Gjest Gjest Skrevet 30. april 2010 #21 Skrevet 30. april 2010 Jeg forelsker meg i begge kjønn, men jeg har kun sex med menn. Det er bare dem jeg tenner på seksuelt. Noen vil nok kategorisere meg som homse, andre vil nok si at jeg er bifil. Selv bryr jeg meg ikke så mye om disse "båsene".
Gjest A Skrevet 30. april 2010 #22 Skrevet 30. april 2010 Abselutt underlagt kvinner... Hvis de som mye som ber meg om noe så er jeg solgt...Elsker damer :rødme: Faller hvergang jeg får en klem... Ohj (!) Hopelessly addicted... Hva kan man gjøra med sånt? Jeg bare spør :rødme: Hilsen en mann
Transemann 35 Skrevet 1. mai 2010 #24 Skrevet 1. mai 2010 Er transe og lar den feminime side komme frem så mye som mulig. Når jeg er damekledd fanatserer jeg om andre menn men har ikke erfaring med menn.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2010 #25 Skrevet 1. mai 2010 Zoofil. Elsker kaniner mer enn noe annet!! Men klarer å holde meg unna disse uskyldige hvite små med god hjelp av terapi!! Det hadde vel ikke gått uansett, sånn egentlig. 1
Gjest Ylva Virvla Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 Kan forelske meg i begge kjønn. Men er oftere tiltrukket av menn enn kvinner. Tenner mer på menn enn kvinner. Det er sammensatt. Jeg føler ikke noen av filene passer helt.
Gjest hann Skrevet 1. mai 2010 #31 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er avhengig av pikk. Akkurat som de fleste andre boysene og girlsene her inne på KG. Signerer den.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 1. mai 2010 #32 Skrevet 1. mai 2010 Jeg forelsker meg i begge kjønn, men jeg har kun sex med menn. Det er bare dem jeg tenner på seksuelt. Noen vil nok kategorisere meg som homse, andre vil nok si at jeg er bifil. Selv bryr jeg meg ikke så mye om disse "båsene". Du er som meg da, eller jeg er som deg. Jeg er kvinne og forelsker meg i begge kjønn. Tenner bare på menn.
Cuckold Skrevet 1. mai 2010 #33 Skrevet 1. mai 2010 Hedonisme ja, DET må jo være legningen min Takk, nå følte jeg at jeg fant meg selv. Føler du sadomasochisme er en legning Cuckold? Jeg har hengt litt på SMil-forumet og får inntrykk av at mange oppfatter det som det, altså at det er en stor del av deres person og at de dermed f eks kjemper for mer åpenhet og kunnskap rundt det på linje med de homofiles kamp. For meg er det mer en av mange greier jeg kan like (her kommer vel hedonismen og fleksibiliteten inn!), men jeg ser at det kan være litt mer dyptgripende for andre hvis de f eks er avhengige av å ha en partner med samme oppfatning. Jeg bare lurer av ren nysgjerrighet altså =) Hehe, det var jo en annen tråd her hvor dette med legning kom opp. Der kom det vel frem at det også er noen som mener deres hetero-, bifile eller homofile legning er påvirket av oppvekst. Hvis du så på Hjernevask la du kanskje merke til at kjønnsforskeren Nils Axel Nissen mener at han selv langt på vei har valgt å bli homofil. Så også når det gjelder vår plassering på homo-hetero-aksen er det ulik oppfatning av seksualitetens fleksibilitet. Jeg tror nok det seksuelle stikker dypt for mange av oss, og at vår seksuelle identitet føles som en del av oss, og det gjelder ikke bare den delen av den som går på plassering på homo-hetero-aksen. Så ja, sadomasochisme kan oppfattes som en legning på samme måte som homofili.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #34 Skrevet 1. mai 2010 Må kalle meg litt bi....fantaserer jo veldig om bi-trekant.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. mai 2010 #38 Skrevet 2. mai 2010 Må kalle meg litt bi....fantaserer jo veldig om bi-trekant. Hvorfor bare fantaserer
Gjest sardintroll Skrevet 2. mai 2010 #39 Skrevet 2. mai 2010 Alt i alt kan jeg vel kalle meg hetero, jeg forelsker meg i gutter og menn, og jeg vet at jeg vil finne en mann å dele livet med når jeg blir voksen, men jeg har klint litt med andre jenter noen ganger, og det var ikke akkurat grusomt.
Gjest A Skrevet 2. mai 2010 #40 Skrevet 2. mai 2010 Zoofil. Elsker kaniner mer enn noe annet!! Men klarer å holde meg unna disse uskyldige hvite små med god hjelp av terapi!! Det hadde vel ikke gått uansett, sånn egentlig. Betyr det at du ikke elsket kaniner?? Eller betydde det at du ikke egentli har gjort det med en kanin - men bare fantisert? For visst du bare fikk prøvd med en kanin så ville du aldri gått tilbake til en person :gjeiper: (Det sier ihvertfall en homse til meg- at hvis du bare fikk prøvd med en mann så gikk du aldri tilbake til damer... Ehr..Ja- særlig... ) (Syns egentlig bare at det var et morsomt svar da.. Og ikke seriøst )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå