Zinnia Skrevet 15. april 2010 #41 Skrevet 15. april 2010 (endret) Hihi... Gikk en gang på tur i fjellet med en sjarmør da han konstaterer at jeg har en sånn fin hesterumpe... muskuløs og fast, akkurat som en veddeløpshest! Samme sjarmøren sa en annen dag da vi solte oss på terassen at det så ut som jeg hadde apeføtter, og lurte på om jeg var flink til å gripe og løfte ting med dem. Har også fått høre (av en annen) at jeg ligner på en hamster i ansiktet Endret 15. april 2010 av Dansepiken
Gjest Scarlett Skrevet 16. april 2010 #42 Skrevet 16. april 2010 Hahaha, morsom tråd! Jeg har fått mange rare komplimenter, men så er det å huske dem da. En fyr på byen kom bort og klemte på leggene mine og spurte om de var ekte. Ei jente som så beundrende på meg og sa "Alt er så fint med deg, jeg klarer ikke velge 1 del jeg liker best". (fra en jente liksom, hetro så vidt jeg vet om:p Faktisk gir jenter meg rarest komplimenter!) "Du har fin fasong på hodeskallen, sånn at du ikke trenger tupere håret" En gutt på byen kom bort og tok ansiktet mitt i hånden sin og sa "Gud for et nydelig ansikt, jeg ser for meg deg med afro på catwalken" Øhm, takk... "Er du like mystisk som du ser ut?" Hvordan skal man tolke det liksom:p
Andale Skrevet 16. april 2010 #44 Skrevet 16. april 2010 Herregud klag! Jeg forteller dama mi DAGLIG hvor godt jeg liker flippene hennes, hvor fin jeg synes hodeskalle formen hennes er, hvor myk kinnene hennes er, hvor godt armhulene hennes lukter etter en lang dag på jobb og hvor godt det er å gni nesa mi mot den myke nesa hennes. Heldigvis så sperrer hun ikke opp øynene, men ser det POSITIVE i hva jeg så sårt prøver å få frem. At jeg fascineres av små ting ved henne. Klager ikke jeg Syntes det var kjempesøtt, og litt wtf lissom :gjeiper: Blir litt som å si "så fin lilletånegl du har!"..
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2010 #45 Skrevet 16. april 2010 kompis, og x: du har så fine legger!! (hvem bryr seg om legger da?!?! ) Selvfølgelig er det viktig med fine legger! Dvs at de er lange og kjegleformet. Selv har jeg litt korte, butte legger og er klar over at det ikke er min sterke side! Derfor må jeg kompensere med å fremheve mine pluss, som er overkroppen og ansiktet. Og som regel gå med høyhælte sko for å få lengre ben. Så har du lange velformede legger uten å sette pris på det er du virkelig utakknemlig!
Gjest Psiv Skrevet 16. april 2010 #47 Skrevet 16. april 2010 Merkelige/søte komplimenter jeg har fått: "Du likner på en hare når du smiler." -mannen min "Du ser ut som en Barbiedokke." - en kompis "Jeg tror du er ganske kinky, litt SM liksom" - et vennepar "Du har et utseende som passer til Goth-stilen" - svogeren min "Du er en drømmedame fra en annen planet" - mannen min i påvirket tilstand "Du har så SMÅ TÆR!!" - mange "Grønne øyne!!" - mannen min "Du er så rar som steik til hverdags" - mamma
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #48 Skrevet 16. april 2010 At jeg har såkalte "sugelepper", nåvel, var sikkert ment godt! Da jeg var fjortis var det en i klassen som var fæl å kommentere puppene mine, og en dag han hadde nevnt for 100' gang at jeg hadde "bra brød".. var det en av de mindre populære guttene som skulle forsøke å si noe i samme stil: "Ja, hun har jo ganske fin rumpe også". Da utbrøt han bad boy'en irritert: "NEI, "Trine" har fine PUPPER!!" Javel. Ellers er det en venninne som pleier å kommentere at jeg har så "spesielle" ører, men jeg vet ikke helt om hun mener dette på en positiv måte.. ser ikke noe spesielt med ørene mine, liksom..?!
Gjest jeanett Skrevet 16. april 2010 #49 Skrevet 16. april 2010 Selvfølgelig er det viktig med fine legger! Dvs at de er lange og kjegleformet. Selv har jeg litt korte, butte legger og er klar over at det ikke er min sterke side! Derfor må jeg kompensere med å fremheve mine pluss, som er overkroppen og ansiktet. Og som regel gå med høyhælte sko for å få lengre ben. Så har du lange velformede legger uten å sette pris på det er du virkelig utakknemlig! hehe ja.jeg tror de er det.lange og muskuløse.. men liker høye hæler jeg å. men jeg har ikke tenkt så mye over dem.er vant med at andre kroppsdeler får oppmerksomhet. men som du sier, jeg skal vell være gla for at leggene er bra da.. thihi
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #50 Skrevet 16. april 2010 Jeg spurte en mann om han kunne si noe pent om meg. (Fordi han kritiserte meg for alt mulig). Han svarte: "Du har fin bil...".
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #51 Skrevet 16. april 2010 Du er så søt når du plukker vekk hår. Æh... jeg har en føflekk med et stivt ekkelt hår som jeg får dilla av.Det mååååå bare vekk men mannen min synes jeg er så søt når jeg styrer fælt med å fjerne det.. Kun en liten kommentar, å nappe ut hår fra føflekker kan faktisk være farlig. Det kan føre til celleforandringer i føflekken og i verste tilfeller gi føflekkreft.
Inx Skrevet 16. april 2010 #52 Skrevet 16. april 2010 Kun en liten kommentar, å nappe ut hår fra føflekker kan faktisk være farlig. Det kan føre til celleforandringer i føflekken og i verste tilfeller gi føflekkreft. Det der høres ut som klassisk vranglære for å si det mildt
¤Pernille¤ Skrevet 16. april 2010 #53 Skrevet 16. april 2010 Det der høres ut som klassisk vranglære for å si det mildt Jepp Spørsmål: Hei. Jeg har en føflekk i ansiktet som det vokser ekle, sorte hår ut av, så jeg må nappe hver dag. Det er vel ikke skadelig? J 15 Svar: Hei. Nei, det er ikke falig. Hilsen Legen
Inazone Skrevet 16. april 2010 #54 Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg var hos gynekologen, og lå med beina i været mens han undersøkte meg. Så sier han "Hadde du en lett fødsel? Du ser så JOMFRUNALSK ut." Han klarte, utrolig nok, å si det på en ikke-creepy måte, så det ble bare morsomt Endret 16. april 2010 av Inazone
Filur Skrevet 16. april 2010 #55 Skrevet 16. april 2010 Kjæresten er ganske kreativ sånn.. "Rompa di er så deilig å klemme på at jeg blir helt aggresiv!" (Sagt mens han kniper til av alle krefter og hele mannen rister).. "Jeg elsker lårene dine, de er myke og harde på samme tid!" (Muskler med vinterfett oppå). *andakt i stemmen* "du har det nyyydeligste rumpehullet!" (Akkurat dét får jeg faktisk høre ofte). "Du har så lekre pupper, akkurat som på en 15'åring, bare stoore". "Du lager så sykt godt mat pus! Kom så stikker vi og kjøper kebab". En eks fortalte meg at jeg var 3. best av alle som hadde sugd ham. Da ble jeg bare fornærmet. Om jeg ikke var best så kunne han spart seg.
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #56 Skrevet 16. april 2010 (endret) Fra en gammel fuck-friend, som setter seg rett opp og stirrer på kroppen min, der jeg ligger naken i sengen hans: "Åhhh,ehm, åh... tenk at det der (kroppen min et "dèt"), det foran meg, det skal jeg... eh, åh jahh", med et fårete blikk. To gutter, som sto og stirret og hvisket om meg, hvor den ene sier: "Hun har kinnbena i orden ser jeg". Haha, de var litt søte der de sto. Fra sambo: Åh, jeg vil bare bite den lille rompa di (noe han har gjort og). Endret 16. april 2010 av Frk Snasen
Gjest A Skrevet 17. april 2010 #57 Skrevet 17. april 2010 Tror brukeren mente at han/hun ikke trodde at du var seriøs... Men du har vel kanskje fått med deg hva "troll" betyr her inne? Jeg har ikke fått med meg hva troll betyr "her inne"...Ekke troll små møkkete typer inni skogen med grønt hår? Eller store ? Og som ikke tåler sol uten å bli til et fjell eller en stein? Jeg leste det i en aen tråd oxo men de sa at det var noen som ljuger på nett? Også kommentarer: Jo det sprøeste er å få kommentar på at :"Du er så NORSK Aasim!"... Wtf! Litt trøblete å ta den... Eller dama min som sa til meg : "Lille kanin..." Hun så helt glad og entusiastisk ut. Hva betyr det lissom... Er det positivt? (I don't know... )
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #58 Skrevet 17. april 2010 "Du har egentlig ganske skeive tenner du" - fra en venn av en venn, som visstnok syntes jeg var søt Han rodde det i land med å si at det gjorde at jeg liknet på xxxx (en kjent skuespiller), noe jeg ikke gjør. En fremmed kom bort til meg på gata og sa at jeg var skikkelig søt på avstand. Hvis han hadde forandret mening på vei bort synes jeg han kunne spart seg, men jeg fikk visittkortet (!) hans, så hvem vet. Samboern min er veldig fan av kurven over hofta mi
Loveangel Skrevet 17. april 2010 #59 Skrevet 17. april 2010 hehe morsom tråd ¨ det rareste "komplimentet" jeg noensinne har fått var nok ute på byn " du var skikkelig deilig, du skal få lov til å bli med meg hjem." ummm koslig å høre at man ser bra ut, men ærlig talt. så får jeg ofte høre at jeg har så små og søte føtter.
¤Pernille¤ Skrevet 17. april 2010 #60 Skrevet 17. april 2010 Jeg har ikke fått med meg hva troll betyr "her inne"...Ekke troll små møkkete typer inni skogen med grønt hår? Eller store ? Og som ikke tåler sol uten å bli til et fjell eller en stein? Jeg leste det i en aen tråd oxo men de sa at det var noen som ljuger på nett? Troll på KG = Noen som lyver på seg en historie for å skape oppstyr/debatt/kranglig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå