El Capitan Skrevet 22. april 2010 #102 Skrevet 22. april 2010 "Du er øyestenen i frosken som hopper friskt rundt i Edens hage." og "Du er hullet i smultringen." (det er jo ingen ring uten hull, ellers er det jo bare en smultbolle) Jeg skrev det da vi ble tvunget til å skrive et kjærlighetsdikt på ungdomsskolen.
Gjest Sommerjenta* Skrevet 22. april 2010 #103 Skrevet 22. april 2010 Du kunne spilt rugby du, etterfulgt med et stort postitivt smil og ivrige nikk av en studiekamerat. Måtte bare ta det som et kompliment. Ellers har jeg fortalt kjæresten min at han er absolutt unik og brukbar noe han tok som en wtf men mente det veldig veldig positivt :gjeiper:
Sarah_83 Skrevet 22. april 2010 #104 Skrevet 22. april 2010 Flere har komentert at jeg har vakre hender. Den er jo grei da,men en gutt var besatt av halsen min. Syns jeg hadde så deilig hals, OK det var litt mer rart.
Gjest padawan Skrevet 22. april 2010 #105 Skrevet 22. april 2010 jeg pleier ofte å gi komplimenter på grunn av hender. det er noe av det først jeg ser på når jeg møter nye jenter. ikke fordi jeg har noen fetish men jeg synes hendene sier veldig mye om en person.
lillepipp Skrevet 22. april 2010 #106 Skrevet 22. april 2010 (endret) --- Endret 28. april 2020 av lillepipp
Gjest Psiv Skrevet 22. april 2010 #107 Skrevet 22. april 2010 jeg pleier ofte å gi komplimenter på grunn av hender. det er noe av det først jeg ser på når jeg møter nye jenter. ikke fordi jeg har noen fetish men jeg synes hendene sier veldig mye om en person. Ooh, nå ble jeg nysgjerring! Hvilke hender sier hva?
Gjest padawan Skrevet 22. april 2010 #108 Skrevet 22. april 2010 Ooh, nå ble jeg nysgjerring! Hvilke hender sier hva? jeg har en teori om at jenter som tar vare på seg selv og kroppen sin er flinke til å stelle hendene sine. dess mer velstelte hender dess bedre tar de vare på kroppen sin.
FrøkenFjong Skrevet 22. april 2010 #109 Skrevet 22. april 2010 Jeg fikk høre en gang at jeg hadde så fin stemme. Altså, ikke sangstemme, men snakkestemme. Også satt jeg sammen med 2 litt halvalkoholiserte typer på bussen her for litt siden. Og slike er jo ofte frittalende og koselige. De sa jeg var så søt. "Jo, takk", sier jeg tilbake og smiler. Deretter sier han ene at jeg er så fin på håret. Jeg takker for dette også, og tenker med meg selv at jeg er jo ganske fornøyd med frisyren. "Har du klept deg sjæl?", kommer det fra han andre... Eh, nei ikke akkurat.... Men de var jo søte da:)
Gjest Psiv Skrevet 22. april 2010 #110 Skrevet 22. april 2010 jeg har en teori om at jenter som tar vare på seg selv og kroppen sin er flinke til å stelle hendene sine. dess mer velstelte hender dess bedre tar de vare på kroppen sin. Ja, det er jo allmennkunnskap. Trodde det var noe nytt og mer spesifikt jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #111 Skrevet 22. april 2010 "Du har så lite hår i ansiktet" Tusen takk skal du ha, liksom
Gjest padawan Skrevet 22. april 2010 #112 Skrevet 22. april 2010 jeg er desverre ikke mer avansert enn som så :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 22. april 2010 #113 Skrevet 22. april 2010 "Du har så lite hår i ansiktet" Tusen takk skal du ha, liksom Kanskje den som sa det, tok feil og trodde du var gutt .
Gjest Kråka Skrevet 23. april 2010 #116 Skrevet 23. april 2010 jeg pleier ofte å gi komplimenter på grunn av hender. det er noe av det først jeg ser på når jeg møter nye jenter. ikke fordi jeg har noen fetish men jeg synes hendene sier veldig mye om en person. Nå ble jeg nysgjerrig på hva du ville tenkt om mine hender. Jeg holder dem rene og pene, med passe lange negler (så lange som jeg kan ha på jobben). MEN jeg har skjeve fingre. Det har jeg hatt hele livet. Du som observerer hender, ville du reagert på at noen av fingrene mine er tydelig skjeve????
Gjest padawan Skrevet 23. april 2010 #117 Skrevet 23. april 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du ville tenkt om mine hender. Jeg holder dem rene og pene, med passe lange negler (så lange som jeg kan ha på jobben). MEN jeg har skjeve fingre. Det har jeg hatt hele livet. Du som observerer hender, ville du reagert på at noen av fingrene mine er tydelig skjeve???? ikke i det hele tatt. det jeg ser på er om hendene er rene og pene (eller skitne), om det er lenge siden neglene er klippet/filt osv..
fuerza Skrevet 23. april 2010 #118 Skrevet 23. april 2010 ikke i det hele tatt. det jeg ser på er om hendene er rene og pene (eller skitne), om det er lenge siden neglene er klippet/filt osv.. Jenter som biter negler da? Er det et stort no-no?
Gjest padawan Skrevet 23. april 2010 #119 Skrevet 23. april 2010 i min verden så er det et av de største no-no'ene
Kara W Skrevet 23. april 2010 #120 Skrevet 23. april 2010 Da jeg jobbet som resepsjonist fikk jeg flere ganger høre at jeg hadde så fin stemme at de trodde jeg var en telefonsvarer En gang jeg var på byen (var vel 18-19 år) fikk jeg høre at jeg var så yndig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå