Gå til innhold

hvilken legnig har du

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har eksprementert litt med jenter før, men jeg annser meg selv som hetero. :)

Jeg har nå akseptert og slått meg til ro med at jeg er bifil. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biseksuell, heterofil. Sånn ca.

Skrevet

Jeg vet jeg bare må akseptere og godta, men jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen klarer seg uten p*kk - ihvertfall ikke når de har prøvd :) Dumt sagt, jeg vet. Men i mitt hode høres lesbisk sex så ufattelig kjedelig ut - år ut og år inn med gnikking og slikking? Ikke ta dette feil altså - ingen kritikk. Og jeg vet det sikkert er "mye man kan gjøre". Men altså, dette utstyret til mannen. Hvordan klare seg uten? *Sukk* :)

Haha, utrolig bra sagt, "knikking og slikking". :laugh: Det er mye stas som vibrerer og sånn, da! For min del skjønner jeg ikke hva man skal med mannetingen når jenter er så deilige og myke og fine og herlige overalt! Og heterosex, det er vel bare omf omf inn ut , eller? Haha!

Neidaaa, tok det ikke som kritikk jeg heller, men er er jo bra vi er forskjellige og kan holde oss til det vi liker! :-)

Jeg er veldig glad jeg aldri har sett eller rørt en penis, de virker bare ekle, syns jeg!

• Liker 2
Skrevet

Hetro. Kan fint si at samme kjønn er pent men kunne ikke tenkt meg å se noen naken eller å utforske en mann

• Liker 1
Skrevet

Hetro. Kan fint si at samme kjønn er pent men kunne ikke tenkt meg å se noen naken eller å utforske en mann

Som om jeg skulle ha sagt det selv! :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Bisexuell, men lykkelig i et hetrofilt forhold! :rodmer:

Kan fint ha sex med jenter og tenner på det, men får ikke følelser for kvinner. Med menn derimot forelsker jeg meg og er i forhold med.

Skrevet

Heterofil og litt biseksuell.

eller veldig biseksuell egentlig.

._.

Skrevet (endret)

Min legning er "jeg liker den jeg er sammen med". Tiltrekkes av det motsatte kjønn men synes kvinner er vakrere.

Endret av Heloise
Skrevet

Jeg er lesbisk. Hadde en crush på en gutt på videregående en gang, men har ikke opplevd noe lignende verken før eller senere. Er 35 og godt gift med kvinnen i mitt liv nå.

• 3 år senere...
Skrevet

Heterofil, men biseksuell når det er nylonstrømper i bildet....

Skrevet

Panseksuell. Heller mest mot jenter siden jeg finner "feminine" personlighetstrekk meget attraktive.

Skrevet

Jeg har vært i seriøse forhold med begge kjønn, er nå samboer med en mann. Så ja, må jeg absolutt puttes i en bås, så er jeg vel bifil da.

Skrevet

Homofil, men fortsatt i "skapet". Utenom dere på KG da :fnise:

Skrevet

ingenfil :forvirra:

Anonymous poster hash: 028e2...e5c
Skrevet

Bifil, biseksuell, fleksibel, panseksuell :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...