Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man si, men jeg tenker "mange" er veldig relativt. Kommer vel helt an på alder, og hvor lenge man har vært singel?  er man feks 35 og har hadd 15-20 er det vel ikke mye, om man har vært singel mye av tiden. Er man 20 og er oppe i samme mengde bør man kanskje roe ned...

Anonymkode: 2c524...fa5

Jeg synes ikke det er en unnskylding å ligge med mange selv om man er singel. Har vært sin gel velig lenge selv, men aldri hatt behov for å ligge med random...Det byr meg imot. Det å ligge ukritisk rundt, forteller at man er ukritisk på hvem man slipper inn, og det synes jeg er et dårlig karaktertrek. Det forteller noe om hvordan man ser på seg selv. Det et tegn på at man viser at man er ikke er så mye verdt: "det er ikke så viktig hvem jeg gir meg hen til, da jeg er ikke så spesiell." Sånn tolker jeg damer ( og menn ) som ligger med mange.

Anonymkode: f6bbe...c3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere jenter som har hatt flere sexpartnere. Hvor mange % cirka vil dere si hadde en penis str på 13-14 cm lengde?

Eller gikk det bare i 17++?

Anonymkode: 781b1...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er en unnskylding å ligge med mange selv om man er singel. Har vært sin gel velig lenge selv, men aldri hatt behov for å ligge med random...Det byr meg imot. Det å ligge ukritisk rundt, forteller at man er ukritisk på hvem man slipper inn, og det synes jeg er et dårlig karaktertrek. Det forteller noe om hvordan man ser på seg selv. Det et tegn på at man viser at man er ikke er så mye verdt: "det er ikke så viktig hvem jeg gir meg hen til, da jeg er ikke så spesiell." Sånn tolker jeg damer ( og menn ) som ligger med mange.

Anonymkode: f6bbe...c3e

Jeg er mann, 35, har hadd sex med 15 og kjenner meg overhodet ikke igjen i din beskrivelse.

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er en unnskylding å ligge med mange selv om man er singel. Har vært sin gel velig lenge selv, men aldri hatt behov for å ligge med random...Det byr meg imot. Det å ligge ukritisk rundt, forteller at man er ukritisk på hvem man slipper inn, og det synes jeg er et dårlig karaktertrek. Det forteller noe om hvordan man ser på seg selv. Det et tegn på at man viser at man er ikke er så mye verdt: "det er ikke så viktig hvem jeg gir meg hen til, da jeg er ikke så spesiell." Sånn tolker jeg damer ( og menn ) som ligger med mange.

Anonymkode: f6bbe...c3e

Helt greit du har din mening, men du forstår vel at andre kanskje ikke deler den og kan ha andre oppfatninger enn det du har. Det finnes ikke en fasit her.

 

Jeg har jo hatt sex med en del som man kan lese lenger bak i tråden , jeg setter fortsatt meg selv svært høyt of har god selvtilitt. Jeg synes fortsatt at sex med en man elsker er best, men sex med faste elskere og ONS kan være svært godt og bra det og! 

For meg har jeg blitt mer frigjort og selvsikker etter jeg begynte å gi faen i hva andre synes og deres meninger of bare nyte den sexen jeg har hatt enten det er i forhold eller ikke, og jeg har nokså stort behov for sex så "why not just do it". Å ikke minst har jeg fått utforsket mye av min egen kropp og nytelse som igjenn har gitt meg svært mye tilbake.

Fordi jeg har hatt sex med en del så er jeg fortsatt veldig selektiv i.h.t hvem jeg har sex med.

At du mener folk kan ta skade av det må du gjerne, men for meg er det helt feil. :)

Godt vi ikke er like!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Vin_fruen skrev:

Helt greit du har din mening, men du forstår vel at andre kanskje ikke deler den og kan ha andre oppfatninger enn det du har. Det finnes ikke en fasit her.

 

Jeg har jo hatt sex med en del som man kan lese lenger bak i tråden , jeg setter fortsatt meg selv svært høyt of har god selvtilitt. Jeg synes fortsatt at sex med en man elsker er best, men sex med faste elskere og ONS kan være svært godt og bra det og! 

For meg har jeg blitt mer frigjort og selvsikker etter jeg begynte å gi faen i hva andre synes og deres meninger of bare nyte den sexen jeg har hatt enten det er i forhold eller ikke, og jeg har nokså stort behov for sex så "why not just do it". Å ikke minst har jeg fått utforsket mye av min egen kropp og nytelse som igjenn har gitt meg svært mye tilbake.

Fordi jeg har hatt sex med en del så er jeg fortsatt veldig selektiv i.h.t hvem jeg har sex med.

At du mener folk kan ta skade av det må du gjerne, men for meg er det helt feil. :)

Godt vi ikke er like!

 

Anonymkode: 2c524...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 2c524...fa5

 

8 minutter siden, Vin_fruen skrev:

Helt greit du har din mening, men du forstår vel at andre kanskje ikke deler den og kan ha andre oppfatninger enn det du har. Det finnes ikke en fasit her.

 

Jeg har jo hatt sex med en del som man kan lese lenger bak i tråden , jeg setter fortsatt meg selv svært høyt of har god selvtilitt. Jeg synes fortsatt at sex med en man elsker er best, men sex med faste elskere og ONS kan være svært godt og bra det og! 

For meg har jeg blitt mer frigjort og selvsikker etter jeg begynte å gi faen i hva andre synes og deres meninger of bare nyte den sexen jeg har hatt enten det er i forhold eller ikke, og jeg har nokså stort behov for sex så "why not just do it". Å ikke minst har jeg fått utforsket mye av min egen kropp og nytelse som igjenn har gitt meg svært mye tilbake.

Fordi jeg har hatt sex med en del så er jeg fortsatt veldig selektiv i.h.t hvem jeg har sex med.

At du mener folk kan ta skade av det må du gjerne, men for meg er det helt feil. :)

Godt vi ikke er like!

Litt enig med deg,men det som er mest ille, er når folk dømmer andre som dårlige mennesker ut i fra antall sexpartnere. Tenk å gå glipp av en utmerkert livspartner bare fordi vedkommende har hadd sex med flere enn deg selv.. det å dømme andre,uten å i det minste gi dem en sjangse er en dårlig egenskap.. jeg er mann og ligger kanskje på gjennomsnittet for befolkningen på min alder, men jeg kjenner folk som har flere enn meg, de er meget oppegående mennesker, med barn, jobb og god utdannelse. Som ikke som ikke som meg bekjent har vært utro eller noe sånne ting heller.. ofte er det slik at man kan være uheldig i sine partnervalg, ende opp som singel og prøve på nytt med flere før man finner den rette.. klart det blir noen på listen gjennom et voksent liv, men det gjør vel ikke noen til et dårlig menneske av den grunn? Er jo mange som har flere kjærester også gjennom livet.. har aldri skjønt meg på folk som er så trangsynte og dømmende..

Anonymkode: 2c524...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 30, har hatt sex med 3 menn. Alle var/er kjærester. 

De fleste venninnene mine har et lignende antall, men tror nok det er vanlig å ha hatt flere partnere enn jeg/vi har. 

Selv tror jeg mange burde begrense seg litt når det gjelder tilfeldig sex - nordmenn er på bunnen når det gjelder kondombruk og på topp når det gjelder flere kjønnssykdommer. Tror mange ikke tenker over helserisikoen og bare kjører på. Jeg tenker også på risikoen med å bli med ukjente personer hjem - hva om han/hun er en gærning? Man kan bli voldtatt, banket, frastjålet tingene sine etc. Fatter ikke at folk tør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lingua franca skrev:

Kvinne, 30, har hatt sex med 3 menn. Alle var/er kjærester. 

De fleste venninnene mine har et lignende antall, men tror nok det er vanlig å ha hatt flere partnere enn jeg/vi har. 

Selv tror jeg mange burde begrense seg litt når det gjelder tilfeldig sex - nordmenn er på bunnen når det gjelder kondombruk og på topp når det gjelder flere kjønnssykdommer. Tror mange ikke tenker over helserisikoen og bare kjører på. Jeg tenker også på risikoen med å bli med ukjente personer hjem - hva om han/hun er en gærning? Man kan bli voldtatt, banket, frastjålet tingene sine etc. Fatter ikke at folk tør.

Da ligger du langt under medianen. 9 partnere for kvinner på 21 år i norge. Sier seg selv det fort øker med årene.

Anonymkode: 2c524...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2! og jeg mener alt/det meste er normalt. Om det er ingen eller 100.

Endret av kaffepulver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hotwife har hatt sex med et stort antall men, og jeg elsker det!! Ingenting pirrer meg mer en å høre deilige sexhistorier fra hennes sensuelle munn:) 

Anonymkode: cd965...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min hotwife har hatt sex med et stort antall men, og jeg elsker det!! Ingenting pirrer meg mer en å høre deilige sexhistorier fra hennes sensuelle munn:) 

Anonymkode: cd965...e67

Du høres ut som min mann :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ligger du langt under medianen. 9 partnere for kvinner på 21 år i norge. Sier seg selv det fort øker med årene.

Anonymkode: 2c524...fa5

Ja, jeg skrev jo det selv. Men mener som sagt folk bør begrense den tilfeldige sex'en de har. Ikke bare av moralske grunner, men pga sikkerhet. Merkelig at folk ikke forstår hvilken risiko de tar når de blir med fremmede hjem! Det gjelder begge kjønn, men spesielt kvinner som som oftest er underlegne menn i fysisk styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 år gammel, hatt sex med en, fyren jeg var sammen med sist for 6 år siden.

Anonymkode: 7f372...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruKG skrev:

Hvor viktig er antall sexpartnere egentlig for menn?

For mange selvsikre menn som vet de er attraktive bryr seg egentlig ikke så lenge jenta er selektiv og beskytter seg selv, om du har hatt 50 eller 102 stk. De vet jenter er like mye glad i sex som dem. 

De som reagerer tror jeg føler sikkert de mister manndommen sin, de skal jo være mannen i forholdet å være best, mer erfaren en jenta osv, så hvis en dame har flere føler de seg liten tror jeg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Metalcharted skrev:

For mange selvsikre menn som vet de er attraktive bryr seg egentlig ikke så lenge jenta er selektiv og beskytter seg selv, om du har hatt 50 eller 102 stk. De vet jenter er like mye glad i sex som dem. 

De som reagerer tror jeg føler sikkert de mister manndommen sin, de skal jo være mannen i forholdet å være best, mer erfaren en jenta osv, så hvis en dame har flere føler de seg liten tror jeg. 

 

 

Jeg har vel ikke vært så veldig selektiv i forhold til hvem jeg har hatt sex med, men i forhold til hvem jeg har vært sammen med. Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruKG skrev:

Jeg har vel ikke vært så veldig selektiv i forhold til hvem jeg har hatt sex med, men i forhold til hvem jeg har vært sammen med. Har det noe å si?

Naturlig å være MER selektiv når man velger en partner så klart. Det går bra.:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Metalcharted skrev:

Naturlig å være MER selektiv når man velger en partner så klart. Det går bra.:tongue:

Det er ihvertfall noe jeg har vært obs på, det er selvsagt ikke alle menn som synes jeg er attraktiv på grunn av at jeg har hatt sex med så mange. Og det har selvsagt vært et problem i forhold til noen menn jeg ønsket å ha et forhold med. Det er mange som vet hvordan jeg er og jeg har nok et rykte på meg sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruKG skrev:

Det er ihvertfall noe jeg har vært obs på, det er selvsagt ikke alle menn som synes jeg er attraktiv på grunn av at jeg har hatt sex med så mange. Og det har selvsagt vært et problem i forhold til noen menn jeg ønsket å ha et forhold med. Det er mange som vet hvordan jeg er og jeg har nok et rykte på meg sånn sett.

Dette ødelegger mest for deg tenker jeg, menn er opptatt av ryktet sitt også, så hvis de er sammen med en dame som har ryktet på seg vil de ligge unna deg når det gjelder forhold. 

Tenk hvis du ikke hadde hatt dette rykte på deg da, da hadde de ikke hatt noe imot deg! de som ikke bryr seg om antallet altså.

Du må nok dra en hvit løgn om antallet ditt, mange damer som må gjøre det dessverre, hvis de skal ha et forhold.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...