cyanid Skrevet 14. april 2010 #1 Skrevet 14. april 2010 Kjæresten min sier jeg ligner Elias siden vi har like snille øyne og alltid hjelper til. Den lille båten Elias som går på TV ja!
Gjest thisisnotanick Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Har fått høre at jeg har fine hender. Jo takk liksom.
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Har fått høre at jeg har fine hender. Jo takk liksom. Pssst. For mange jenter er fine mannehender noe av det mest sexy som finnes.
Sequax Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Kjæresten min sier jeg ligner Elias siden vi har like snille øyne og alltid hjelper til. Den lille båten Elias som går på TV ja! Så søtt!! Jeg fikk et superkompliment da jeg var rundt 15...jeg og noen venninner var på vei ut fra et parkeringshus i Oslo da en gutt og kjæresten hans passerte oss. Gutten stoppet opp rett foran meg og sa: - du er det vakreste jeg noengang har sett! Kjæresten hans sukket oppgitt og dro gutten ( som var lettere bedugget ) med seg videre...Du kan tro jeg var stolt foran venninnene mine etterpå! :rødme:
fuerza Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 "Du har fine kinn" Ehh...takk? Det "verste" er at jeg har hørt det fra 3 uavhengige personer. Hvordan har man fine kinn, liksom?
Sequax Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 "Du har fine kinn" Ehh...takk? Det "verste" er at jeg har hørt det fra 3 uavhengige personer. Hvordan har man fine kinn, liksom? Koselig kompliment... men, som du sier, hvordan har man fine kinn ? Kanskje du har en flott ferskenhud og glødende, runde kinn ?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 (endret) Har alltid hatt ganske mjuk og fin hud på hendene (altså ikkje inni hendene, men på håndbaken). Fikk høre av ein når eg var 14 at de var mjukere og bedre enn alle de svarte krokodillene i verden. Med krokodillene meinte han de svarte og oransje gummi krokodillene - snopet altså. Syns forresten ikkje det var særlig søtt egentlig. Endret 14. april 2010 av Syrin_Ulven
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Har fått den der "du er så jævla søt" et par ganger jeg. Sagt med mye kjærlighet riktignok, men tatt ut av sammenhengen ser det jaggu ikke bra ut.
¤Tingeling¤ Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 "Du ser ut som ei dukke." Javel, ser jeg kunstig ut ?
Gjest Micka Skrevet 14. april 2010 #10 Skrevet 14. april 2010 (endret) Har fått høre at jeg har fin form på tennene. Det var av en engelskmann. Han begynte slik: Oh, Hi darling, og så på meg litt. Jeg var forberedt på at han skulle gi meg et kompliment for noe. Tenkte i et brøkdels sekund at han skulle si noe fint om noe mer vanlig, men så kom det med tennene. Endret 14. april 2010 av Micka
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 En jeg hadde datet en måneds tid kikket plutselig på meg og sa:"Du har faktisk veldig fine øyner. Det har jeg ikke lagt merke til før." Ehh...jo, takk?
Gjest samme her Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Har også fått den "hm, du har veldig fine øyne, du" etter å ha vært sammen i noen mnd'er. og: Du har så fin hud. (etter å ha vært gift i 2 år) "Du er så fin sånn som du er nå; når du har lagt på deg litt" hmrf..
¤Pernille¤ Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 "Wow! Øynene dine! Er det din ekte farge?"
Inx Skrevet 14. april 2010 #14 Skrevet 14. april 2010 "Du har så fine skolisser", det er ett av de få "komplimenter" jeg faktisk husker
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #15 Skrevet 14. april 2010 "Du er akkurat som en kompis som jeg kan pule" (Poenget var at jeg var veldig kul å henge med, men det kom ut litt rart) "Jeg liker at du har jævlig slitt hår, du passer det" (Tusen takk du, jeg må tydeligvis finne en bedre hårkur) "Du er den eneste kvinnen jeg virkelig har respekt for" (Bra ting å si til en feminist) "Du er naturlig fin du, trenger ikke like mye sminke som de der stygge jentene" (Igjen, kult å rakke ned på andre kvinner foran meg. Og jeg sto der med løsvipper og alt og lurte på om han var spydig, men noen gutter er jo sminkeblinde) "Jeg elsker damer med ravnsvart hår" (Og noen gutter er fargeblinde.. jeg har lysebrunt hår) "Du er finere enn hun i One Night at McCools!" (Er det målestokken?) "Jeg elsker lukten av jentesvette, spesielt din for den er så sterk" (Sagt etter en svett omgang i senga da, jeg håper ikke jeg stinker ellers) "Du er utseendemessig blant topp 3 av de jeg har knullet" (Det alle jenter vil høre.. han la til at jeg var den beste og villeste da, men da hørtes det nesten ut som jeg var mindre pen men kompenserte med villighet ) Han: "Du passer miniskjørt, du har fine knær" Jeg: "Knær? Hvem bryr seg om knær?" Han: "Mange som legger merke til det. Kjenner ei som har sinnsykt fine knær, folk sier det til henne hele tiden. De er helt glatte og runde og ikke like klumpete som dine"
Paine Skrevet 14. april 2010 #16 Skrevet 14. april 2010 "Du ser ut som ei dukke." Javel, ser jeg kunstig ut ? Hehe, den har jeg fått også. Nærmere bestemt porselensdukke. :/ Synes ikke det er noe kompliment, selv om det åpenbart var ment som det.
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #17 Skrevet 14. april 2010 Har også fått den "hm, du har veldig fine øyne, du" etter å ha vært sammen i noen mnd'er. "Du er så fin sånn som du er nå; når du har lagt på deg litt" hmrf.. De har jeg også fått! Jeg er også litt skeptisk til klassikeren "Liker at du ikke har for store pupper, jeg foretrekker når det bare er en håndfull". Fint det altså, men det høres av og til nesten litt ut som de prøver å forsikre deg om at små pupper er greit. Tror ikke alle kvinner liker å høre det, men nesten alle menn sier det!
Tante Dora Skrevet 14. april 2010 #18 Skrevet 14. april 2010 jeg fikk just dette komplimentet på en annen tråd her inne Anonymbruker Skrevet i dag, 22:36 Det var nok mtp at du er et troll et troll tenk. det var jo neimen litt søtt syns jeg.
Gjest Meg Skrevet 14. april 2010 #19 Skrevet 14. april 2010 "Oslo er en liten og søt by. Akkurat som magen din" Hva var det? Jeg har dessuten ikke så valdig liten mage. Veldig rart
¤Pernille¤ Skrevet 14. april 2010 #20 Skrevet 14. april 2010 jeg fikk just dette komplimentet på en annen tråd her inne Anonymbruker Skrevet i dag, 22:36 Det var nok mtp at du er et troll et troll tenk. det var jo neimen litt søtt syns jeg. Tror brukeren mente at han/hun ikke trodde at du var seriøs... Men du har vel kanskje fått med deg hva "troll" betyr her inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå