Gjest Bente Skrevet 23. april 2010 #121 Skrevet 23. april 2010 En kar jeg nettopp hadde blitt kjent med sa til meg: "Du ser ut som en dukke"... Jeg ble kjempefornærmet! Foretrekker å høre at jeg ser mer naturlig ut Jeg sitter og snakker på engelsk med en gruppe amerikanere om Norge. En amerikaner utbryter: "Gwyneth Paltrow"? Jeg, forvirret: "Hæ, har hun norske aner?" Han: "Nei, jeg trodde du var Gwyneth Paltrow." Jeg, mens jeg ler: "Nei, det er jeg heldigvis ikke!" Han, perpleks: "Det var også noe å svare..." (Det var vel ment som et kompliment, men jeg ser seriøst ikke ut som henne)
¤Pernille¤ Skrevet 23. april 2010 #122 Skrevet 23. april 2010 Hadde tatt det som et kjempehyggelig kompliment Hun har jo faktisk norske aner, eller roter jeg nå? Mener å ha hørt det.
Mord-Sith Skrevet 24. april 2010 #123 Skrevet 24. april 2010 "du ser så søt og uskyldig ut.. men samtidlig er du så forførende". Ein god ven som var min, uhm, "fuck-buddy" i ein liten periode. Merkeleg, men ganske så søtt.
Vaarin Skrevet 25. april 2010 #124 Skrevet 25. april 2010 "Du er den første jenta jeg har møtt som ikke har bart." "Oi, så fint det var her nede!" Den første fikk jeg fra en kompis og den andre under min første GU...
Gjest Skrevet 25. april 2010 #125 Skrevet 25. april 2010 (endret) Første gang jeg hørte "Så pene tenner du har!" ble jeg litt satt ut, men etterhvert har det jo blitt et kompliment Og denne fikk jeg engang: *gir den høye, mørke mannen IDen min* "Oi. Du var mye penere i virkeligheten." O.o Taaaakk..? *Ex kom tilfeldigvis over bilder av meg fra 13-14 års alderen* "Wow, du så jo ut som Harry Potter når du var liten! Bra du likner mer på Hermine nå da.." Greit nok, jeg hadde runde briller når jeg var yngre, men jadda.. EDIT: Kom på en til: En kompis av meg tråkker KONSTANT i salaten. Så komplimentene hans til meg, blir ofte litt sånn "Wtf...??" Hans versjon av "Så langt hår du har!!" = "Wow, så hårete du er!!" Endret 25. april 2010 av Lille Måne
Facepainter Skrevet 25. april 2010 #126 Skrevet 25. april 2010 Det er hyggelig å høre at jeg minner jenter om faren deres, men jeg synes det er en litt rar ting å si. Jeg ville aldri i livet sagt til en jente at hun minnet meg om moren min, uansett hvor mye hun gjorde det.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. april 2010 #127 Skrevet 26. april 2010 Kom akkurat på en. Jeg dreiv og rota littegranne med en nordlending i vinter. En gang lå vi i sofaen, og så ser han helt alvorlig på meg og sier: "Du har så fin hakeform! Spiss!" Og jeg kunne jo ikke annet enn å smile og takke. Han har forøvrig fått tilnavnet "NN med de små underarmene" sånn i etterkant.
ninuska_ Skrevet 26. april 2010 #128 Skrevet 26. april 2010 "Du er så vakker at jeg kunne rammet deg inn og hengt deg på veggen!" Jo takk..
LetThemEatCake Skrevet 26. april 2010 #129 Skrevet 26. april 2010 "Du har ett sött stjärthål!" "Dina ögon glöder ju!" "Vilken söt liten tå du har.. Den ser missbildad ut!" (av min sambo igår natt) "Du är en vacker clown." Får jag höra minst en gång i veckan av någon anledning!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå