Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Ser ut som ca 20 ikke er helt uvanlig på 25+ gruppen.

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 25. april 2010 at 2.21, Gjest mille_moren skrev:

Tenkte dette kunne bli litt artig. Hvor mange har dere hatt sex med?

Skriv helst alder. Og hvor mange tenker dere er normalt?

10

tenker det er normalt rundt 10 og oppover. Men ikke over 50, blir for mange, spesielt i min alder :P bestevennen min er oppe ved 48 snart og han er 21. Så hvis han kan, så kan vi å! 

-20år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år, 11 personer... Angrer på en minst 4 av dem 

Anonymkode: cfffa...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J 25 år 4 personer. 3 av de har jeg vært i forhold med.

Endret av Mayumie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt sjokk da jeg leste her...hvor mange ( spsielt unge ) som har hatt ekstremt mange sexpartnere.

Jeg synes det er trist.

Sex skal være noe spesielt. Tror faktisk endel av dere kan ta skade av det. 

Man skal ikke dele seg med hvem som helst. Hva blir nærhet da liksom..,når man deler sine mest intime deler med folk man egentlig ikke bryr seg om....

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal man svare på slike spørsmål, som noen andre mennesker har noe med personlig valg man tar?

Anonymkode: faede...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk litt sjokk da jeg leste her...hvor mange ( spsielt unge ) som har hatt ekstremt mange sexpartnere.

Jeg synes det er trist.

Sex skal være noe spesielt. Tror faktisk endel av dere kan ta skade av det. 

Man skal ikke dele seg med hvem som helst. Hva blir nærhet da liksom..,når man deler sine mest intime deler med folk man egentlig ikke bryr seg om....

Anonymkode: f6bbe...c3e

Enig, mye med dette samfunnet som virkelig er forskrudd.

Anonymkode: faede...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 stk, 7 hvis du teller med han ene jeg gav opp halvveis inni akten.. :ler: vi kom aldri så langt som til samleie, ble bare runk/sug/slikking. Var i et forhold i 11 år.

Jente 27

Anonymkode: 34200...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 stk, 7 hvis du teller med han ene jeg gav opp halvveis inni akten.. :ler: vi kom aldri så langt som til samleie, ble bare runk/sug/slikking. Var i et forhold i 11 år.

Jente 27

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Sikkert en psyko som vil ha flest til og fortelle

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: faede...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal man svare på slike spørsmål, som noen andre mennesker har noe med personlig valg man tar?

Anonymkode: faede...fd1

Så ikke svar da. Jeg svarer hvis noen lurer, det er ikke noen hemmelighet. Blir ikke flau av det. Viktig å være åpen.

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk litt sjokk da jeg leste her...hvor mange ( spsielt unge ) som har hatt ekstremt mange sexpartnere.

Jeg synes det er trist.

Sex skal være noe spesielt. Tror faktisk endel av dere kan ta skade av det. 

Man skal ikke dele seg med hvem som helst. Hva blir nærhet da liksom..,når man deler sine mest intime deler med folk man egentlig ikke bryr seg om....

Anonymkode: f6bbe...c3e

Er nok mange som prøver for hardt å finne drømmemannen/drømmedama på byen. Da ender det fort i senga hvis man har drukket.. dessverre.. men det trenger ikke å bety at vedkommende er en dårlig person.

Anonymkode: 2c524...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 22. Har hatt sex med 20-25. Bortsettfra et par unntak har alt vært gode erfaringer. 

Anonymkode: c63ce...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk litt sjokk da jeg leste her...hvor mange ( spsielt unge ) som har hatt ekstremt mange sexpartnere.

Jeg synes det er trist.

Sex skal være noe spesielt. Tror faktisk endel av dere kan ta skade av det. 

Man skal ikke dele seg med hvem som helst. Hva blir nærhet da liksom..,når man deler sine mest intime deler med folk man egentlig ikke bryr seg om....

Anonymkode: f6bbe...c3e

Det kan man si, men jeg tenker "mange" er veldig relativt. Kommer vel helt an på alder, og hvor lenge man har vært singel?  er man feks 35 og har hadd 15-20 er det vel ikke mye, om man har vært singel mye av tiden. Er man 20 og er oppe i samme mengde bør man kanskje roe ned...

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år her. Giftet meg med nummer 5, og det stoppet der. :)

Endret av Sheltay Retrac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente 20 år, har ligget med 7 stk

Anonymkode: 2d159...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, har ligget med 13 stk ca. (husker ikke helt jaggu... ) 

Anonymkode: 548bb...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok mange som prøver for hardt å finne drømmemannen/drømmedama på byen. Da ender det fort i senga hvis man har drukket.. dessverre.. men det trenger ikke å bety at vedkommende er en dårlig person.

Anonymkode: 2c524...fa5

Jeg skrev ikke at de som har mange sexpartnere er dårlige personer. Det jeg derimot skrev er at man ubevisst kan ta skade av det, på sikt. Det er jo flere her som skriver at de angrer på endel. Da bør man ikke drikke så mye, hvis det er tilfelle, men synes uansett det ikke skal være en unnskyldning. Det handler om å ha egne grenser. Seøv om man ikke finner drømmemannen/drømmedama med en gang, kan man fint være singel uten å legge seg på rygg med samtlige man finner i "ørska"... 

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...