Gå til innhold

hvilken legnig har du

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg elsker pikk og trange gutterumper. Homo.

Homomann

Anonymous poster hash: 7cc61...207
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hetero transe. Digger å bruke kjole

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har over lenge tid sagt at jeg er bifil, men jeg er jo ikke det. Jeg traff e mann, fikk barn med han, prøvde litt men funka ikke mellom oss. Så etter snart to år fra han som "bifil" så har jeg nå slått meg til ro med at jeg er lesbisk, har barn og er nysgjerrig på hva livet videre har å by på :)

Jeg spekulerer foresten ikke så mye på alle de forskjellige typer legning. Alle som har en eller annen form for den slags conection med det samme kjønn er for meg skeive, enkelt og greit :P

Endret av Aircondition
Skrevet

Lesbisk med heterofile tendenser.

Anonymous poster hash: 9ddcb...415

Skrevet

Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. :erter:

Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til :hakeslepp: og litt :sjokk: av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. :(

Helt enig, kan bli litt mye homserier på en gang... Men hvem er vel jeg til å dømme, er ingen homofob, men synes kanskje de viktigste jobbene burde tilhøre vanlige heterofile. :)

Skrevet

Jeg har aldri følt behovet for å kategorisere meg. Jeg forelsker meg, og tiltrekkes av fine mennesker. Kjønnet spiller ingen rolle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...