Parvati Skrevet 4. mai 2010 #42 Skrevet 4. mai 2010 Bi, men har ikke hatt så mange dameerfaringer dessverre
Troyamin Skrevet 4. mai 2010 #44 Skrevet 4. mai 2010 Absolutt bifil! Eller, jeg forelsker meg mer i mennesket enn i hva slags kjønn det er
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #46 Skrevet 4. mai 2010 Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til og litt av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 4. mai 2010 #47 Skrevet 4. mai 2010 Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til og litt av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. homofile og bifile praktiserer også "alminnelig sex" 3
tineline Skrevet 4. mai 2010 #49 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er heterofil, men kan nok helt fint ha sex med en jente/kvinne. Har ikke opplevd å forelske meg i annet enn menn.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #50 Skrevet 4. mai 2010 Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til og litt av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. Mange homoer sier du, tenker du bare menn da eller? Eller regner du ei lesbisk dame som homo også, som det jo er. Mange kvinnehomoer og bifile her også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #51 Skrevet 4. mai 2010 Mange homoer sier du, tenker du bare menn da eller? Eller regner du ei lesbisk dame som homo også, som det jo er. Mange kvinnehomoer og bifile her også. Homoer, eller homofili, innebærer vel å være tiltrukket/ha sex med motsatt kjønn. Så ja, jeg tenkte på lesbiske kvinner, homofile menn og alle andre varianter innenfor dette. Ikke at jeg tror at alle homofile har sær og pervers sex, men i dette forumet leser jeg mye rart. Tror ikke det er så veldig mange som er homo på ordentlig heller. Det har bare blitt litt kult å late som man er det nå om dagen. Begynner å bli litt lei av å høre om alle som går rundt og innbiller seg at de er homofile. Det blir litt patetisk. Det er ikke SÅ mange som er homofile!
Gutt87 Skrevet 4. mai 2010 #52 Skrevet 4. mai 2010 Homoer, eller homofili, innebærer vel å være tiltrukket/ha sex med motsatt kjønn. Så ja, jeg tenkte på lesbiske kvinner, homofile menn og alle andre varianter innenfor dette. Ikke at jeg tror at alle homofile har sær og pervers sex, men i dette forumet leser jeg mye rart. Tror ikke det er så veldig mange som er homo på ordentlig heller. Det har bare blitt litt kult å late som man er det nå om dagen. Begynner å bli litt lei av å høre om alle som går rundt og innbiller seg at de er homofile. Det blir litt patetisk. Det er ikke SÅ mange som er homofile! Hva kan folk vinne på utgi seg som homofil på et nettforum om du tror det er mange som utgir seg for å være homofil, som ikke er det? Slike forume er gjerne steder hvor rare ting dukker opp pga at "normale" ting ikke er så poppis å diskutere. 1
Gjest fagfest Skrevet 4. mai 2010 #53 Skrevet 4. mai 2010 flere homo enn hetro her gitt. Er ikke overrasket akkurat!
Jumpforjoy Skrevet 4. mai 2010 #55 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Hetero. Men jeg forelsker meg i veldig feminine menn (uten at de nødvendigvis er bifile). Og ved et par anledninger har jeg crusha litt på et par jenter som igjen var litt androgyne. Endret 5. mai 2010 av Jumpforjoy
Gjest Lucifer Skrevet 4. mai 2010 #57 Skrevet 4. mai 2010 Hetero, enn så lenge ihvertfall Så du er egentlig litt bifil? Hehe Innrøm at du har lyst på pikk i munnen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #58 Skrevet 4. mai 2010 Homoer, eller homofili, innebærer vel å være tiltrukket/ha sex med motsatt kjønn. Så ja, jeg tenkte på lesbiske kvinner, homofile menn og alle andre varianter innenfor dette. Ikke at jeg tror at alle homofile har sær og pervers sex, men i dette forumet leser jeg mye rart. Tror ikke det er så veldig mange som er homo på ordentlig heller. Det har bare blitt litt kult å late som man er det nå om dagen. Begynner å bli litt lei av å høre om alle som går rundt og innbiller seg at de er homofile. Det blir litt patetisk. Det er ikke SÅ mange som er homofile! Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg skal vedde på at det er mange troll her. Det er jo bare å lese alle disse homsetrådene... Man er ekstremt naiv hvis man tror på alt det tullet.
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2010 #59 Skrevet 4. mai 2010 Så du er egentlig litt bifil? Hehe Innrøm at du har lyst på pikk i munnen. Nei, har nok ikke lyst på det pr dags dato. Men jeg skal leve lenge enda, så jeg utelukker ikke at det kan forandre seg. Jeg likte ikke surkål som liten, nå elsker jeg det
Gjest Lucifer Skrevet 4. mai 2010 #60 Skrevet 4. mai 2010 Nei, har nok ikke lyst på det pr dags dato. Men jeg skal leve lenge enda, så jeg utelukker ikke at det kan forandre seg. Jeg likte ikke surkål som liten, nå elsker jeg det Så du mener at legning er noe som foranderer seg i hytt og pine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå