Klips Skrevet 10. august 2011 Forfatter #721 Del Skrevet 10. august 2011 Fullstendig umotivert for langturer, men blir en liten 5-6 kilometer hver kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2011 #722 Del Skrevet 10. august 2011 Imponert over at 5-6 kilometer er lite jeg Hehe. Lykke til med turen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. august 2011 #723 Del Skrevet 11. august 2011 Run Klips run! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. august 2011 Forfatter #724 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Hehe, takk mim. 5-6 kilometer er mye mer overkommelig å komme seg ut på enn 10 for tiden. Jeg har funnet en ca. 3 km runde, hvor huset mitt ligger i midten, slik at runden kan startes og avsluttes på alle mulige steder, alt ettersom hva jeg har lyst til, og jeg kjenner nå selve veien så godt at det blir litt autopilot. Huseiere langs ruten har dermed hatt mulighet til å se meg joggende forbi 2-3 ganger i 9-10 tiden fire dager i strekk. I dag står de sikkert klare med saft og boller, men i dag tror jeg ikke jeg kommer, føler sofa & øl er velfortjent. Men vi får se. Det er deilig med en kveldsjogg også. Samt dette konkurranseperspektivet... I går jukset jeg nesten litt; selv om jeg vet mange går i konkurransen har min regel vært at mine kilometre er fra ordentlige treningsturer, men i går skulle 8 åringen leveres i bursdag som lå 1 kilometer fra huset i følge google maps. Heldigvis er hun en spreking, og nesten like opptatt av konkurransen som meg, så vi jogget til og fra Dermed fikk jeg 4 "gratis" kilometer i tillegg til kveldsrunden. Nesten juks. Jah, så altså, dette driver jeg med. Nå er det to uker igjen av konkurransen. Jeg har 113 påmeldte, skikkelig kult at det ble så populært! Endret 12. august 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. august 2011 Forfatter #725 Del Skrevet 15. august 2011 Ånei ånei. I går kveld skrev en på laget på face at vi skulle sette nye pers'er denne uken, og flere nevnte 40K og jeg hang meg på. Så nå har jeg liksom sagt veldig offentlig at jeg skal løpe 40 kilometer denne uken. Shit! Angret allerede før jeg skrev det, men klarte ikke la være. En ekstrachallenge liksom, kan ikke la noe slikt suse forbi. Så altså. Meldt regn hele uken, jeg skal på fest og jeg skal på dagstur til København. Hei på meg, da. Klarte 39 km forrige uke med alle miniturene, så det blir faktisk akkurat en liten pers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 15. august 2011 #726 Del Skrevet 15. august 2011 Oi, dæven! Jeg er imponert over treningsfrekvensen din, alt du har tid til med både jobb og barn og hus og whatnot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. august 2011 #727 Del Skrevet 15. august 2011 Wow, er også imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. august 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 15. august 2011 Hehe, takk, men akkurat i dag skulker jeg for fulle mugger Bruker unnskyldningen at jeg har armen på et fryseelement etter å ha brent meg skikkelig på strykejernet. Den eneste dagen i uken hvor mannen er hjemme (=barnevakt) samtidig som det ikke regner og jeg ikke er på jobb i andre land. Ny slagplan: gå tidlig fra jobb, fem kilometer på mølle før jeg henter barna, og så en lenger tur i helgen. Eller noe. Kjenner jeg gir litt F, men det er bare to uker igjen, kan vel vente med å miste piffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. august 2011 #729 Del Skrevet 16. august 2011 Utrolig imponert over at du klarer å kombinere familielivet med såpass mye trening! Creds! Hehe, sånne utfordringer er "farlig" vettu Men har du satt deg et mål, når du det sikkert også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. august 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 17. august 2011 Skulket tirsdag også, dette ender vel raskt opp med at jeg må løpe fire mil på søndag Men det er litt deilig å senke skuldrene å si til seg selv at "Dette her er faktisk ikke så viktig!" Bare at det er litt viktig også, så i dag skal jeg løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. august 2011 Forfatter #731 Del Skrevet 17. august 2011 Sånn ja, 10 km oppe ved Sognsvann. Bare sånn at dere ikke tror jeg bare skulker. Er så fint å løpe der oppe, bare jeg gidder den kortkorte kjøreturen. (Hadde ikke max antall kilometer vært så viktig hadde jeg syklet opp. Sikkert, kanskje.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. august 2011 #732 Del Skrevet 17. august 2011 Synes du er flink eg! Og ganske morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. august 2011 #733 Del Skrevet 18. august 2011 Fint å løpe på Sognsvann ja. Har vel ikke vært der oppe og løpt i år. Kanskje man skulle ta turen dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. august 2011 Forfatter #734 Del Skrevet 18. august 2011 Hei hei og takk takk Sognsvann er en deilig avveksling fra å løpe rett utenfor døren der jeg kan velge mellom oppover- & nedoverbakker på asfalt, eller en utrast sti langs lysakerelven. Flatt, liksom. Og grus. Nirvana. I går kveld rundet challenge'n min 10 000 kilometer totalt sett. Skal si folk ble engasjerte! En uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. august 2011 #735 Del Skrevet 18. august 2011 Høres egentlig ganske deilig ut. Håper du blir fornøyd med innsatsen til slutt! Uansett har du jo klart å gira opp mange folk ved å arrangera konkurransen, det er ein prestasjon spør du meg... Er det kjønnsdelte klassar forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. august 2011 Forfatter #736 Del Skrevet 21. august 2011 Ja, jeg skal si jeg har fått folk til å trene i sommer, ja. Det er jo slett ikke en dum ting. Det er ingen inndeling utover hvilket land man løper for. Det er ca like mange ansatte på hvert kontor, så sånn sett ganske rettferdig. Hvert land har klart å rekruttere ca like mange løpere også, og det er jo gøy. At alle er med like mye. Det er 119 registrerte i dag, av totalt 314 ansatte, så en god tredjedel er altså ute og går eller jogger på min befaling. Selv hadde jeg bestemt meg for nye Sognsvannrunder i går i det fine været, og gjennomførte selv om jeg plutselig fant ut at jeg skulle vært på fest kl. tre og kom til å komme alt for sent (tre timer for sent, faktisk ). Men før jeg løp var jeg slett ikke i samme happy partymood som etter, og det visste jeg jo, så vel verdt investering på alle måter. Dessuten syklet jeg til festen, som jeg pleier, i mine 11 cm designerstiletter(!), og syklet minst dobbelt så langt tilbake igjen, herregud som jeg sjangla! Følte meg rimelig klar i hodet, men klarte ikke for mitt bare liv å holde sykkelen på rett kjøl. Kom hjem med skrubbsår på kneet og blod nedover leggen Nå har jeg krokodilleplaster på, og føler meg overraskende pigg, nesten så jeg kunne løpt en tur. Vi får se om det holder seg til jeg har barnevakt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. august 2011 #737 Del Skrevet 21. august 2011 Du er hardcore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 21. august 2011 #738 Del Skrevet 21. august 2011 Fyfela, jeg bøyer meg i støvet for deg, altså! Ikke ti ville hester kunne fått meg til å hverken løpe dritlangt før fest, eller for ikke å snakke om sykle med stilletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. august 2011 #739 Del Skrevet 21. august 2011 Fy søren, du er rå! Du er knallflink med løpinga, også å sykle i stilletthæler da gitt! Liker kombinasjonen mellom fashion diva og supersporty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. august 2011 Forfatter #740 Del Skrevet 24. august 2011 Hehe, takk takk. Trene før fest er en gammel favoritt, ikke bare blir man høy på endorfiner, men jeg blir ofte penere etter trening også. Stram og frisk. En eks-kollega og jeg hadde fast rutine med Elixia før lønningspils. Et viktig element jeg ofte undervurderer er da å spise etterpå Sykle i stilletter har jeg også ment er helt uproblematisk, da man bare tråkker med forfoten likevel. Men hvis man plutselig må slenge ut et bein og ta seg for kan det såklart finnes mer stødige sko Det ble uansett ingen pers forrige uke, men jeg har nådd mitt mål med 200 kilometer på disse to månedene. Og det kan se ut som om det er det jeg når, nå har gubben reist bort med jobben de siste dagene av konkurransen. Mulig jeg må skrape opp en barnevakt eller løpe i arbeidstiden for å sikre meg en 12. plass, som er det høyeste jeg kan håpe på (men som jeg derimot fint burde klare). I dag har jeg tatt med treningstøy, men intelligent nok glemt joggesko To dager igjen, så er det tre dager jobbgathering, og SÅ er det omfavnelse av Elixias høsttimeplan Og kanskje få noen muskler i kroppen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå