madam_mim Skrevet 12. september 2011 #761 Del Skrevet 12. september 2011 SIKKER på atdu ikkje skal bli instruktør? Du kan kalla det POWERMUM, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 13. september 2011 Forfatter #762 Del Skrevet 13. september 2011 POWERMUM! Timen(e) i går var annerledes, stretchingdelen ganske yogabasert (og ikke så fokusert på å komme i spagaten, hehe), og det er jo bra for kroppen. Styrkedelen veldig annerledes, uvant, men interessant. Likte instruktøren som lo seg fillete av sine egne spøker. Likte ikke så godt når hun kjeftet på oss. Det kjentes ubehagelig. Prøve å huske den følelsen overfor egne barn I dag håper jeg å få til en girya/kettlebell trening. Men først skal jeg altså i en stall og strigle hest med døtrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. september 2011 Forfatter #763 Del Skrevet 14. september 2011 Om ikke nå, så kan det jo i det minste være backupplanen hvis alt feiler. Det å jobbe på treningssenter. Kan stå bak disken eller hva som helst jeg. Heller enn mye annet. If all else fails. Ble glad av å ha backupplan, har vært engstelig for mangelen av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. september 2011 Forfatter #764 Del Skrevet 15. september 2011 Onsdag kveld var det kettlebells-treningen var. Likte den. Mye stabiliseringsmuskler og interessant bevegelighetstrening. Kommer nok til å bli en gjenganger (nå som jeg er blitt så flink til å gå på disse etter-åtte-timene). Så deilig avslutning på en dag med frisk kveldsluft, god trening og splitter nydusjet i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. september 2011 Forfatter #765 Del Skrevet 16. september 2011 Nye yndlingstimer/yndlingsinstruktører på cardio: Mandag: Styrke, core & stretching Onsdag: Kettlebells / Henriette / Greta Torsdag: Karl Erik Fredag: Yoga / Henriette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. september 2011 #766 Del Skrevet 18. september 2011 Eg vil og testa saltimar, lenge siden gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. september 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, jeg har funnet noen godbiter nå, føler jeg. I dag var jeg igjen på styrke, core og stretching rett før senterstenging (mer om det siden), og tror jeg skal bruke de to pt-timene jeg har betalt og ikke brukt med nettopp denne dama. Hun er opptatt av funksjonell styrke og smidighet. har selv trent seg opp etter en trafikkulykke og ser ut som a million bucks. Og nettopp dette er en av mine viktigste grunner (faktisk, for jeg ser ca lik ut uansett) for å trene, å ikke bli en knirkete gammel dame med vondt overalt som ikke kan reise seg fra gulvet. Jeg har tenkt en del på "balansen" i kroppen; at noen ledd er myke, andre stive, noen muskler sterke, andre svake. Jeg håper nettopp denne dama kan hjelpe meg å spotte dette og gi meg noen triks. Og balansen min forøvrig er heller ikke som jeg skulle ønske. (stramme hodeskader ørret, stiv øvre rygg, stive skuldre, stramt bekken -eller hva man kaller det. Om å komme seg ut sent på kvelden: ikke vært flink til før, men nå har jeg blitt så smart at jeg vet at hvis jeg føler meg skikkelig slapp - som i dag: så slapp og stinn at jeg nesten var kvalm - så er trening det eneste som hjelper! Så hvis jeg er skikkelig slapp GLEDER jeg meg til vårtegn i frisk luft og regn, og til å pigge meg opp, og vet at det blir en BRA kveld, i motsetning til en mediocre i sofaen. Tjukke avsnitt, skriver på mobil og gidder ikke finpusse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. september 2011 Forfatter #768 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, det går ikke an å navigere opp og ned i teksten på mobilen, i tillegg har stavekontrollen slått ut håret. Stramme hodeskader ørret? DET lider jeg virkelig ikke av. Tror det var noe med stramme hofteleddsbøyere. Ambivalent forhold til det. Riktignok får jeg så svai rygg at jeg ser ut som Dolly Duck, men samtidig er det kanskje det som gjør at stjerten blir så fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. september 2011 Forfatter #769 Del Skrevet 19. september 2011 Ikke vårtegn i frisk luft heller, selv om det hadde vært å foretrekke. GÅTUREN skrev jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. september 2011 #770 Del Skrevet 20. september 2011 Lurte på kor ørreten kom inn i bildet ja! Eg er ikkje sikker på kor stramme hofteleddsbøyarar eg har, men ryggen er velsig svai og det bidrar utvilsomt til at baken stikker ekstra mye ut. Som er litt kjekt, men kanskje ikkje så funksjonelt. Men om du begynner med oppmjuking av hofteleddsbøyarar så må du gjerne dela tipsene med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2011 #771 Del Skrevet 20. september 2011 Lurte på om du hadde noen snåle muskler ingen andre har. Stramme/korte hofteleddsbøyere er jo veldig vanlig blant folk med kontorjobb i alle fall. Tøye, tøye og tøye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. september 2011 Forfatter #772 Del Skrevet 20. september 2011 Viktig å tøye ørreten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2011 #773 Del Skrevet 20. september 2011 Viktig å tøye ørreten! Blir den ekstra mør og saftig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. september 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 21. september 2011 Gleder meg til Burlesque timene kommer, jeg Er det litt sært å bli glad av bare å ha elixia sine hjemmesider oppe på pc'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. september 2011 #775 Del Skrevet 21. september 2011 Gleder meg til Burlesque timene kommer, jeg Er det litt sært å bli glad av bare å ha elixia sine hjemmesider oppe på pc'en? Oi, Burlesque-timer? Det hørtes litt spennende ut! Trodde det var noe av meningen at man skal bli glad jeg, så synes ikke det er rart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. september 2011 Forfatter #776 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg tenkte kanskje det var litt geeky Når kvelden kommer og jeg faktisk skal trene er det jo ikke alltid jeg er like inspirert, men jeg kommer jo av gårde, og kettlebells er virkelig gøy, asså. Mye stabilisering og bevegelighet. Og vanskelig. Sånn der fra liggende til stående føles langt mindre grasiøst når jeg gjør det enn det ser ut på instruktøren. Knebøy med kettlebell'en på strak arm over hodet også. Snakk om balanseutfordring. Endret 22. september 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. september 2011 #777 Del Skrevet 22. september 2011 Så masse fine hjerter du har fått i undertittelen din! <3 trening Eg vil og vita ka burlesque-trening går ut på.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. september 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hei, vet ikke stort om hva det går ut på selv, jeg: http://www.elixia.no/info/?menu=15000007&id=117333462 Er jo vanligvis ikke så koreografert av meg, men noen dansetimer må testes I dag var det plutselig vannkopper i hus, så slabbedask dag. Men hvis dette høstværet skal fortsette blir det jammen joggetur i helgen Endret 23. september 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. september 2011 Forfatter #779 Del Skrevet 27. september 2011 Samme tralten her, grenser for hvor mange ganger jeg kan nevne de samme timene jeg går på, liksom. Jogget i helgen, da. Men jeg kan jo dele min gamle instruktør fra Elixia Sjølyst, Lene H: http://lenehansen.blogg.no/ Smashing ser ut ut, og her skriver hun om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 28. september 2011 #780 Del Skrevet 28. september 2011 Smashing er ordet. Både biff og slank- eg vil ha ho til trenar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå