Klips Skrevet 29. september 2011 Forfatter #781 Del Skrevet 29. september 2011 Hun har flyttet hjem til Tromsø. Litt nærmere deg, men ikke heeelt i nabolaget dessverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #782 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm, prosjekt fleksibilitet. Hvor ofte må jeg tøye, og hvilke øvelser bør jeg ha med for å dekke over alt? http://www.yogaexpertise.net/yoga-for-beginners-poses.html http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4087632.ece SolhilsenFremoverbøyFremoverbøy med brede ben & armer bakoverRyggvridningerButterfly poseBroHofteleddsbøyere, bakside lår, jentespagatenBena opp mot veggenOg så noe for skuldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har fått en lei vondt inne i ene leggen, som dukker opp på cardiotreninger med mye hopp og liknende, men ellers holder seg ganske rolig. Mystisk, var borte i flere dager, men kom tilbake da jeg hoppet igjen. Hva er best? Vente lenge med å hoppe, eller hoppe jevnlig og forsiktig? Jogge rolige turer? Akkurat nå får jeg ikke gjort noe uansett, ektemann bortreist i dagesvis og sønn dekket av vannkopper. Superstuck! (Kunne såklart gjort noe hjemme, men vi vet hvor flink jeg er til det) Ellers har det gått jevnlig i tre treningser per uke, ikke for mye, men ikke alt for lite heller. Helt greit inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 10. oktober 2011 #784 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oi, samme vondten som jeg har fått meg, høres det ut som! Jeg driver et "ta det med ro, droppe cardiotimer med hopp og sprett, og ikke jogge"-prosjekt nå, for å se om det går over. Så langt ser det ut til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2011 #785 Del Skrevet 11. oktober 2011 Sånn hoppevondt skal du være litt forsiktig med. Ta deg litt fri fra timer med hopp og sprett, tren leggstyrke og tøy! Kjøp også evt. nye sko med skikkelig demping om de du har har vart en stund. "Hopp og sprett"-syken er veldig vanlig å få når man kjører mye sal, og særlig når man ikke har gjort det på en stund og så hiver seg med på masse. Den leggstyrken er generelt ganske viktig for det meste av trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #786 Del Skrevet 11. oktober 2011 Åkei, takk for tips Styrke, tøying og nye sko. Vi har flere nye begreper nå ser jeg, "hoppevondt" og "Hopp og sprett"-syken Hvor lenge bør jeg ha hoppepause tro? Par-tre uker, kan jeg teste igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2011 #787 Del Skrevet 11. oktober 2011 Åkei, takk for tips Styrke, tøying og nye sko. Vi har flere nye begreper nå ser jeg, "hoppevondt" og "Hopp og sprett"-syken Hvor lenge bør jeg ha hoppepause tro? Par-tre uker, kan jeg teste igjen da? Jammen det ER jo en kjent sykdom. Par-tre uker er sikkert passe å prøve seg igjen. Prøv gjerne på en time uten så mye hopp, så merker du fort om du er bra igjen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 17. oktober 2011 Prøvde en uke helt uten noenting, sønnen hadde vannkopper, mannen var på jobbreise. Styrke, core & stretching i dag, får vel få meg litt mer system på sakene etter hvert, dille og dalle på timer er vel og bra en stund, men så vil man ha resultater igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #789 Del Skrevet 18. oktober 2011 Løpeskjørt? Høres litt teit ut, men samtidig ut som noe jeg har lyst på. Men jeg har ikke sett det noe sted, bare hørt om, hvor har de det? fx: http://www.loverunning.se/produkter/rs-runningskirts/skottsrutig-svart-4332265 Og så har jeg lest om løpeteknikk: http://blogg.piggelina.se/page/4/ og lyst på en tur i høstsol. Med skjørt og høy hestehale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. oktober 2011 #790 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har sett løpeskjørt på Løplabbet, men de har shorts under, noe jeg syns er bra Bruker det ikke selv, men har sett noen andre med det. Løpeteknikk er viktig, men vanskelig å lære seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #791 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hehe, har lyst på skjørt, asså. I dag, omsider, burlesque, og det var jo ikke akkurat trening, i hvert fall for en som faller så lett av dansekombinasjoner som meg, men moro i hvert fall, og stas med instruktør i nettingstrømper og høye hæler Får vel ta med noe tøy og se om det blir mulighet til joggings i køben neste uke, vi får se på koffertplassen. (Jobb) Forøvrig var jeg inne på bmi-tråden på kosthold og trening, og ble jo litt nysgjerrig, riktignok vet jeg ikke helt hva jeg veier (eller hvor høy jeg er ) og måtte søke opp en kalkulator for jeg aner ikke hvordan man regner det ut, men jeg fikk 21-22. Det er jo ikke så gærent for 38 1/2 med to barn og (litt) muskler Endret 21. oktober 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 27. oktober 2011 Siden da har jeg hatt to bursdagsselskaper, vært tre dager i København, og i dag må jeg få sett barna mine litt før jeg skal på teater. Ikke en muskel er brukt. Føles som jeg råtner på rot Men grunnlaget er jo i boks, man får bare tåle at dagene fylles med andre ting i blant. I morgen skal jeg svette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. oktober 2011 #793 Del Skrevet 27. oktober 2011 Velkommen tilbake Grunnlaget er der, du er raskt tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 27. oktober 2011 #794 Del Skrevet 27. oktober 2011 Herlighet, vi er jo så i synk med trening at jeg nesten blir redd Jeg har også ligget i brakk (dog ikke av samme årsaker som deg), og begynner så smått å komme i gjenge igjen. Liker meg best når betjeningen på Elixia tydelig kjenner meg igjen, jeg Stå på, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. november 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 3. november 2011 Det vet jeg ikke om jeg har opplevd at de gjør altså, kjent meg igjen? Nice Tok enda lenger tid å komme i gang igjen (festhelg, utkjørt etter halloweengåing, ektemann på konsert) men omsider, skrubbsulten etter to timer på foreldremøte og med litt vondt i halsen brøt jeg min toukers treningspause. Kettlebells Var så skjelven i beina etterpå at jeg måtte holde meg i rekkverket på vei ned trappen i frykt for å tryne. Han skulle plutselig lære oss ettbens knebøy, og jeg må med skam melde at de ikke satt så godt som før. Men det skal jeg få orden på. Forøvrig har jeg pushup-konkurranse med en kollega, eller et felles mål: 30 før jul. Hun klarte 29,5 i går, så jeg ligger litt etter. Mener jeg tok 24 da jeg testet. (Orket ikke tanken på å teste igjen etter timen i går. Men på fredag!) Da har jeg tre mål før jul: 30 pushups, ettbens knebøy, og så denne tøyingen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 3. november 2011 #796 Del Skrevet 3. november 2011 Uæh, kettlebells høres skummel-morsomt ut! Tror jeg må finne et senter i nærheten som har det på timeplanen Og ja, jeg blir i alle fall hilst på som om jeg kjennes igjen. Men nå er ikke senteret så stort, og det er få ansatte, så jeg tror det er mest derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. november 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 4. november 2011 Kettlebells er kjempegøy, men man får kanskje litt blåmerker på underarmene. Anywho, nå har jeg klart å bli forkjølet! Og jeg som liksom aldri blir syk. Ikke så veldig syk, da, men må kjenne etter om det er lurt å trene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. november 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 4. november 2011 Tror det må droppes. Men en annen ting, jeg syns jeg får lettere kramper nå under trening (nå som jeg har trent jevnlig i noen år), mener jeg hørte noe om magnesium el.l. - funker det på den type kramper man kan få under trening? Er ikke akkurat kjappest til å kjøpe inn den slags utstyr, men kan jo undersøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2011 #799 Del Skrevet 4. november 2011 Det stemmer at magnesium er det mest effektive hjelpemiddelet mot kramper. Etter at jeg begynte med ZMA daglig har jeg så og si ikke kramper lengre, men jeg var også kraftig plaget med kramper generelt når som helst på døgnet. Merker veldig godt hvis jeg går en liten stund uten ZMA, da kommer krampene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. november 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 14. november 2011 Takk, Enigma, skriver meg bak øret. Oktober/november har så langt vært ganske elendige treningsmåneder, men pytt. Gjør det litt baklengs i år, jeg, trener ganske mye mesteparten av året og lar det dabbe av skikkelig rett før det er sesong for bikini eller julebordkjolen Trener litt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå