Tabris Skrevet 5. mai 2010 #521 Del Skrevet 5. mai 2010 Et eksemplar av det nye favorittspillet mitt til PC samt en plate sjokolade hadde gjort meg gladere enn en diamantring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #522 Del Skrevet 5. mai 2010 Et eksemplar av det nye favorittspillet mitt til PC samt en plate sjokolade hadde gjort meg gladere enn en diamantring. Får ikke håpe du er spilleavhengig da. Er et økende problem nå fortia forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mai 2010 #523 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, det er jeg ikke. Det finnes svært mange som spiller uten å være avhengig. Synes egentlig det er litt trist at det er noe av det første du tenker på. Man pleier jo ikke spør noen om de er alkoholikere hvis de sier at de liker et glass rødvin eller to om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #524 Del Skrevet 5. mai 2010 Får ikke håpe du er spilleavhengig da. Er et økende problem nå fortia forstår jeg. Nå var det ikke pengespill det var snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #525 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, det er jeg ikke. Det finnes svært mange som spiller uten å være avhengig. Synes egentlig det er litt trist at det er noe av det første du tenker på. Man pleier jo ikke spør noen om de er alkoholikere hvis de sier at de liker et glass rødvin eller to om kvelden. Spiller det noen rolle så lenge du ikke er avhengig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mai 2010 #526 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, det spiller ingen rolle. Jeg synes bare det er litt trist hvis det er hva folk tenker på når de hører om PC-spill. Men det er kanskje litt vel langt off-topic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #527 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Det finnes ingen garanti at jeg er noe interessert i dem, eller dem i meg. Folk er veldig ulike - også mannfolk. Sannsynligheten er størst for at det ikke ville bli noe som helst vennskap. Familie er noe helt annet. De må man forholde seg til. Men partners venner kan man selvfølgelig ha en viss omgang med i sosial sammenheng, men det er altså veldig lite sannsynlig at det blir noe mer enn det. Klart det ikke fins noen garanti, men det er jo bedre å prøve å gå inn for å komme overens med de istedet for å tenke at nei, vi har sikkert ikke noe til felles så dermed gidder jeg ikke prøve en gang.. Dessuten de vennene hun har har sikkert ganske like interesser som henne, og man velger gjerne en kjæreste med like interesser og, så da er jo sjansen stor for at også kjeresten kommer fint overens med hennes venner, uasnsett kjønn. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så negativ at du bare tenker at det sannsynligvis ikke blir noe vennskap. Hvorfor er det så usannsynlig for deg? Jeg syns i motsetning til deg at det er minst like viktig å forholde seg til partnerens venner som til familien. Min mening er at gode, nære venner er den familien man velger selv. Endret 5. mai 2010 av Bianca26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #528 Del Skrevet 5. mai 2010 Det eneste jeg sa, var at måten man omgås på endrer seg med årene. Deriblant frekvensen. Personlig hadde jeg mye heller tatt en tur i fjellet enn å rave full rundt ute på byen. Det siste er direkte kjedelig i lengden. MÅ man drikke seg full for å være sosial med andre? Du kan da gå på fjelltur med venner og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 5. mai 2010 Klart det ikke fins noen garanti, men det er jo bedre å prøve å gå inn for å komme overens med de istedet for å tenke at nei, vi har sikkert ikke noe til felles så dermed gidder jeg ikke prøve en gang.. Dessuten de vennene hun har har sikkert ganske like interesser som henne, og man velger gjerne en kjæreste med like interesser og, så da er jo sjansen stor for at også kjeresten kommer fint overens med hennes venner, uasnsett kjønn. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så negativ at du bare tenker at det sannsynligvis ikke blir noe vennskap. Hvorfor er det så usannsynlig for deg? Jeg syns i motsetning til deg at det er minst like viktig å forholde seg til partnerens venner som til familien. Min mening er at gode, nære venner er den familien man velger selv. Joda, kan godt være det. Men som jeg har skrevet her tidligere også, så endrer forholdet til venner seg litt med årene. Selv om kvinner sikkert kan være flinkere til å bevare vennskapsbånd enn det menn kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 5. mai 2010 #530 Del Skrevet 5. mai 2010 Har du ikke lyst på en diamantring heller da? hehe Så du liker altså å "kjøpe deg inn" hos kvinner? I såfall er jeg ikke det minste forbauset over at du har opplevd at kvinner er ute etter å loppe deg for penger. For da tiltrekker du deg jo bare kvinner som er så opptatt av penger og materielle verdier at de er villige til å se bort fra dine manglende menneskelige kvaliteter. Et tips: Vær en ålreit person i stedet, og forsøk heller å "selge deg inn" på den måten. Da blir pengene dine underordnet, og ettersom du da sannsynligvis vil få en partner som liker deg og respekterer deg, er det ganske usannsynlig at du vil bli forsøkt loppet. Med andre ord: Hvis du vifter med pengene dine, vil du tiltrekke deg kvinner som vil ha dét og bare dét. Hvis derimot du er en hyggelig og ålreit person, vil du tiltrekke deg kvinner som er på utkikk etter dét. Hvilke av disse to foretrekker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 5. mai 2010 MÅ man drikke seg full for å være sosial med andre? Du kan da gå på fjelltur med venner og.. Tja, de aller fleste drikker seg i hvert fall fulle i sosiale arrangementer. Så da ligger vel svaret der tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #532 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, kan godt være det. Men som jeg har skrevet her tidligere også, så endrer forholdet til venner seg litt med årene. Selv om kvinner sikkert kan være flinkere til å bevare vennskapsbånd enn det menn kan være. Ja men hvis de er bestevenner når dama blir sammen med deg da? Høres ut som du forventer og håper at vennskapsforholdet skal endre seg eller bli dårligere så snart hun blir sammen med deg. Makan til smålighet. Menn er kjempeflinke de til å bevare vennskapsbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #533 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, de aller fleste drikker seg i hvert fall fulle i sosiale arrangementer. Så da ligger vel svaret der tenker jeg. Det kommer an på i hvilken setting. Man må jo også selv ta initiativ til å prøve å finne på noe sosialt sammen med andre uten at fyll må være involvert. Du får finne deg ei som er totalavholds og som har avholds venner da, så har du ikke det problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #534 Del Skrevet 5. mai 2010 Så du liker altså å "kjøpe deg inn" hos kvinner? I såfall er jeg ikke det minste forbauset over at du har opplevd at kvinner er ute etter å loppe deg for penger. For da tiltrekker du deg jo bare kvinner som er så opptatt av penger og materielle verdier at de er villige til å se bort fra dine manglende menneskelige kvaliteter. Et tips: Vær en ålreit person i stedet, og forsøk heller å "selge deg inn" på den måten. Da blir pengene dine underordnet, og ettersom du da sannsynligvis vil få en partner som liker deg og respekterer deg, er det ganske usannsynlig at du vil bli forsøkt loppet. Med andre ord: Hvis du vifter med pengene dine, vil du tiltrekke deg kvinner som vil ha dét og bare dét. Hvis derimot du er en hyggelig og ålreit person, vil du tiltrekke deg kvinner som er på utkikk etter dét. Hvilke av disse to foretrekker du? Signerer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2010 #535 Del Skrevet 5. mai 2010 Tja, de aller fleste drikker seg i hvert fall fulle i sosiale arrangementer. Så da ligger vel svaret der tenker jeg. Hva du vet, Steinar! De aller fleste til og med! Jeg lever i hvert fall ikke på samme planet som deg tydeligvis, og jeg er hverken eremitt eller avholdsmenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 5. mai 2010 Så du liker altså å "kjøpe deg inn" hos kvinner? I såfall er jeg ikke det minste forbauset over at du har opplevd at kvinner er ute etter å loppe deg for penger. For da tiltrekker du deg jo bare kvinner som er så opptatt av penger og materielle verdier at de er villige til å se bort fra dine manglende menneskelige kvaliteter. Et tips: Vær en ålreit person i stedet, og forsøk heller å "selge deg inn" på den måten. Da blir pengene dine underordnet, og ettersom du da sannsynligvis vil få en partner som liker deg og respekterer deg, er det ganske usannsynlig at du vil bli forsøkt loppet. Med andre ord: Hvis du vifter med pengene dine, vil du tiltrekke deg kvinner som vil ha dét og bare dét. Hvis derimot du er en hyggelig og ålreit person, vil du tiltrekke deg kvinner som er på utkikk etter dét. Hvilke av disse to foretrekker du? Jeg liker faktisk å gi dama gaver Vanligvis har ikke hun hatt noe spesielt imot det heller - for å si det sånn Den dama som kan loppe meg, er ikke født! Selv om hun nå gjør alt hun kan for det. Men alle damer er dyre, det er sikkert. Og selvfølgelig vil jeg helst at hun skal bli trollbundet av den fantastiske personligheten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #537 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva du vet, Steinar! De aller fleste til og med! Jeg lever i hvert fall ikke på samme planet som deg tydeligvis, og jeg er hverken eremitt eller avholdsmenneske. Steinar MÅ jo være eremitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 5. mai 2010 Det kommer an på i hvilken setting. Man må jo også selv ta initiativ til å prøve å finne på noe sosialt sammen med andre uten at fyll må være involvert. Du får finne deg ei som er totalavholds og som har avholds venner da, så har du ikke det problemet.. Måtehold er stikkordet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. mai 2010 #539 Del Skrevet 5. mai 2010 Men alle damer er dyre, det er sikkert. Hvordan kan du påstå at alle damer er dyre når jeg nettopp har sagt jeg vil heller ha et spill og en sjokolade fremfor en diamantring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. mai 2010 #540 Del Skrevet 5. mai 2010 Måtehold er stikkordet her. Ja men om du er på fest så trenger jo ikke du bli full fordet om mange andre på festen blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg