Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Metalcharted skrev:

Dette ødelegger mest for deg tenker jeg, menn er opptatt av ryktet sitt også, så hvis de er sammen med en dame som har ryktet på seg vil de ligge unna deg når det gjelder forhold. 

Tenk hvis du ikke hadde hatt dette rykte på deg da, da hadde de ikke hatt noe imot deg! de som ikke bryr seg om antallet altså.

Du må nok dra en hvit løgn om antallet ditt, mange damer som må gjøre det dessverre, hvis de skal ha et forhold.

 

 

Jeg skjønner jo det, og det er vel derfor det har vært et problem med noen. Jeg prøvde meg med en hvit løgn en gang, men han fikk vite om meg fra noen andre han kjente. Han fortalte meg om det, sa at han ville se meg ha sex med noen av vennene hans. Jeg gjorde det, og et par dager etterpå dumpet han meg. Så etter det har jeg alltid vært ærlig om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, FruKG skrev:

Jeg skjønner jo det, og det er vel derfor det har vært et problem med noen. Jeg prøvde meg med en hvit løgn en gang, men han fikk vite om meg fra noen andre han kjente. Han fortalte meg om det, sa at han ville se meg ha sex med noen av vennene hans. Jeg gjorde det, og et par dager etterpå dumpet han meg. Så etter det har jeg alltid vært ærlig om det.

 

Tente han på det?

Hvis ikke er det dårlig gjort av ham, han lekte med deg da! 

Du kan velge å være ærlig ja, bor du i bygda eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Metalcharted skrev:

Tente han på det?

Hvis ikke er det dårlig gjort av ham, han lekte med deg da! 

Du kan velge å være ærlig ja, bor du i bygda eller noe?

Oi! Kjenner du ikke til denne brukeren? 

Anonymkode: 1281f...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Metalcharted skrev:

Tente han på det?

Hvis ikke er det dårlig gjort av ham, han lekte med deg da! 

Du kan velge å være ærlig ja, bor du i bygda eller noe?

Han sa at han gjorde det, og at han gjerne ville ha en kjæreste han kunne dele med vennene sine. Han lekte nok med meg ja :( Jeg bor ikke på bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Kjenner du ikke til denne brukeren? 

Anonymkode: 1281f...6f9

Nei, men vet hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Metalcharted skrev:

Nei, men vet hvem du er.

Det er jammen godt gjort.

Anonymkode: 1281f...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruKG skrev:

Han sa at han gjorde det, og at han gjerne ville ha en kjæreste han kunne dele med vennene sine. Han lekte nok med meg ja :( Jeg bor ikke på bygda.

Triste greier. Du må lyve da. Rykte ditt kan du ikke gjøre noe med, eller flytte. synes synd i deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Metalcharted skrev:

Triste greier. Du må lyve da. Rykte ditt kan du ikke gjøre noe med, eller flytte. synes synd i deg.

 

Takk for det, men det ligger i fortiden min. Nå har jeg en mann som vet alt og som aksepterer meg som den jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, FruKG skrev:

Takk for det, men det ligger i fortiden min. Nå har jeg en mann som vet alt og som aksepterer meg som den jeg er.

Der ble jeg glad. 

God natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. juni 2016 at 0.28, FruKG skrev:

Han sa at han gjorde det, og at han gjerne ville ha en kjæreste han kunne dele med vennene sine. Han lekte nok med meg ja :( Jeg bor ikke på bygda.

Jeg reagerer mer på at du bare gjorde det han sa, som om du mangler personlige grenser...Man kan jo ikke stole på ei som ikke har personlige grenser. Hvorfor har du ikke det?

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer mer på at du bare gjorde det han sa, som om du mangler personlige grenser...Man kan jo ikke stole på ei som ikke har personlige grenser. Hvorfor har du ikke det?

Anonymkode: f6bbe...c3e

Fordi jeg liker å gjøre det han spurte meg om, og han ga uttrykk for at han tente på det. Grenser har jeg, men sikkert ikke de samme som dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FruKG skrev:

Fordi jeg liker å gjøre det han spurte meg om, og han ga uttrykk for at han tente på det. Grenser har jeg, men sikkert ikke de samme som dine.

Jeg respekterer det, men hadde en mann spurt meg om å ligge med kameraten hans, hadde jeg tolket det som om han ikke var nok interessert i meg, samt bedt han fuck off! Jeg hadde tatt det som en stor fornærmelse. Så ja, vi er nok veldig ulike der. Det jeg mente å si, er at det er viktig å ha personlige grenser, da det viser at du bryr deg om deg selv. Nå vet jeg ikke hvor lenge du kjente han, men å foreslå noe sånt, er jo en stor risiko for deg å ta, og virker som om det er noe du gjør uten å nesten tenke over det. Må jo etterhvert bli kaos hvis du er intim med mange andre, samtidig som du har en kjæreste, du tukler med grensene som er med på å definere nærhet. Hva er nærhet når du er intim med mange andre som du egentlig ikke har nære følelser for, som f.eks han kameraten? Jeg spør ikke for å dømme, men fordi jeg lurer på hvordan du klarer å leve sånn. Du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke ønsker, er helt opp til deg. Jeg tenker at du må få endel reaksjoner, kanskje sinne reaksjoner, når du tar så lett på å gi deg hen, hvis du skjønner hva jeg mener. Fpr meg høres det selvdestruktivt ut. Det ligger også mye risiko å leve slik, mtp sykdommer, graviditet o.l.

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg respekterer det, men hadde en mann spurt meg om å ligge med kameraten hans, hadde jeg tolket det som om han ikke var nok interessert i meg, samt bedt han fuck off! Jeg hadde tatt det som en stor fornærmelse. Så ja, vi er nok veldig ulike der. Det jeg mente å si, er at det er viktig å ha personlige grenser, da det viser at du bryr deg om deg selv. Nå vet jeg ikke hvor lenge du kjente han, men å foreslå noe sånt, er jo en stor risiko for deg å ta, og virker som om det er noe du gjør uten å nesten tenke over det. Må jo etterhvert bli kaos hvis du er intim med mange andre, samtidig som du har en kjæreste, du tukler med grensene som er med på å definere nærhet. Hva er nærhet når du er intim med mange andre som du egentlig ikke har nære følelser for, som f.eks han kameraten? Jeg spør ikke for å dømme, men fordi jeg lurer på hvordan du klarer å leve sånn. Du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke ønsker, er helt opp til deg. Jeg tenker at du må få endel reaksjoner, kanskje sinne reaksjoner, når du tar så lett på å gi deg hen, hvis du skjønner hva jeg mener. Fpr meg høres det selvdestruktivt ut. Det ligger også mye risiko å leve slik, mtp sykdommer, graviditet o.l.

Anonymkode: f6bbe...c3e

N.B: Når jeg skrev at du kanskje får sinne reaksjoner, tenkte jeg på at du blir sint på deg selv, at du føler deg kjip fordi du mangler personlige grenser, grenser som er viktige for å beskytte seg selv, grenser man må ha for å kunne ta vare på seg selv.

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg respekterer det, men hadde en mann spurt meg om å ligge med kameraten hans, hadde jeg tolket det som om han ikke var nok interessert i meg, samt bedt han fuck off! Jeg hadde tatt det som en stor fornærmelse. Så ja, vi er nok veldig ulike der. Det jeg mente å si, er at det er viktig å ha personlige grenser, da det viser at du bryr deg om deg selv. Nå vet jeg ikke hvor lenge du kjente han, men å foreslå noe sånt, er jo en stor risiko for deg å ta, og virker som om det er noe du gjør uten å nesten tenke over det. Må jo etterhvert bli kaos hvis du er intim med mange andre, samtidig som du har en kjæreste, du tukler med grensene som er med på å definere nærhet. Hva er nærhet når du er intim med mange andre som du egentlig ikke har nære følelser for, som f.eks han kameraten? Jeg spør ikke for å dømme, men fordi jeg lurer på hvordan du klarer å leve sånn. Du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke ønsker, er helt opp til deg. Jeg tenker at du må få endel reaksjoner, kanskje sinne reaksjoner, når du tar så lett på å gi deg hen, hvis du skjønner hva jeg mener. Fpr meg høres det selvdestruktivt ut. Det ligger også mye risiko å leve slik, mtp sykdommer, graviditet o.l.

Anonymkode: f6bbe...c3e

Jeg hadde kjent han i ca en måned før han sa at han ville likt å se meg ha sex med noen av vennene hans. Jeg tok det som et kompliment at vennene hans ville ha sex med meg, og jeg ble glad for at han ga uttrykk for at han ville tenne på å se meg gjøre det.Jeg har egentlig aldri følt at sex og følelser har hengt sammen, mulig jeg er litt rar sånn. Nærheten er kosing, stryking, ligge tett sammen og snakke. Sex er ikke det, det er bare nytelse for meg.
Jeg får ikke slike sinne reaksjoner som du sier, men av og til lurer jeg jo litt på hva som driver meg til å ha sex med så mange forskjellige menn. Men jeg har akseptert at det bare er noe som ligger inni meg på en måte. 
Det er risiko med det selvsagt, skal ikke si at jeg ikke har vært ute for noe, men jeg har vært flink til å sjekke meg. Nå er jeg også sterilisert så gravid kan jeg ikke bli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, FruKG skrev:

Jeg hadde kjent han i ca en måned før han sa at han ville likt å se meg ha sex med noen av vennene hans. Jeg tok det som et kompliment at vennene hans ville ha sex med meg, og jeg ble glad for at han ga uttrykk for at han ville tenne på å se meg gjøre det.Jeg har egentlig aldri følt at sex og følelser har hengt sammen, mulig jeg er litt rar sånn. Nærheten er kosing, stryking, ligge tett sammen og snakke. Sex er ikke det, det er bare nytelse for meg.
Jeg får ikke slike sinne reaksjoner som du sier, men av og til lurer jeg jo litt på hva som driver meg til å ha sex med så mange forskjellige menn. Men jeg har akseptert at det bare er noe som ligger inni meg på en måte. 
Det er risiko med det selvsagt, skal ikke si at jeg ikke har vært ute for noe, men jeg har vært flink til å sjekke meg. Nå er jeg også sterilisert så gravid kan jeg ikke bli.

Å kjenne en person i en mnd, er ikke å kjenne en person...

Det er jo ikke rart hvis du ofte går på sånne smeller, når du tar så lett på å gi deg hen til folk du ikke kjenner.

Men det er kanskje det du liker...risikoen...

Anonymkode: f6bbe...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kjenne en person i en mnd, er ikke å kjenne en person...

Det er jo ikke rart hvis du ofte går på sånne smeller, når du tar så lett på å gi deg hen til folk du ikke kjenner.

Men det er kanskje det du liker...risikoen...

Anonymkode: f6bbe...c3e

Veldig ofte har jeg nå ikke gått på smeller, men selvsagt har det skjedd. Jeg vet da at andre går på smeller også selv om de er mer forsiktig. Med vennene hans var det jo bare sex, de var ganske rå også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme

Gutt 19 her, har hatt sex med ca. 60+ jenter. Angrer ingen ting! Har heller Aldri hatt kjæreste, leve live i ungdomstidene! 🍾😉  Brukte alltid kondom på dem jeg ikke kjente så godt. Viktig ;) alltid vært en gentleman når det kommer til sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år gammel kvinne. Jeg har hatt sex med èn mann, og han er min ektemann og far til våre 4(snart) barn😍

Anonymkode: 449e0...d69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 , år kvinne, første gang jeg hadde sex jeg var 24 :D med exmannen da var vi gifte (var veldig konservativt) etter vi blitt skilt 

har jeg prøvd to andre menn . På ett år har jeg samme sex partner !

Jeg egentlig ikke liker å prøve der og der ...Alt hva jeg vil  god kjemistry med en mann  som vil ha fast ekteskap med deilig god sex !

Anonymkode: 592cb...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...