AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #161 Skrevet 17. januar 2015 jeg elsker pikk og trange gutterumper. Homo. Homomann Anonymous poster hash: 7cc61...207
Aircondition Skrevet 18. januar 2015 #164 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg har over lenge tid sagt at jeg er bifil, men jeg er jo ikke det. Jeg traff e mann, fikk barn med han, prøvde litt men funka ikke mellom oss. Så etter snart to år fra han som "bifil" så har jeg nå slått meg til ro med at jeg er lesbisk, har barn og er nysgjerrig på hva livet videre har å by på Jeg spekulerer foresten ikke så mye på alle de forskjellige typer legning. Alle som har en eller annen form for den slags conection med det samme kjønn er for meg skeive, enkelt og greit Endret 18. januar 2015 av Aircondition
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #165 Skrevet 20. januar 2015 Lesbisk med heterofile tendenser.Anonymous poster hash: 9ddcb...415
Cowboy Lotte Skrevet 20. januar 2015 #166 Skrevet 20. januar 2015 Det var da voldsomt mange homoer og bifile her da. Men det er ingen overraskelse at det finnes såpass mange perverterte homoer nettopp på dette forumet. Jeg får av og til og litt av å lese i dette forumet. Får nesten inntrykk av at heterofile som praktiserer alminnelig sex, er i ferd med å bli en minoritetsgruppe i dette landet. Helt enig, kan bli litt mye homserier på en gang... Men hvem er vel jeg til å dømme, er ingen homofob, men synes kanskje de viktigste jobbene burde tilhøre vanlige heterofile.
Drømmespill Skrevet 20. januar 2015 #167 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har aldri følt behovet for å kategorisere meg. Jeg forelsker meg, og tiltrekkes av fine mennesker. Kjønnet spiller ingen rolle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå