ved et par anledninger har jeg crusha litt på et par jenter som igjen var litt androgyne.

Endret av Jumpforjoy
Gjest hogwash
Skrevet

Hetero, enn så lenge ihvertfall :)

Gjest Lucifer
Skrevet

Hetero, enn så lenge ihvertfall :)

Så du er egentlig litt bifil? Hehe Innrøm at du har lyst på pikk i munnen. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg skal vedde på at det er mange troll her. Det er jo bare å lese alle disse homsetrådene... Man er ekstremt naiv hvis man tror på alt det tullet. :fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

Så du er egentlig litt bifil? Hehe Innrøm at du har lyst på pikk i munnen. ;)

Nei, har nok ikke lyst på det pr dags dato. Men jeg skal leve lenge enda, så jeg utelukker ikke at det kan forandre seg. Jeg likte ikke surkål som liten, nå elsker jeg det :jepp:

Gjest Lucifer
Skrevet

Nei, har nok ikke lyst på det pr dags dato. Men jeg skal leve lenge enda, så jeg utelukker ikke at det kan forandre seg. Jeg likte ikke surkål som liten, nå elsker jeg det :jepp:

Så du mener at legning er noe som foranderer seg i hytt og pine? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...