Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Venn: du ligner på en kaktus.

Tidligere kjæreste: du har sukkerbit-tenner, du!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt perfekte ører. De kunne vært avbildet i en skolebok under kapittelet hvor elevene skal lære om ører... :ler:

Skrevet

Fått denne av en amerikaner: Your hair looks like gold. Are you sure it`s not bleached?

Hvorfor er det sånn at alle spør om det? Til og med i Norge med så mange blonde spør man. Er det ikke lov å være naturlig blond?

Skrevet

lov, ja, vanlig? Nope... Så om du er en av de få med ekte blondt hår, så skal du være stolt, for mange misunner deg :)

Skrevet

Kanskje ikke så merkelig, men ble stoppet to ganger på ferie i bulgaria pga øynene mine. En jente sa: Your eyes! They are like white, they are so special, oh my god...

Hun kunne ikke tro at det var mulig å ha så lyse øyne. En annen mann mente at det var de peneste øynene han har sett, så det varmer jo litt :)

Skrevet (endret)

lov, ja, vanlig? Nope... Så om du er en av de få med ekte blondt hår, så skal du være stolt, for mange misunner deg :)

Sikkert bare missunelse ja :-) Forresten stress med å være så lys. Man må hele tiden farge vipper og bryn. VELDIG ofte på sommeren. Fordelen er jo at jeg ikke får lange, svarte hår på leggene. Kan være litt med sløv det :-)

Endret av capricorn74
Gjest nobilian
Skrevet

Må si jeg lurer litt på hvor mange av dere jeg har møtt før, noen er det tydeligvis.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Har fått høre:

- Du har kjempe bra rumpe, men ikke perfekt da

- Jeg synes det er sjamerende med skjeve tenner jeg!

Jo takk... :P

Skrevet

Sikkert bare missunelse ja :-) Forresten stress med å være så lys. Man må hele tiden farge vipper og bryn. VELDIG ofte på sommeren. Fordelen er jo at jeg ikke får lange, svarte hår på leggene. Kan være litt med sløv det :-)

Hmmm, jeg har tydeligvisvis fått i pose og sekk jeg da.

Er lys i håret og har ganske mørke bryn og vipper.

Leggene har fått slippe billig unna de også, kanskje bortsett fra noen få mørke hår helt nederst på anklene..

Skrevet

Hihi...

Gikk en gang på tur i fjellet med en sjarmør da han konstaterer at jeg har en sånn fin hesterumpe... muskuløs og fast, akkurat som en veddeløpshest! :skratte:

Samme sjarmøren sa en annen dag da vi solte oss på terassen at det så ut som jeg hadde apeføtter, og lurte på om jeg var flink til å gripe og løfte ting med dem. :lur:

Har også fått høre (av en annen) at jeg ligner på en hamster i ansiktet :filer:

Jeg får morsomme bilder i hodet når jeg ser deg for meg! :legrine:

Skrevet

Troll på KG = Noen som lyver på seg en historie for å skape oppstyr/debatt/kranglig.

:)

Oki :) Takk.

Dansepiken som noen sa at likner på et hamster: Noen syns hamster er veldig koselig og søt. Kanskje dem syns du var veldig søt i anskitet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Det ser litt ut som du har silikon i rumpa, du. Sexy!"

Javel, ja? Var tydeligvis mye vits i å prøve å slanke den breie baken sin... :P

Vi ligger på sofaen, og han drar og drar... "Jeg liker så godt å dra i strømpebuksen din! Jeg liker det! Fin... Hmmmmmm"

Okei...

Skrevet

"Det ser litt ut som du har silikon i rumpa, du. Sexy!"

Javel, ja? Var tydeligvis mye vits i å prøve å slanke den breie baken sin... :P

Det hadde jeg bare tatt som at rumpa var fast og pent formet! :)

Vi ligger på sofaen, og han drar og drar... "Jeg liker så godt å dra i strømpebuksen din! Jeg liker det! Fin... Hmmmmmm"

Okei...

:ler: Så morsomt!

Skrevet

Jeg var på jobb i butikk og skulle vise en mann hvor purren var. Vi kommer bort til purren og han sier "Det var en fin purre, nesten like fin som deg!" :fnise:

Godt å vite at jeg er finere enn en purre ihvertfall :gjeiper:

Skrevet

Jeg var på jobb i butikk og skulle vise en mann hvor purren var. Vi kommer bort til purren og han sier "Det var en fin purre, nesten like fin som deg!" :fnise:

Godt å vite at jeg er finere enn en purre ihvertfall :gjeiper:

:ler:

Skrevet

Kanskje han var sånn purroman? :fnise:

Skrevet

"Bollekinna dine får det til å se ut som om du har pupper i tryne - like myke også. Kjempe deilig."

:fnise:

Skrevet

"Bollekinna dine får det til å se ut som om du har pupper i tryne - like myke også. Kjempe deilig."

:fnise:

HAHA! Dagens! :ler:

Skrevet

Jeg får morsomme bilder i hodet når jeg ser deg for meg! :legrine:

Ja, etter disse komplimentene å dømme må jeg jo være ganske så dyrisk av meg! :fnise:

Oki :) Takk.

Dansepiken som noen sa at likner på et hamster: Noen syns hamster er veldig koselig og søt. Kanskje dem syns du var veldig søt i anskitet?

Nja, vet at han synes jeg var søt, men det han mente når han sa det var nok mer at jeg har et veldig firkantet ansikt og mye kinn, så han syntes det så ut som om jeg hadde sånne kinnposer som hamsterne samler mat i... :dry::tongue:

Skrevet

Kun en liten kommentar, å nappe ut hår fra føflekker kan faktisk være farlig. Det kan føre til celleforandringer i føflekken og i verste tilfeller gi føflekkreft.

Det var en episode av "Legene", som går på TV3 eller no, som handla om akkuratt det. De sa at hvis det bare vokste et hår ut av føflekken så er det greit å nappe det ut. Men hvis det er en fløflekk hvor det vokser ut mange hår, så skal man IKKE nappe ut, men heller kontakte lege..

I hvert fall, her er mitt kompliment:

En gutt i klassen min etter at jeg hadde fått pannelugg(jeg fikk hele dagen høre at den var kjempefin); "Du ser litt emo ut" ..Jo, takk :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...