Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #601 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er i hvert fall ikke spesielt interessert i biler lenger. Det eneste som interesserer meg med biler nå er at den går fra A til B på en behagelig måte, og at jeg kan sette den på verkstedet for service Hvem man blir venner med er helt tilfeldig, og gode venner er det veldig langt i mellom. Ellers er det ikke kritisk viktig at dama og jeg har identiske interesser. Man trenger å kunne gjøre litt hver for seg også. Men en del ting må man selvfølgelig ha lyst til å gjøre i sammen også. Det er mange gutter som ikke er interessert i biler. Men er biler den eneste interessen du mener menn generelt har? Hva med sport, fisking, fjellturer, båter, strippeklubber, lese bøker, motorsykler, terrengsykling, dykking, fallskjelm, paragliding, svømming, løping, jogging, fotball, handball, golf, ishockey, curling, ja det fins en million interesser... Hvorfor skal det være så usannsynlig at det skal finnes menn som er interessert i det samme som du uten at de er interessert i biler?
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #602 Skrevet 6. mai 2010 Det er mange gutter som ikke er interessert i biler. Men er biler den eneste interessen du mener menn generelt har? Hva med sport, fisking, fjellturer, båter, strippeklubber, lese bøker, motorsykler, terrengsykling, dykking, fallskjelm, paragliding, svømming, løping, jogging, fotball, handball, golf, ishockey, curling, ja det fins en million interesser... Hvorfor skal det være så usannsynlig at det skal finnes menn som er interessert i det samme som du uten at de er interessert i biler? Joda, det finnes mange interesser. Og de aller fleste er sånt man holder på med når man er yngre. Etterhvert så gjør man ikke det så veldig aktivt lenger.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #603 Skrevet 6. mai 2010 Joda, det finnes mange interesser. Og de aller fleste er sånt man holder på med når man er yngre. Etterhvert så gjør man ikke det så veldig aktivt lenger. jo men så kompisene til din evt dame, vil gjerne være på din alder? Med minde du har tenkt å finne deg ei som er for ung for deg?
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #604 Skrevet 6. mai 2010 Joda, det finnes mange interesser. Og de aller fleste er sånt man holder på med når man er yngre. Etterhvert så gjør man ikke det så veldig aktivt lenger. Når man har passert 40 så skal man sitte inne og mugge
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #605 Skrevet 6. mai 2010 jo men så kompisene til din evt dame, vil gjerne være på din alder? Med minde du har tenkt å finne deg ei som er for ung for deg? Hun skulle visst ikke være for ung mener jeg å huske et av kriteriene var.
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #606 Skrevet 6. mai 2010 jo men så kompisene til din evt dame, vil gjerne være på din alder? Med minde du har tenkt å finne deg ei som er for ung for deg? Nei, ikke ei som er for ung. Men man kan aldri regne med at man skal bli venner med andres venner. Det kan jo skje selvfølgelig, men sannsynligheten er ikke stor. Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner.
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #607 Skrevet 6. mai 2010 Når man har passert 40 så skal man sitte inne og mugge Bare vent så skal du få se selv
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #608 Skrevet 6. mai 2010 Nei, ikke ei som er for ung. Men man kan aldri regne med at man skal bli venner med andres venner. Det kan jo skje selvfølgelig, men sannsynligheten er ikke stor. Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner. Hvorfor aldri? Og hvorfor er sannsynligheten så veldig liten? Jeg er overbevist om at det er omvendt
Gjest Prøvekandidat Skrevet 6. mai 2010 #609 Skrevet 6. mai 2010 Det er klart, hvis man bestemmer seg for at man ikke vil bli venner med noen så blir man så klart ikke det. Det verste med å bli kjent med noen og bli venner med dem er at mine forutinntatte oppfatninger kan vise seg å være feil, og hvem liker å ta feil?
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #610 Skrevet 6. mai 2010 Nei, ikke ei som er for ung. Men man kan aldri regne med at man skal bli venner med andres venner. Det kan jo skje selvfølgelig, men sannsynligheten er ikke stor. Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner. Sannsynligheten er i allefall liten når man på forhånd har bestemt seg for at det ikke er noen vits. "Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner." Det tror jeg på. For du ser jo ikke vitsen med å snakke med andre damer enn dama di, så da slipper du unna alt som har med dama di sine venner og du kan ha hovedfokuset på deg selv.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 6. mai 2010 #611 Skrevet 6. mai 2010 Nei, ikke ei som er for ung. Men man kan aldri regne med at man skal bli venner med andres venner. Det kan jo skje selvfølgelig, men sannsynligheten er ikke stor. Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner. Men er det ikke skummelt med venninner da, du kan jo risikere at de lokker damen din ut på sprell.. og det er jo ikke særlig smart..
Guriane Skrevet 6. mai 2010 #612 Skrevet 6. mai 2010 Men er det ikke skummelt med venninner da, du kan jo risikere at de lokker damen din ut på sprell.. og det er jo ikke særlig smart.. Det kan jo hende de låner henne et miniskjørt..
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #613 Skrevet 6. mai 2010 Sannsynligheten er i allefall liten når man på forhånd har bestemt seg for at det ikke er noen vits. "Og det er ikke derfor jeg vil ha dame heller. Mye mer praktisk at hun da bare har venninner." Det tror jeg på. For du ser jo ikke vitsen med å snakke med andre damer enn dama di, så da slipper du unna alt som har med dama di sine venner og du kan ha hovedfokuset på deg selv. Steinar jeg syns synd på han. Jeg tror han har problemer med å være sosial med andre. jeg tror rett og slett han har sosialangst. Derfor vil han slippe situasjoner der han kunne måtte være nødt til å bli kjent med noen.
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #614 Skrevet 6. mai 2010 Men er det ikke skummelt med venninner da, du kan jo risikere at de lokker damen din ut på sprell.. og det er jo ikke særlig smart.. Hun må ha godt vett selv. Det er veldig viktig - har jeg observert.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #615 Skrevet 6. mai 2010 Hun må ha godt vett selv. Det er veldig viktig - har jeg observert. Ja en av dere må jo ha vettet i behold, og når ikke du har det så...
Steinar40 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #616 Skrevet 6. mai 2010 Ja en av dere må jo ha vettet i behold, og når ikke du har det så... Ja, kanskje det
Ella_Grey Skrevet 6. mai 2010 #617 Skrevet 6. mai 2010 Ofte er de det, ja. Som flere andre har sagt: nei, de behøver ikke å være det. Fyllefester ... sosiale arrangementer, altså. Forøvrig singelforumet,ass Når en tråd først kommer ordentlig igang, så vokser den med en vanvittig fart. Og bare som et p.s, så syns jeg faktisk Steinar får litt mer pepper enn han egentlig fortjener her.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #618 Skrevet 6. mai 2010 Som flere andre har sagt: nei, de behøver ikke å være det. Fyllefester ... sosiale arrangementer, altså. Forøvrig singelforumet,ass Når en tråd først kommer ordentlig igang, så vokser den med en vanvittig fart. Og bare som et p.s, så syns jeg faktisk Steinar får litt mer pepper enn han egentlig fortjener her. hæ?
Ella_Grey Skrevet 6. mai 2010 #619 Skrevet 6. mai 2010 Var mer en generell betraktning om at når man bare er innom i blant (ok, litt mer enn det) så er det vanskelig å henge med på hva dere dedikerte singel-forum'ere diskuterer. Store deler av forumet skulle nesten vært lest som en tråd - for å få med seg alt av understrømmer. Pluss at selv om gudene skal vite at Steinar har diskutert seg selv inn i situasjonen, så var det er veldig ensidig trykk mot han nå.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #620 Skrevet 6. mai 2010 Var mer en generell betraktning om at når man bare er innom i blant (ok, litt mer enn det) så er det vanskelig å henge med på hva dere dedikerte singel-forum'ere diskuterer. Store deler av forumet skulle nesten vært lest som en tråd - for å få med seg alt av understrømmer. Pluss at selv om gudene skal vite at Steinar har diskutert seg selv inn i situasjonen, så var det er veldig ensidig trykk mot han nå. Joa. Litt så. Enkelte ting han sier har jeg vært bittelitt enig i faktisk. Men så er det litt gøy å krangle med han og da..
Fremhevede innlegg