LetThemEatCake Skrevet 14. april 2010 #21 Skrevet 14. april 2010 Jag får ofta komplimanger om mina muskler på smalbenen! Haha. Inte att hela benen är fina, utan att mina smalben är muskulösa.. Men jag tackar och tar emot! Jag har också fått höra av olika sexpartners att jag smakar ovanligt gott därnere. Också en komplimang som man inte hör så ofta, haha.
Gjest jeanett Skrevet 14. april 2010 #22 Skrevet 14. april 2010 jeg har fått mange om pupper,øyne og rumpe.og normale romantiske, skittne,og milf ting. men det er kjedelig. her er ett par: kompis, og x: du har så fine legger!! (hvem bryr seg om legger da?!?! ) kompis: hele deg er magisk akkurat som en disney film! (den var søt da) vennine: du er så flink til å koste opp du! bruker begge hendene. (praktisk,men hvem tenker på slikt?) kompis: under alt fettet har du større biceps en meg!! (.. tok ikke d så positivt) x: du er så sexy når du støvsuger (jaha liksom...) kompis: du er ett fruktfat (joda, det er jo ikke feil..) arbeisskollegaer: vi har diskutert det, og håret ditt ser ser likt ut hver dag. du er akkurat som en dukke. (hmm..ville de ha forandring?! ) tidligere sjef: hør nå på hun som kjefter med den sexy håse stemmen! (var litt morsomt..)
Fandenivoldsk Skrevet 15. april 2010 #23 Skrevet 15. april 2010 "Det ser ut som du er laget av gull" Koselig det, men jeg ble litt "hæ.. gull?"
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #24 Skrevet 15. april 2010 Under sex fikk jeg høre at jeg hadde vakre bein........
Gjest padawan Skrevet 15. april 2010 #25 Skrevet 15. april 2010 jeg får ofte høre at jeg har pene tenner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #26 Skrevet 15. april 2010 Gratulerer på ditt utseende, har jeg fått som kommentar.
Sugerøret Skrevet 15. april 2010 #27 Skrevet 15. april 2010 Du er så søt når du plukker vekk hår. Æh... jeg har en føflekk med et stivt ekkelt hår som jeg får dilla av.Det mååååå bare vekk men mannen min synes jeg er så søt når jeg styrer fælt med å fjerne det..
Gjest typish Skrevet 15. april 2010 #28 Skrevet 15. april 2010 fikk kommentaren av en kompis en gang; du har helt perfekte pupper! *2 sekunder senere* de skulle bare vært litt større.. med andre ord, ikke helt perfekte nei:p
Gjest lura Skrevet 15. april 2010 #29 Skrevet 15. april 2010 Jeg har visstnok en meget hyggelig rumpe, fikk jeg en gang høre
Suzy Skrevet 15. april 2010 #30 Skrevet 15. april 2010 "Wow! Øynene dine! Er det din ekte farge?" Den har jeg fått endel ganger også...
Gjest cimi Skrevet 15. april 2010 #31 Skrevet 15. april 2010 Møtte en gang en fyr på en bar, og før vi hadde sagt ett ord til hverandre råklinte vi nesten hele kvelden. Var ikke sååå fulle noen av oss altså. Noe av det første han sa til meg var: "du ligner på ett dyr" Jeg(ganske fornærmet:"HVAAA!!!???!!" Han: "men dyr er jo vakre" hahah, søtt, men ganske wtf!!`????!!
Tiarra Skrevet 15. april 2010 #32 Skrevet 15. april 2010 En jeg hadde datet for 2 år siden... Han: Du har ikke forfalt siden sist ser jeg. Jeg: Hvordan det da? Han: Nei, du har lagt litt på deg, du er liksom ikke syltynn som du var før. Du er mer feminin nå. Så han syntes liksom ikke at jeg var fin den gang vi holdt på? #*&¤-& Vet ikke hvor søtt det er, men var ment som kompliment i all fall og jeg synes det er litt wtf:) Var den jeg kom på i farta
Tiarra Skrevet 15. april 2010 #33 Skrevet 15. april 2010 Og en stund tilbake fikk jeg høre: Å, du har dine fineste puppene jeg har sett på...lenge. Den synes jeg er både søt og litt WTF! hehe
Tiarra Skrevet 15. april 2010 #34 Skrevet 15. april 2010 Møtte en gang en fyr på en bar, og før vi hadde sagt ett ord til hverandre råklinte vi nesten hele kvelden. Var ikke sååå fulle noen av oss altså. Noe av det første han sa til meg var: "du ligner på ett dyr" Jeg(ganske fornærmet:"HVAAA!!!???!!" Han: "men dyr er jo vakre" hahah, søtt, men ganske wtf!!`????!!
Evalilja Skrevet 15. april 2010 #35 Skrevet 15. april 2010 Hmm.. Jeg er vel ikke glansbildet så jeg husker ikke så mange komplimenter, eller så er de bare borte i hodet for jeg fokuserer på det negative. Men det jeg husker: Min første kjæreste: du ligner litt på Reese Wtiherspoone. (Så fint men nei.. Det gjør jeg ikke altså.) Min andre kjæreste: Du har hekkbar rumpe. (Hihi. Det kiler fortsatt i magen når jeg tenker på det) En mann i seksti åra på fabrikken jeg jobbet: Du er den eneste jenta jeg respekter skikkelig her. Du er alltid blid og jobber hardt. Du er flink. (Det er så absolutt det beste å få høre. De andr kvinnene der er litt.....kjerringer :gjeiper: ) Min mor da jeg lå og sola meg: Det ser ut som om du har silikonpupper! ( Hehehehehehe! Mamma da :gjeiper: )
SymfoniBlomst Skrevet 15. april 2010 #36 Skrevet 15. april 2010 Jeg møtte igjen en engelskmann jeg datet for noen år siden, og følgende kommentar fikk jeg; " Oh, you look a bit more healty now than last time I saw you" Javel? Hva mener du spør jeg jo. Han svarer da at jeg hadde blitt litt rundere..
Andale Skrevet 15. april 2010 #37 Skrevet 15. april 2010 Fra kjærsten: "Du har så fine øreflipper du!" okei? Jo takk! Men stusselig da, hvis det bare er øreflippene han synes er fine lissom :gjeiper: haha
Kamikatze Skrevet 15. april 2010 #38 Skrevet 15. april 2010 Haha! Denne må på "mine innlegg". Er orntli dritfascinerende å overvære når kvinner vrir komplimenter til noe negativt.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2010 #39 Skrevet 15. april 2010 Fra kjærsten: "Du har så fine øreflipper du!" okei? Jo takk! Men stusselig da, hvis det bare er øreflippene han synes er fine lissom :gjeiper: haha Herregud klag! Jeg forteller dama mi DAGLIG hvor godt jeg liker flippene hennes, hvor fin jeg synes hodeskalle formen hennes er, hvor myk kinnene hennes er, hvor godt armhulene hennes lukter etter en lang dag på jobb og hvor godt det er å gni nesa mi mot den myke nesa hennes. Heldigvis så sperrer hun ikke opp øynene, men ser det POSITIVE i hva jeg så sårt prøver å få frem. At jeg fascineres av små ting ved henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå