*Enigma* Skrevet 18. oktober 2013 #1261 Del Skrevet 18. oktober 2013 Yes, jeg fant en: http://www.goldeniris.no/index.aspx De var noe helt forferdelig dyre, 800 kr for en halvtime. På Spaet i Strömstad koster det 295 SEK for 20 min ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #1262 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hmm, kult, takk Nå begynte jeg å tenke at dette kunne vært julegave til mannen min også. Menn på 44 trenger liksom ikke allverden... Så får jeg velge om det er verdt å lage en tur til Strømstad ut av det. Nesten en tusenlapp spart, men en halv dag mistet, med mindre jeg finner på noe annet veldig gøy å gjøre i Strømstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2013 #1263 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kan dere ikke overnatte en natt på SPA i Strømstad? Det der med fisker kunne jeg godt tenke meg å prøve, også. Mine føtter er et trist syn... Men dette trodde jeg virkelig ingen drev med lenger. http://www.goldeniris.no/c-271-Detox.aspx Det er juks - intet mindre. Og det betaler forlk for. Salt og strøm gir "skittent" vann. Irriterer meg at det er lov å lure folk sånn. Hvilket vippeserum bruker du, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1264 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skittent vann? Bruker stimulash fusion Vet ikke helt, funker kanskje litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1265 Del Skrevet 6. november 2013 Nå er jeg SÅ fornøyd! Har funnet meg et softball-lag for husmødre Nå som det er vinter og innetrening spiller de mest innebandy. Spilte innebandy i halvannen time i går, er litt ødelagt men veldig lykkelig nå. Så gøy, så glad for at jeg ble spurt om å være med på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå